افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

خلیلی: قرارداد رفیعی 100 میلیونی بود/ پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ و حذف دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 243633
خلیلی: قرارداد رفیعی 100 میلیونی بود/ پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ و حذف دارد – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل آکادمی باشگاه پرسپولیس مدعی است امیررضا رفیعی با قراردادی 100 میلیون تومانی به این تیم آمده است. محسن خلیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل میزبانش صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و چند هفته است […]

مدیرعامل آکادمی باشگاه پرسپولیس مدعی است امیررضا رفیعی با قراردادی 100 میلیون تومانی به این تیم آمده است.

محسن خلیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل میزبانش صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و چند هفته است که بازی های خوبی انجام می دهد. البته در نیمه دوم بازی با گل گهر پرسپولیس خوب کار نکرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت عملکرد بسیار خوبی داشت و حریف حرفی برای گفتن نداشت. با بازی های جانبی موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد شد و این تیم توانست سه بار دروازه صنعت نفت را باز کند. با توجه به اینکه پرسپولیس با استقلال در جام قهرمانی است، کسب این سه امتیاز بسیار مهم بود و خوشحالیم که این اتفاق افتاد. پرسپولیس پله پله با استقلال پیش می رود و همین موضوع ما را امیدوار کرده که دوباره شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم.

وی درباره عملکرد آمیرزا رفیعی نیز اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که دروازه بان جوانی که در رده امید برای پرسپولیس بازی می کرد اکنون عملکرد بسیار خوبی دارد و دروازه بان قابل اعتمادی در دروازه است. این باعث افتخار آکادمی است.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره پیشرفت رفیعی در این آکادمی بیان کرد: دو سال پیش این دروازه بان را که به عنوان دروازه بان چهارم نساجی فعالیت می کرد به خدمت گرفتیم و با او قرارداد 100 میلیون تومانی بستیم. در آینده نیز مانند گذشته ادامه می دهیم و رفیعی نیز مانند برخی از بازیکنان امید که گاهی در تمرینات بزرگسالان حضور پیدا می کرد، حضور داشت و تجربه کسب کرد و اکنون به عنوان یک دروازه بان مطمئن در دروازه این تیم بازی می کند. این نشان می‌دهد که توجه به آکادمی‌ها باعث می‌شود در آینده بازیکنان تاثیرگذار زیادی را پرورش دهید. او در بسیاری از دیدارهای تیم امید پرسپولیس حضور نداشت و عمدتا با تیم بزرگسالان کار می کرد، زیرا در پایه به نتیجه فکر نمی کنیم و هدفمان تربیت بازیکن برای تیم اصلی است.

وی ادامه داد: بازیکنی مثل امیررضا رفیعی پول زیادی برای باشگاه نیاورده است اما الان با مبلغ ثابت بازی می کند. این در حالی است که در ابتدای فصل باشگاه قصد داشت یک دروازه بان به خدمت بگیرد و هزینه رضایت نامه او تنها 10 میلیارد تومان بود. این نشان می دهد که سرمایه گذاری در پایگاه فواید زیادی برای باشگاه دارد.

خلیلی درباره آینده پرسپولیس نیز گفت: در لیگی که پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد، امیدوارم این روند را ادامه دهند و در جام حذفی قهرمان شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)