افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

خلاصه بازی بارسلونا و رئال مادرید

  • کد خبر : 410811
خلاصه بازی بارسلونا و رئال مادرید

رئال و بارسا در بازی رفت این فصل ال کلاسیکو را برگزار کردند و هر دو قبل از این نبرد با غلبه بر تیم های قدرتمند آلمانی دورتموند و بایرن شرایط خوبی داشتند. ال کلاسیکو شماره 301 با حملات رئال مادرید هیجان انگیز شروع شد اما کم کم بارسلونا از بلوک دفاعی بیرون آمد و […]

رئال و بارسا در بازی رفت این فصل ال کلاسیکو را برگزار کردند و هر دو قبل از این نبرد با غلبه بر تیم های قدرتمند آلمانی دورتموند و بایرن شرایط خوبی داشتند.

ال کلاسیکو شماره 301 با حملات رئال مادرید هیجان انگیز شروع شد اما کم کم بارسلونا از بلوک دفاعی بیرون آمد و به سمت دروازه رقیب حمله کرد. اولین موقعیت خوب را لمینه یامال به دست آورد که در دقیقه 13 توپ را به آندری لونین داد.

پادری پس از چند موقعیت خطرناک ایجاد شده توسط هر دو تیم، اما همه آنها را آفساید اعلام کردند، پادری توانست با ضربه دیدنی خود در دقیقه 28 دروازه رئال را باز کند که آندری لونین توپ را دفع کرد.

کیلیان امباپه در اولین کلاسیکوی خود در دقیقه 30 با یک شوت دروازه ایناکی پنیا را باز کرد اما این گل توسط VAR به دلیل آفساید رد شد. این دیدار مهیج و پرهیجان در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بالاخره یکی از دو تیم از تله آفساید فرار کرد! روبرت لواندوفسکی در دقیقه 54 توپ را به گوشه دروازه رئال مادرید فرستاد.

در دقیقه 56 روبرت لواندوفسکی ارسال الخاندرو بالده را با ضربه سر به گل دوم رساند. در دقیقه 65 رافینیا که قهرمان بازی با بایرن بود نزدیک بود گل سوم بارسا را ​​به ثمر برساند اما پاس او به روبرت لواندوفسکی به تیر دروازه ستاره لهستانی برخورد کرد. در دقیقه 68 پاس لمینه یامال به روبرت لواندوفسکی رسید اما ستاره لهستانی همچنان نتوانست هت تریک کند و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 77 لمینه یامال به آرزویش رسید و توپ را روی سقف دروازه آندری لونین گذاشت تا گل سوم بارسا به ثمر برسد. در دقیقه 84، ایناکی پنیا با مهار ضربه محکم فده والورده به میدان رفت.

سپس در سمت مقابل در دقیقه 85 رافینیا با یک ضربه گل چهارم بارسا را ​​به ثمر رساند. دقیقه 1+90 آخرین تلاش کیلیان امباپه با ضربه او و سیو ایگناسی پنیا راهی به گل نیافت.

بارسلونا با این برد ارزشمند 27 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و رئال مادرید 24 امتیازی شد و فاصله آنها به 6 امتیاز افزایش یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.