افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

خواستگار شیطان صفت دختر 20 ساله شیرازی را دزدید

  • کد خبر : 281669
خواستگار شیطان صفت دختر 20 ساله شیرازی را دزدید

به گزارش رکنا، چهارم اردیبهشت امسال خانواده ای به پلیس شیراز مراجعه کردند. ربودن دختر آنها 20 ساله های خود را محکوم کردند. با شروع تحقیقات علت این امر مشخص شد. آدم ربایی مسلحانه خواستگار این دختر 30 ساله بود که با پاسخ منفی در اقدامی کینه توزانه زن جوان را در یکی از محله […]

به گزارش رکنا، چهارم اردیبهشت امسال خانواده ای به پلیس شیراز مراجعه کردند. ربودن دختر آنها 20 ساله های خود را محکوم کردند.

با شروع تحقیقات علت این امر مشخص شد. آدم ربایی مسلحانه خواستگار این دختر 30 ساله بود که با پاسخ منفی در اقدامی کینه توزانه زن جوان را در یکی از محله های شیراز سوار خودرو کرد و با تهدید اسلحه او را ربود.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح این حادثه گفت: با استعلام شماره خودرو مشخص شد که سرقتی بوده و در 18 فروردین ماه امسال فردی با یک قبضه کلت کمری وینچستر در یکی از خیابان های شهر تهران تهدید می کند. شهر شیراز و یک دستگاه پراید متعلق به مرد جوان متواری را سرقت کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. سارق فراری هیچ سرنخی از خود بر جای نگذاشت تا اینکه روز پنجشنبه با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان محل اختفای متهم را کشف کردند.

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم که در یکی از شهرهای اطراف شیراز بود، مراجعه و وی را کشف کردند. دستگیر شد در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم از جنایتکاران درجه یک است و دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، خرید و فروش مواد مخدر، درگیری بین باندها، نمایش زور با چاقو، ضرب و جرح عمدی، تهدید است. و نافرمانی از ماموران. . در پیگیری های بعدی دختر ربوده شده در یکی از مناطق اطراف شیراز به سلامت آزاد و به خانواده اش تحویل داده شد و در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری وینچستر و یک دستگاه پراید مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: شهروندان بدانند که اینگونه اقدامات با پاسخ قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد و وکلای امنیتی اجازه امنیت روانی افراد را نمی دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.