افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

خلاصه سخنان امیر قلانویی; چندین بار عذرخواهی کرد اما هیچ انتقادی را قبول نکرد!

  • کد خبر : 208940
خلاصه سخنان امیر قلانویی;  چندین بار عذرخواهی کرد اما هیچ انتقادی را قبول نکرد!

آفتاب نیوز: عذرخواهی شروع امیر قلعه نویی در برنامه فوتبال بود. او در حین برنامه و در پایان آن چندین بار عذرخواهی خود از حذف از جام ملت های آسیا را به مردم یادآوری کرد اما با انتقادات مجری برنامه و کارشناسان حاضر به قبول هیچ کدام از آن ها نشد و در در پاسخ […]

آفتاب نیوز:

عذرخواهی شروع امیر قلعه نویی در برنامه فوتبال بود. او در حین برنامه و در پایان آن چندین بار عذرخواهی خود از حذف از جام ملت های آسیا را به مردم یادآوری کرد اما با انتقادات مجری برنامه و کارشناسان حاضر به قبول هیچ کدام از آن ها نشد و در در پاسخ به تک تک سوالات، دلایل و موضع خود را بیان کرد.

نمونه آن زمانی است که میشاقی به سرمربی تیم ملی گفت: استراتژی ما در بازی با قطر باید متفاوت از استراتژی بازی با ژاپن می بود و در این دیدار برخلاف بازی با ژاپن باید بهتر یا بهتر شود. رضا اسدی یا شهریار مغانلو جایگزین مهدی. قیدی استفاده شد. امیر قلعه نویی اما در پاسخ گفت: اگر ما مقابل مهدی قیدی یا محمد محبی بازی می کردیم و تیم ملی شکست می خورد، آیا الان کسانی که به ما انتقاد می کنند نمی گویند تیم ملی با بازی با مهدی قیدی و محمد محبی شکست خورد؟ امیر قلعه نویی در پاسخ به این سؤالات حاشیه هایی را نیز مطرح کرد.

از سوی دیگر سرمربی تیم ملی سن از مهدی قیدی درباره میثاقی پرسید و تاکید کرد که آیا تا به حال کسی در مسابقاتی مقابل مهدی قیدی بازی کرده است؟ سرمربی تیم ملی در قسمت فنی به آمار اکتفا کرد و حتی از ساختار خوب خط دفاعی تیم ملی صحبت کرد. او اشاره کرد که ما یکی از بهترین و دو تیم برتر در بخش هجومی بودیم. موقعیتی که این سوال را ایجاد می کند که اگر تیم در دفاع بی عیب و نقص و در حمله یکی از بهترین هاست، چرا جام ملت ها را نبرده است؟

تیم ملی در جام ملت ها عملکرد بدی نداشت; آنها بازی خوبی انجام دادند و مهمتر از همه این بود که با شکست ژاپن به نیمه نهایی صعود کردند. تا اینجای کار کار قابل تحسین بوده است، اما مطمئناً انتقادات زیادی به تیم ملی وارد شده است، اما وقتی امیر قلعه نویی اشتباه خاصی را قبول نمی کند، چه فایده ای دارد که مدام عذرخواهی کنیم و بگوییم اشتباه کردیم؟

و تکرار می کنیم، امیر قلانوی بارها در برنامه فوتبال از مردم بابت حذف تیم ملی عذرخواهی کرد و گفت حتما اشتباه کرده ایم اما در حین برنامه و در پاسخ به انتقادات و سوالات فنی حتی یک مورد هم قبول نکرد. . بگو بله، این یک اشتباه است. ما آن را انجام دادیم. به نظر می رسید امیر قلانویی آمده بود تا به جای پاسخگویی به سوالات، نقاط ضعف تیم ملی را جزئی از جوهره فوتبال مطرح کند و با تاکید مکرر بر این که «فوتبال همین است» تلاش کرد نقش شانس را بیشتر از خود نشان دهد. مسئوليت.

در پایان اگرچه ماهیت تحسین برانگیز عذرخواهی قابل قدردانی است، اما خوب است به یاد داشته باشیم که کلمه عذرخواهی برای تیم ملی و مردم بی فایده است مگر اینکه اشتباهات با دقت گوش داده، پذیرفته و جبران شود. توصیه ای که مختص تیم ملی و فوتبال نیست!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.