افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

خمس: جدایی گل محمدی را نباید نادیده گرفت/ با پیروزی جایگاه خوبی پیدا می کنیم!

  • کد خبر : 208909
خمس: جدایی گل محمدی را نباید نادیده گرفت/ با پیروزی جایگاه خوبی پیدا می کنیم!

به گزارش رکنا، پاکو خمس سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: خیلی وقت بود که بازی رسمی انجام ندادیم و خیلی دوست داریم به مسابقات برگردیم. با تمرینات و بازی های دوستانه سعی کرده ایم تیم را در بالاترین سطح آمادگی نگه داریم. پرسپولیس یکی از مهم ترین رقبای […]

به گزارش رکنا، پاکو خمس سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: خیلی وقت بود که بازی رسمی انجام ندادیم و خیلی دوست داریم به مسابقات برگردیم. با تمرینات و بازی های دوستانه سعی کرده ایم تیم را در بالاترین سطح آمادگی نگه داریم. پرسپولیس یکی از مهم ترین رقبای ماست و باید با این تیم به بهترین شکل رقابت کنیم.

وی در خصوص کیفیت تراکتورسازی نیز گفت: پرسپولیس همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده و باید حساب ویژه ای برای این تیم باز شود. البته از تغییر سرمربی این تیم هم نباید غافل شد. چون او مربی بسیار مهم پرسپولیس در سال های اخیر بود. این مسابقه همچنان سختی ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد و باید با حداکثر آمادگی و تمرکز بالا خود را در این بازی نشان دهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

خمس گفت: هر کاری می کنیم تا نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنیم. اگر سه امتیاز دیدار با پرسپولیس را بگیریم، شانس خوبی برای حفظ جایگاه این تیم در بین مدعیان خواهیم داشت.

وی پس از تاکید بر اینکه تلاش می کنیم از هر لحاظ عملکرد نیم فصل را ارتقا دهیم، گفت: در صورت رسیدن به این هدف می توانیم در بهترین سطح با سرسخت ترین رقبا رقابت کنیم. دیدار مقابل پرسپولیس برای ما بسیار مهم است و هواداران به تیم امید و اعتماد دارند و تمام تلاش خود را برای حضور در این دیدار سخت انجام می دهیم تا با ارائه یک بازی خوب، هواداران به تیم خود افتخار کنند.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص میزان آمادگی بازیکنان جدید گفت: از همه بازیکنانم راضی هستم و به داشتن آنها افتخار می کنم. خوشحالم که آنها را دارم و سعی می کنیم تا جایی که می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. همه آنها با انگیزه و سخت کوش هستند و من در هر شرایطی پشت آنها هستم. چون لیاقتش را دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.