افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

خط پرواز مستقیم اصفهان – کازان افتتاح می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 204015
خط پرواز مستقیم اصفهان – کازان افتتاح می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر محمود حکیت سرشت بعدازظهر پنجشنبه در همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری. اصفهان – تاتارستان ضمن ابراز امیدواری این سفر مقدمه ای برای تعاملات بیشتر اصفهان و تاتارستان ابراز وجود: با توجه با توجه به توضیحات استاندار اصفهان در خصوص توانمندی ها و استعدادهای اصفهان، راهکارهای عملیاتی برای گسترش روابط […]

به گزارش خبرنگار مهر محمود حکیت سرشت بعدازظهر پنجشنبه در همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری. اصفهان – تاتارستان ضمن ابراز امیدواری این سفر مقدمه ای برای تعاملات بیشتر اصفهان و تاتارستان ابراز وجود: با توجه با توجه به توضیحات استاندار اصفهان در خصوص توانمندی ها و استعدادهای اصفهان، راهکارهای عملیاتی برای گسترش روابط پیشنهاد می شود.

وی با بیان اینکه برای تضمین و توسعه تعاملات بین اصفهان و تاتارستان در حوزه گردشگری اگرچه نیاز به راه اندازی خط هوایی مستقیم بین اصفهان و کازانپیشنهاد می شود چندین آژانس معتبر و توانمند گردشگری در اصفهان و تاتارستان که برای شروع فعالیت های گردشگری معرفی می شود، ادامه داد: برای فعالیت های فرهنگی بین اصفهان و تاتارستان هفته فرهنگی اصفهان پیشنهاد شد کازان و هفته نامه فرهنگی کازان در اصفهان برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با توجه از هیئت عالی رتبه بازدید کنید. تاتارستان با توجه به توانمندی‌های دانش‌بنیان اصفهان، پیشنهاد می‌شود همکاری‌های صنعتی و تولید برخی محصولات صنعتی و دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه علمی بین شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و همتای آن آغاز شود. تارتار تهیه و امضا شد.

وی گفت: علاوه بر این شهرک های صنعتی اصفهان آماده امضا هستند تفاهم نامه با همکاران همکاری کنید تارتار آنها باید شروع به همکاری کنند.

حکیت سرشت بیان کرد: با توجه به امکانات و توانمندی های پزشکی و بهداشتی اصفهان، پیشنهاد می شود تفاهم نامه همکاری مبادله معلم و دانشجو بین دو طرف امضا شود.

وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان آمادگی متقابل ایجاد فضایی برای کشور را دارد. تاتارستان روسیه و ما در این زمینه همکاری دوجانبه با این کشور داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.