افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

خلیل الحیا: هرکس به نابودی حماس فکر کند دچار توهم است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 155513
خلیل الحیا: هرکس به نابودی حماس فکر کند دچار توهم است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «خلیل مارمعاون دفتر سیاسی حماس در غزه گفت: مقاومت با اشغالگران مقابله کرد و ضربات سنگینی به نیروها و تجهیزات نظامی آنها وارد کرد. مقاومت پایدار است و می تواند ضربات سخت تری به دشمن وارد کند. مار وی ادامه داد: جنگ و جنایات باید متوقف شود […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «خلیل مارمعاون دفتر سیاسی حماس در غزه گفت: مقاومت با اشغالگران مقابله کرد و ضربات سنگینی به نیروها و تجهیزات نظامی آنها وارد کرد. مقاومت پایدار است و می تواند ضربات سخت تری به دشمن وارد کند.

مار وی ادامه داد: جنگ و جنایات باید متوقف شود سپس برای تبادل اسرا و کمک رسانی به مردم غزه مذاکره می شود. به محض پایان جنگ، ما آماده توافق جهانی برای تبادل اسرا خواهیم بود. امضای قرارداد تبادل زندانی زیر آتش دشمن جنایتکار نه عاقلانه است و نه منطقی. دشمن دست از جنایات خود بردارد و از غزه عقب نشینی کند، بنابراین ما حاضر به تبادل اسرا هستیم. حماس تحت هیچ شرایطی تسلیم فشارها و تهدیدهای دشمن نخواهد شد.

وی تصریح کرد: روزانه 100 کامیون که وارد غزه می شود برای کمک به مردم این نوار کافی نیست. دشمن در هیچ کجای غزه، خان یونس، شمال یا هر منطقه دیگری صلح نخواهد داشت. مقاومت توانایی و امکانات رویارویی است که می توان روزها، هفته ها و ماه ها پایدار و مقاومت کرد. ما به امت و ملت خود اطمینان می دهیم که مقاومت پایدار و در شرایط خوبی است.

این مقام ارشد حماس خاطرنشان کرد: ملت فلسطین انعطاف ناپذیر است و در سرزمین خود پایدار است و از مقاومت حمایت می کند. ما تا آزادی این سرزمین و مقدساتمان به دفاع از آن ادامه خواهیم داد. اکنون مهم این است که این جنگ و این جنایات جنون آمیز متوقف شود.

مار وی تاکید کرد: واضح است که ما به دنبال وحدت و یکپارچگی ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری هستیم. فردای جنگ غزه روز پیروزی است و هرکس به نابودی حماس فکر کند کاملا متوهم است. هدف ما این است که جنگ را متوقف کنیم، سپس به بازسازی غزه می رویم و سپس در مورد اسرا صحبت می کنیم.

معاون رئيس جمهور دفتر این سیاستمدار حماس در پایان گفت: طوفان الاقصی پاسخی به بی احترامی به ملت فلسطین و پایمال شدن حقوق آن، تجاوز به مقدسات ما و تلاش برای نابودی آرمان فلسطین بود. ما مردم فلسطین با یک تهاجم وحشیانه و بی رحمانه در سراسر این سرزمین روبرو هستیم. هدف اصلی ما توقف جنگ و جنایت علیه ملت فلسطین و نحوه کمک به آنهاست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.