افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

خلأ برخورد پلیس با پسر 15 ساله افغان / خانواده پسر توضیح دادند

  • کد خبر : 321019
خلأ برخورد پلیس با پسر 15 ساله افغان / خانواده پسر توضیح دادند

به گزارش رکنا، پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر برخورد خشونت آمیز ماموران پلیس با یک شهروند جوان. افغانی خانواده این پسر افغان پس از ضرب و شتم شدید در ویدئویی اعلام کردند که برادرش در سلامت کامل به سر می برند. برادر بزرگ این پسر در این ویدئو می گوید ادعای […]

به گزارش رکنا، پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر برخورد خشونت آمیز ماموران پلیس با یک شهروند جوان. افغانی خانواده این پسر افغان پس از ضرب و شتم شدید در ویدئویی اعلام کردند که برادرش در سلامت کامل به سر می برند.

برادر بزرگ این پسر در این ویدئو می گوید ادعای برخی رسانه ها مبنی بر حمله زورگیرانه پلیس دماوند به وی، فشار دادن گردن او و کشته شدن وی صحت ندارد و وی در سلامت کامل به سر می برد.

این در حالی است که در 24 ساعت گذشته برخی از رسانه ها با انتشار اخبار جعلی اقدام به ایجاد تنش و تنش بین شهروندان ایران و افغانستان کردند.

منشأ این خبر از درگیری ماموران پلیس با یک نوجوان افغان در دماوند چه بود؟

روز گذشته با انتشار فیلمی در فضای مجازی، برخورد خشونت آمیز یک افسر پلیس با یک نوجوان افغان در شهر دماوند پخش شد که واکنش های متعددی را در میان کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

سید مهدی نوجوان 15 ساله ای است که در ارتباط با بازداشت و اخراج مهاجران و مهاجران غیرقانونی افغان دستگیر شده است.

با توجه به انتشار ویدئویی در فضای مجازی، به نظر می‌رسد که ماموران مانند ماجرای جورج فلوید در آمریکا در سال ۲۰۱۹، زانوهای خود را بر گردن این نوجوان فشار داده‌اند که اعتراضات گسترده‌ای را در این کشور به دنبال داشته است.

در این ویدئو مشاهده می کنید که ابتدا هر دو مامور با تمام وزن خود روی بدن این نوجوان فشار می آورند، سپس مامور دیگری زانویش را روی گردن او می گذارد و فشار می دهد و سپس دستگیر می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=321019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.