افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

خلبانان اغلب در حین پرواز چه می خورند؟

  • کد خبر : 410457
خلبانان اغلب در حین پرواز چه می خورند؟

ظاهراً آسمان با افرادی که دوست دارند با شکم سیر سفر کنند مهربان نیست. این واقعیت که غذا خوردن در هنگام پرواز بد است، ابتدا توسط مایکل شیدی، مربی تناسب اندام در لاس وگاس مطرح شد. بر اساس اطلاعات موجود در اینترنت، این کارشناس ورزشی می گوید: تحرک روده تحت تاثیر فشار و ارتفاع قرار […]


ظاهراً آسمان با افرادی که دوست دارند با شکم سیر سفر کنند مهربان نیست. این واقعیت که غذا خوردن در هنگام پرواز بد است، ابتدا توسط مایکل شیدی، مربی تناسب اندام در لاس وگاس مطرح شد.

بر اساس اطلاعات موجود در اینترنت، این کارشناس ورزشی می گوید: تحرک روده تحت تاثیر فشار و ارتفاع قرار می گیرد; بنابراین، وقتی در هواپیما غذا می خورید، غذای شما به خوبی هضم نمی شود و ممکن است باعث التهاب در دستگاه گوارش شود.

کایل استالر، استاد دانشگاه هاروارد، در گزارشی اخیر هشدار داد که سفر هوایی بسیاری از ریتم های طبیعی بدن از جمله هضم را مختل می کند.

کارشناسان کلینیک کلیولند همچنین تأیید کردند که تغییر فشار هواپیما باعث انبساط گاز معده و روده شما می شود و به همین دلیل ممکن است احساس نفخ کنید.

کارشناسان بهداشت توصیه می کنند برای کاهش خطر گاز گرفتگی از خوردن فست فود و تنقلات نمکی و چرب مانند همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده در ترمینال فرودگاه خودداری کنید.

در تاریخ هوانوردی حوادث زیادی در رابطه با سوء هاضمه مسافران و خلبانان رخ داده است و حتی هواپیما مجبور به فرود اضطراری شده است. داخل یکی خلبان هواپیمای امریکن ایرلاینز پس از طوفان مجبور به بازگشت به فرودگاه شد.

بسیاری از خلبانان در طول پرواز فقط آب و قهوه می نوشند.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.