افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

خلیلی: پرسپولیس بدشانس بود/ هواداران باید خودشان را کنترل کنند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 147598
خلیلی: پرسپولیس بدشانس بود/ هواداران باید خودشان را کنترل کنند – پرسپولیس نیوز

محسن خلیلی مدعی است پیروزی مقابل هوادار و استقلال می تواند شرایط را برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی به کلی تغییر دهد. محسن خلیلی مهاجم چندی پیش پرسپولیس و آقای گل تیم افشین قطبی این روزها به عنوان مدیر آکادمی تیم پرسپولیس در این باشگاه حضور دارد. او که در تیم علی دایی، زلاتکو […]

محسن خلیلی مدعی است پیروزی مقابل هوادار و استقلال می تواند شرایط را برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی به کلی تغییر دهد.

محسن خلیلی مهاجم چندی پیش پرسپولیس و آقای گل تیم افشین قطبی این روزها به عنوان مدیر آکادمی تیم پرسپولیس در این باشگاه حضور دارد. او که در تیم علی دایی، زلاتکو کرانچار، نلو وینگادا و البته افشین قطبی حضور داشت و در روزهای سخت و پر نوسان پرسپولیس برای این تیم بازی می کرد، درباره شرایط فعلی پرسپولیس صحبت کرد.

نتایج بد پرسپولیس؟
چند هفته ای پرسپولیس نتوانست نتیجه بگیرد، بالاخره شانس هم روی فوتبال تاثیر می گذارد. گاهی توپی به تیرک دروازه می خورد و تبدیل به گل می شود، اما گاهی اینطور نیست. این یک سانتی متر بیشتر است و این شانسی است که در فوتبال به وجود می آید. پرسپولیس این روزها زیاد داشته و هواداران پرسپولیس و فوتبالدوستان فراز و نشیب هایی را در این تیم تجربه کرده اند.

دور از بالای جدول؟
زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و امتیازات زیادی که تیم می تواند کسب کند. اما اگر اختلافی بین مدیریت یا کادرفنی و هواداران باشد، دود آن به چشم پرسپولیسی ها می رود. باید بین تیم، باشگاه و هواداران اتحاد و همدلی ایجاد شود و دوباره برای رسیدن به یک هدف مشترک گرد هم آیند.

شعارهای شدید هواداران؟
این فشارها طبیعی است، موج هواداری در تیم های پرطرفدار وجود دارد و هواداران به یکباره واکنش نشان می دهند. من فکر می کنم برخی از هواداران که بسیار عصبانی هستند باید خود را کنترل کنند. زیرا اولین کسانی که آواز می خوانند دیگران را نیز از روی احساس می خوانند. البته ممکن است عده ای شیطنت کنند و بخواهند صندلی های باشگاه را در اختیار بگیرند و هواداران را ملتهب کنند. صندلی های باشگاه پرسپولیس جذاب است و طبیعی است که چنین ظاهری داشته باشد. در سال دوم آقای قطبی هم همین وضعیت پیش آمد و با اینکه در بالای جدول بودیم، فشار عجیبی به تیم وارد شد. البته می گویم هواداران همیشه حق انتقاد دارند اما امیدوارم از گذشته درس بگیریم و اشتباهات گذشته را مرتکب نشویم.

دلیل نتایج پرسپولیس؟
در فصل اول یک سری اتفاقات مربوط به مقررات نقل و انتقالات رخ داد. 19 بازیکن بزرگسال کافی نیست. تیمی که مصدومیت نداشته باشد می تواند شرایط خوبی را تجربه کند اما در طول فصل برای هر تیمی مصدومیت و محرومیت طبیعی است و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا پرسپولیس مصدومیت های زیادی را متحمل شده و بدشانسی آورده و همین موضوع دست آقای گل محمدی را خالی کرده است. نکته اینجاست که در آسیا خبری از این محدودیت برای تیم های قطر، عربستان و… نیست و به همین دلیل نوعی تبعیض علیه نمایندگان ایران وجود دارد.

عملکرد بد مهاجمان و انتقاد از زاهدی؟
شهاب هم تمام تلاشش را می کند و بازیکن خوب و پرتلاشی است که برای خودش زحمت می کشد. باید در نظر داشته باشید که پرسپولیس باید با این بازیکنان به کار خود ادامه دهد و به همین دلیل وظیفه ما این است که به همه بازیکنان فقط روحیه بدهیم و از آنها حمایت کنیم. امیدوارم بازیکنان تمرکز و آرامش بیشتری داشته باشند و به توصیه های مربیان توجه بیشتری داشته باشند.

شایعه حضور برونکو؟
این گفتگو همیشه وجود داشته است، در زمان هر مربی وجود داشته است. یادم می آید زمانی که آقای برانکو بودند، نام های دیگری مطرح می شد و در زمان حضور آقایان قطبی و دایی هم همین اتفاق افتاد. مهم این است که ما روی خودمان تمرکز کنیم و مطمئن هستم که آقای یحیی به این شایعات توجهی نمی کند.

آینده گل محمدی؟
یحیی مربی باتجربه ای است و معتقدم می تواند شرایط را برای موفقیت پرسپولیس فراهم کند. از هواداران می خواهم که از تیم حمایت کنند و مطمئن باشند که این حمایت بهترین کاری است که می توانند برای تیم انجام دهند. از بازیکنان می خواهم که با آرامش و تمرکز بیشتری به جلو حرکت کنند تا موفقیت قبلی تکرار شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)