افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

خلیلی: بدون اسپانسر می مانیم/ سیاست ما آوردن ورزش به محلات است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 202018
خلیلی: بدون اسپانسر می مانیم/ سیاست ما آوردن ورزش به محلات است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی روز سه شنبه در نشست خبری خود با تشریح برنامه های این فدراسیون برای برگزاری مسابقات فوتبال آماتور اظهار داشت: از ابتدا سیاست خود را در مورد ورزش هایی که در محلات برگزار می شود، تعیین کردیم تا بتوانیم آن را در دسترس قرار دهیم. به مردم. . ما […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی روز سه شنبه در نشست خبری خود با تشریح برنامه های این فدراسیون برای برگزاری مسابقات فوتبال آماتور اظهار داشت: از ابتدا سیاست خود را در مورد ورزش هایی که در محلات برگزار می شود، تعیین کردیم تا بتوانیم آن را در دسترس قرار دهیم. به مردم. . ما یک سری اقدامات در کشور داشتیم که یکی از آنها آگاهی بخشی بود که قطعا در سال آینده بیشتر در این زمینه کار خواهیم کرد.

خلیلی ادامه داد: امسال 875 دوره آموزشی داشتیم. 9 طرح ملی را در سراسر کشور اجرا می کنیم و بیش از 6000 کار فرهنگی داریم. ما 26 کلاس، 13 جشنواره ملی و یک رویداد بین المللی انجمن تلاش برگزار کردیم. ما 63 کنفرانس صبحگاهی شاد داشتیم. 408 همایش پیاده روی داشتیم. 4 ارسال به مسابقات بین المللی داشتیم.

وی افزود: مترو دیپورتز برای افزایش آگاهی مردم اجرا شد، پاس ورزشی یک طرح ملی بود تا ورزش را به دل مردم بیاورد. ما ورزش های خیابانی را به طرق مختلف داشتیم. توسعه ورزش در محلات یکی از برنامه های ما بود، از این نظر مینی فوتبال اجرا کردیم و امسال دوباره برنامه عظیمی داشتیم که تقریباً همه ما خاطرات خوبی از آن داریم. به همین دلیل مسابقه گل های کوچک را طراحی می کنیم. ما از این کمیته وزارت ورزش که چالش هایی دارد سه در سه، چهار در چهار مجوز گرفتیم و این سه همه زیر مجموعه این کمیته هستند.

خلیلی افزود: سینا کلهر دستورالعمل اجرای این طرح را به تمامی استان ها ابلاغ کرد و هم اکنون ثبت نام برای این طرح در حال انجام است. تست بسیار مقرون به صرفه ای است و با همان توپ پلاستیکی دو لایه و روی زمین آسفالت و خاکی بازی می شود. تا جایی که امکان دارد، برای بانوان نیز برنامه داریم تا این امر در سالنی برای این قشر از جامعه نیز محقق شود. اتفاقی است که در رواج این ورزش موثر خواهد بود

در ادامه این جلسه رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: فردا مراسم افتتاحیه با حضور 4 تیم برگزار می شود. در این رویداد چهار تیم از جمله پیشکسوتان سرخابی ها و تیم های شهرک امید و شهرک محلات حضور خواهند داشت. سعید عزیزیان، اسماعیل حلالی، سهراب نیازی، علی موسوی، هاشم بی زاده و رامین محرم نژاد از جمله بازیکنان حاضر خواهند بود. 20 محله محروم که شناسایی شده اند در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه های فدراسیون برای جذب اسپانسر گفت: همه ما در قدیم مقابل کوله کوچیک بازی می کردیم تا بتوانیم استعدادهای جدید را شناسایی کنیم و در حال حاضر اسپانسر نداریم و با کمک وزارت ورزش برنامه را پیش خواهیم برد. اما ما امیدواریم که سال آینده یک اسپانسر خوب داشته باشیم.

وی در خصوص هزینه این پروژه گفت: 16 تیم لیگ برتری داریم که هواداران آنها ثبت نام می کنند و تاکنون 230 تیم ثبت نام کرده اند و پرسپولیس با 60 تیم ثبت نام کرده است. در واقع ما هیچ محدودیتی نداریم، همه اعم از قهرمانانی مثل هادی ساعی و غیره نیز می توانند ثبت نام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افرادی مانند هادی سای فوتبال خوبی دارند و چرا از این افراد برای افزایش جذابیت این رشته دعوت نمی شود، گفت: ورود برای عموم آزاد است و فردی مانند هادی سای نیز می تواند شرکت کند. از استقلال و پرسپولیس دعوت کردیم تا برای افتتاحیه انگیزه ایجاد کنیم. در طرح اولیه وزارت ورزش به ادارات کل صندوق ابلاغ کرد که یکی از آنها گل کوچک بود. تیم های ثبت نام هنوز به حد نصاب نرسیده اند و اعتبار مورد نیاز مشخص نیست. در بخش زنان و مردان هر کدام 20 میلیون توزیع می شود که باید در 31 استان ضرب شود. برای بانوان محدودیتی نداریم و تا امروز 34 تیم در بانوان ثبت نام کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.