افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

خلاصه 3 گزینه حاکمیتی در مجمع نمایندگان/واکنش به عملکرد شفقت! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374522
خلاصه 3 گزینه حاکمیتی در مجمع نمایندگان/واکنش به عملکرد شفقت! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به انتخاب و معرفی استاندار جدید لرستان اظهار داشت: مجمع نمایندگان لرستان در این رابطه لیستی نداد، در مجمع نمایندگان استان با آقایان «با تجربه» و «توانمند» بحث کردیم و وزیر کشور را پیشنهاد دادیم. وی ادامه داد: منتظریم، بالاخره این گزینه را دارم. […]

حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به انتخاب و معرفی استاندار جدید لرستان اظهار داشت: مجمع نمایندگان لرستان در این رابطه لیستی نداد، در مجمع نمایندگان استان با آقایان «با تجربه» و «توانمند» بحث کردیم و وزیر کشور را پیشنهاد دادیم.

وی ادامه داد: منتظریم، بالاخره این گزینه را دارم. در این رابطه با وزیر و دولت است، پیشنهادی هم داده ایم.

مجمع نمایندگان 3 گزینه ارائه کرده است

نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی، ناگفته نماند گزینه های مد نظر مجمع نمایندگان لرستان در این رابطهثابت: در این رابطه گزینه ای را اعلام نمی کنم، ببینیم می خواهند چه کنند، ما سه نفر را اعلام و پیشنهاد کرده ایم.

گودرزی در پاسخ به این سوال که تعداد مورد توافق مجمع نمایندگان با لیست و طیف سیاسی استان همپوشانی دارد؟ وی گفت: من خودم که وزارت کشور هستم و کارشناس وزارت کشور هستم، اصلا نظرم این نبود، یک نفر استاندار لرستان شود که همراه دولت باشد و دولت بتواند با او کار کند. کسی که کارمند وزارت کشور، تعاملات، قوانین و مقررات و مباحث شورای تامین و شورای عالی امنیت ملی، عمرانی و اقتصادی باشد.

وی ادامه داد: به نظر من باید شاخص باشد. در این رابطه باشد، ما در مجلس خود در این رابطه ما شاخص‌هایی را تعیین کرده‌ایم، با بررسی شاخص‌ها به فردی که سه بار معاون استاندار، یک‌بار استاندار، شهردار و استاندار بوده‌ایم، ارائه کرده‌ایم، یعنی یک گزینه «با تجربه» در وزارت کشور ارائه کرده‌ایم.

اولویت بندی گزینه ها

نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون انتخابات متعلق به وزیر کشور و دولت است، گفت: اولویت نیز با سه نفر معرفی شده از سوی مجمع نمایندگان برای استانداری لرستان در وزارت کشور است. داخلی

گودرزی در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که عملکرد مدیریت فعلی استان را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: نذار از این موضوع حرف بزنم، احساس می کنم «لگد می زند»، این بنده خدا رفته، چه می گویی!؟

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به این سوال پاسخ داد. مطابق با با ارائه گزینه های جایگزین مجمع نمایندگان به وزارت کشور، استاندار لرستان در چه مقطعی شناسایی و معرفی می شود؟ گفت: نمی دانم بالاخره دولت در این رابطه اولویت بندی کرده است، اختیارات مربوط به خود دولت است، ما پیشنهاد داده ایم، دولت در این موضوع اختیار کامل دارد، اما اگر از ما نظر بخواهند از دولت منع شده ایم.

نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور دیدار نکرد؟ گفت: نه، خود ما چندین بار او را دیده ایم و ملاقات کرده ایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.