افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

خلجی شایعه فعالیت انتخاباتی اعضای دولت را تکذیب کرد

  • کد خبر : 202905
خلجی شایعه فعالیت انتخاباتی اعضای دولت را تکذیب کرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با رد فعالیت وزرا و مسئولان دولت در انتخابات مجلس گفت: رئیس جمهور به اعضای دولت به شدت تاکید کرد که هیچ یک از اعضای دولت در هیچ تشکل سیاسی حضور فعال نداشته باشند و همه باید به برگزاری پرشور انتخابات کمک کند. به گزارش ایسنا، سپهر خلجی در حاشیه […]

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با رد فعالیت وزرا و مسئولان دولت در انتخابات مجلس گفت: رئیس جمهور به اعضای دولت به شدت تاکید کرد که هیچ یک از اعضای دولت در هیچ تشکل سیاسی حضور فعال نداشته باشند و همه باید به برگزاری پرشور انتخابات کمک کند.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیات وزیران به تشریح برنامه دولت برای تقویت احزاب پرداخت و گفت: دولت روابط خوبی با احزاب دارد که نمونه آن جلسه مشترک با گروه های سیاسی رئیس جمهور بود.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که از آن دوری کرده ایم، ایجاد احزاب ایجاد شده توسط دولت است. در دوره های مختلف، به ویژه از اوایل دهه 1370، اقدام به ایجاد احزاب در قالب حکومت کردند تا احزاب بتوانند در بخش های مختلف قدرت به عنوان حامی دولت وقت فعالیت کنند. این روند در دولت های بعدی با نام های جدید ادامه یافت.

خلجی افزود: با وجود اینکه در این دولت از احزاب حمایت کرده ایم، اما دولت به سمت تشکیل حزب حرکت نکرد زیرا احزاب ایجاد شده توسط دولت را قبول نداریم. این اتفاق نادری است که رئیس جمهور چندین بار پشت تریبون رسمی آن را اعلام کرده است. دولت فقط انتخابات برگزار می کند و هیچ تلاشی برای تشکیل گروهی که بخواهد از آن برای ادامه کار استفاده کند، نکرده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با رد فعالیت وزرا و مسئولان دولت در انتخابات مجلس گفت: رئیس جمهور به اعضای دولت به شدت تاکید کرد که این دولت در هیچ تشکل سیاسی نماینده و مسئولی ندارد. همه باید کمک کنند تا انتخابات مارس با شور و شوق برگزار شود.

وی تاکید کرد: باید دستورات چهارگانه مقام معظم رهبری را در عرصه انتخابات اجرا کنیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.