افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

خلیلی: پرسپولیس در دربی به حقش رسید/ الان وقت آسیاست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 378560
خلیلی: پرسپولیس در دربی به حقش رسید/ الان وقت آسیاست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد این تیم در دربی فصل جاری لیگ برتر گفت: این سه امتیاز از هر نتیجه ای شیرین تر است. تیم فوتبال پرسپولیس توانست در دربی خارج از خانه پایتخت با پنالتی دقیقه 90 محمدحسین کنعانی زادگان استقلال را شکست دهد. محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد این تیم در دربی فصل جاری لیگ برتر گفت: این سه امتیاز از هر نتیجه ای شیرین تر است.

تیم فوتبال پرسپولیس توانست در دربی خارج از خانه پایتخت با پنالتی دقیقه 90 محمدحسین کنعانی زادگان استقلال را شکست دهد.

محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دیدار با استقلال اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ پیروزی به شیرینی سه امتیاز دربی نیست. اگر کسی گفته این بازی کاملا طبیعی و مانند بازی های دیگر است، دروغ است. شیرینی این برد با هیچ مسابقه ای قابل مقایسه نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: حالا این برد می تواند کمک زیادی به ما کند. برای برخی از هواداران سه امتیاز دربی عنوان قهرمانی است، اما همچنان باید بپذیریم که لیگ برتر ادامه دارد و باید به قهرمانی و مهمتر از آن موفقیت در لیگ برتر فکر کنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس نوع بازی بسیار خوبی از خود نشان می دهد. اگر در دربی گاهی فراز و نشیب های فنی رخ می دهد طبیعی است زیرا استرس زیاد بازی در ورزشگاهی غیر از تهران آنقدر فشار ایجاد می کند که قابل وصف نیست. با تمام این تفاسیر باید اطمینان حاصل کرد که تیم در مسیر پیشرفت قرار دارد.

خلیلی از آرزوی قهرمانی هواداران در لیگ نخبگان آسیا گفت و تصریح کرد: بازی های بسیار سختی داریم. رقابت با تیم هایی که سرمایه گذاری زیادی کرده اند با مسابقات داخلی ایران تفاوت زیادی دارد. با این حال پرسپولیس با وجود شکست مقابل الاهلی نشان داد که چیزهای زیادی بلد است. حالا دیگر نیازی به فکر قهرمانی نیست، فقط بازی به بازی پیش بروید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی در دربی جذاب است و باید از آن لذت برد اما اکنون زمان برنامه ریزی برای بازی در لیگ برتر است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)