افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

خط چشم سریع و تمیز برای مبتدیان.

  • کد خبر : 412753
خط چشم سریع و تمیز برای مبتدیان.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کسانی که نمی خواهند در گروه های مختلف زیبا و دیدنی ظاهر شوند، مطمئناً هیچ کس نیست و به همین دلیل است که هرکس زیبایی را دوست دارد تا زیباتر از خود دیده شود، تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می دهد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کسانی که نمی خواهند در گروه های مختلف زیبا و دیدنی ظاهر شوند، مطمئناً هیچ کس نیست و به همین دلیل است که هرکس زیبایی را دوست دارد تا زیباتر از خود دیده شود، تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می دهد. این اتفاق می افتد و حتی ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید وقتی زیبا و خوش تیپ به نظر می رسید، حتی مردم در این حالت به شما احترام بیشتری می گذارند، زیرا به نظر آنها، شما برای خودتان وقت می گذارید و به همین دلیل شما یک فرد مهم هستید. شخص به همین دلیل آنها نیز خود را در موقعیتی می بینند که به شما وقت بگذارند و به شما احترام بگذارند، پس شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا با استایلی شیک و ظاهری زیبا و آراسته ظاهر شوید تا مورد قبول واقع شوید. جامعه واقعی است خوشبختانه امروزه نیز با وجود گسترش اینترنت و دسترسی آسان به آن، این کار اصلا سخت نیست.

البته قبل از هر چیز باید دقیقاً بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. به عنوان مثال، اگر شما کوتاه قد هستید، می‌توانید لباس‌ها و مدل‌هایی را که می‌توانند شما را قد بلندتر نشان دهند، مانند مدل‌های تک رنگ و کت‌هایی که شما را قد بلندتر نشان می‌دهند، جستجو کنید. خودتان را قد بلندتر نشان دهید با رفتن به آنها می توانید آن عیب بدنتان را که به سینه تان رفته است بپوشانید و به اصطلاح تمرکز را از روی آن بردارید تا بهتر به نظر برسید، البته استایل تنها چیزی نیست. چیز مشکل این است که شما باید زیبا به نظر برسید. خودتان فکر کنید و سعی کنید آن را بهبود ببخشید. خب یکی از راه های رسیدن به این موضوع آرایش است که آسان است و فقط به تجهیزات و مهارت خوبی نیاز دارد. مثلا کشیدن خط چشم یکی از کارهاست. که نیاز به مهارت زیادی دارد و به همین دلیل بسیاری از مبتدیان نمی دانند چگونه یک خط چشم خوب داشته باشند، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم به این افراد ترفندهایی را آموزش دهیم که سریع و آسان خط چشم بکشند تا چشمانشان را به زیباترین شکل ممکن قاب کنند. پس اگر شما هم جزو این دسته هستید، با ما همراه باشید.

خط چشم را با خط نقطه بکشید.

یکی از راه هایی که می توانید به راحتی تا حد امکان یک خط چشم منحصر به فرد و زیبا بکشید، استفاده از خطوط نقطه دار برای این منظور است تا اگر می خواهید خط چشمی که کشیده اید کج یا چروک نباشد و کاملا صاف و یکدست باشد. از خط چشم مایع استفاده کنید توصیه می کنیم اگر حرفه ای نیستید خط چشم را یکباره نکشید و برای جلوگیری از ناهمواری خط چشم را بصورت نقطه ای یا چند حرکتی بکشید تا لرزش دست شما را تحت تاثیر قرار ندهد. خط چشم شما

پس اگر کشیدن خط چشم برای شما کار سختی است، به هیچ وجه از این روش غافل نشوید و برای ادامه این روش، خط چشم خود را تصور کنید و از قسمت بیرونی چشم به سمت گوشه داخلی چشم در پشت چشم قرار بگیرید. پلک و سپس نقاط را به هم وصل کنید.

خط چشم

با نوار ماسک خط چشم بکشید.

سخت ترین قسمت کشیدن خط چشم مربوط به قسمت زیر است، خب خانم ها بسیار حساس هستند و اگر مبتدی هستند احتمال خراب شدن این قسمت از کار بسیار زیاد است، به همین دلیل توصیه می کنیم خط چشم خود را بکشید. صاف بیرون می آید، برای کشیدن آن از نوار استفاده کنید و برای این کار باید نوار را در انتهای چشم و به سمت شقیقه با زاویه بچسبانید تا طرح خط مورد نظر ایجاد شود.

پس ابتدا چسب را بچسبانید، سپس خط چشم را از گوشه بیرونی و مماس با چسب بکشید تا خطی صاف، صاف و مرتب به دست آید و کارتان تمام است.

خط چشم 2

با فر مژه خط چشم بکشید.

روش دیگری که می توانید برای کشیدن خط چشم تا حد امکان کامل استفاده کنید، استفاده از فر مژه برای این منظور است، یعنی با یک فلش اشاره می کنید و با این ابزار هم مژه و هم خط چشم را فر می کنید. ادامه بده:

مداد چشم مشکی را برمی دارید و داخل لبه های فر مژه می کشید و فر مژه را روی لبه پلکتان قرار می دهید و در عین حال مژه هایتان فر می شود و خطی صاف و یکدست پشت پلکتان کشیده می شود. . .

خط چشم 3

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.