افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

خط و نماد شمخانی برای اسرائیل: منتظر انتقام سخت و دردناک باشید/ وزیر دفاع: بدون شک محور مقاومت پاسخ مناسبی به این اقدام خواهد داد.

  • کد خبر : 379030
خط و نماد شمخانی برای اسرائیل: منتظر انتقام سخت و دردناک باشید/ وزیر دفاع: بدون شک محور مقاومت پاسخ مناسبی به این اقدام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و ابراز تاسف کرد و افزود: مظلومانه اقدامات رژیم ننگین اسرائیل در ماه های اخیر با حمایت کامل. نظام سلطه جهانی نشان می دهد که […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و ابراز تاسف کرد و افزود: مظلومانه اقدامات رژیم ننگین اسرائیل در ماه های اخیر با حمایت کامل. نظام سلطه جهانی نشان می دهد که این غده سرطانی برای جنایات خود محدودیتی نمی بیند و برای زنده ماندن از وجود شرم آور خود دست به هر اقدام وحشیانه ای می زند.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در این پیام افزود: بر همه مسلمانان واجب است که با سربلندی از مردم لبنان و حزب الله با امکانات خود حمایت کرده و آنها را در مقابله با رژیم غاصب، ظالم و خبیث یاری کنند. (امام خامنه ای مدظله العالی)

وی ادامه داد: جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نشان از اوج ذلت، پستی و استیصال این رژیم تروریستی دارد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: کشتار وحشیانه مردم حومه لبنان و استفاده گسترده و بی‌سابقه از بمب‌های چند تنی اهدایی آمریکا برای کشتار مردم بی‌دفاع که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها زنان و کودکان هستند، روزگاری بیش از پیش به جهانیان نشان داد. که این جنایتکار افسار گسیخته به هیچ قانون بین المللی و حقوق بشر احترام نمی گذارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: اقدامات وحشیانه رژیم ننگین اسرائیل در ماه های اخیر با حمایت گسترده نظام سلطه جهانی نشان می دهد که این غده سرطانی حد و مرزی برای جنایات خود تصور نمی کند. و برای زنده ماندن از وجود شرم آور خود به هر اقدام وحشیانه ای که بخواهد متوسل می شود.

امیر نصیرزاده ادامه داد: ترور فرماندهان مقاومت به رهبری شهید جاوید الاثر سید حسن نصرالله، کشتار دسته جمعی هزاران نفر در حادثه پیجرها و کشتار بیش از 40 هزار نفر در غزه تنها بخشی از جنایات جنگی آن است. علیه بشریت که انتظار می رود جامعه جهانی سران این رژیم را تحت تعقیب و محاکمه قرار دهد.

وی افزود: شهادت این مجاهد نستوه، مؤمن فرزانه، بنده ای صالح و سردار فرزانه و شجاعی را که بیش از 30 سال از عمر پر برکت خود را در راه جهاد در راه خدا و مبارزه با ظلم سپری کرد، تقدیم می کنم. En این ضایعه تسلیت خود را به محضر امام زمان عرحانه لاترب، مقام معظم رهبری به ملت شریف ایران، به ملت قهرمان لبنان، به رزمندگان جبهه مقاومت و به جنابعالی تسلیت عرض می نمایم. همه رایگان مردم جهان و این جنایت رژیم اشغالگر قدس را به شدت محکوم می‌کنم و اعلام می‌کنم که به فرموده رهبر مقاومت قطعاً ما پیروز این مبارزه هستیم.

شمخانی در شهادت دبیرکل حزب الله لبنان عزاداری کرد

در ادامه به نقل از مهر، دریادار شمخانی نیز در پیامی در شهادت سید حسن نصرالله (ره) عزاداری کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند فرمود: این روزی است که راستگویان را سود می بخشد. راستگویی شما به نفع آنها خواهد بود. آنها باغهایی خواهند داشت که از زیر آنها نهرها جاری است تا همیشه در آنها بماند. خدا از آنها راضی است و آنها نیز از او راضی هستند.» بزرگ (سوره مائده – 119)
خداوند می فرماید: «امروز روزی است که حق صدیقان به آنان سود می رساند; برای آنها باغهای بهشتی است که نهرها از زیر درختانش جاری است و جاودانه در آنها خواهند ماند. خدا از آنها راضی است و آنها نیز از خدا راضی هستند. این یک رستگاری بزرگ است.

رهبر شجاع و صادق حزب الله لبنان سید حسن نصرالله رضی الله عنه سرانجام به پیمانی که با خدای خود بسته بود و در راه مقدس مبارزه با سرسخت ترین دشمنان بشریت وحشی و دروغین وفا کرد. . رژيم صهيونيستي، آزادي قدس و آزادي مردم مظلوم فلسطين و لبنان جان عزيز خود را فدا كرد.

و همانا مصداق آیه شریفه رضی الله عنه بود که به آرزوی دیرینه خود یعنی پیروزی بزرگ شهادت و لقای حضرت حق جل و علا رسید.
بی تردید خون پاک آنان و همرزمان شهیدشان طومار این رژیم را در رأس ظلم و تباهی خواهند پیچید و ادامه دهندگان راه آنان پرچم مقاومت و پیروزی را به اهتزاز در خواهند آورد که حزب الله پیروزترین است. بر فراز مسجد الاقصی

عاملان و ناظران جنایات شنیع این روزها علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین و فرماندهان مقاومت؛ آنها باید منتظر انتقام سخت و دردناک از رزمندگان حزب الله و فرزندان روحانی نصرالله و جبهه مقاومت باشند.

شهادت مظهر عزت و مقاومت لبنان آیت حق سید حسن نصرالله (ره) را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترم ایشان و تمامی فرماندهان و رزمندگان تسلیت عرض کرد. استقامت روح مطهرش در آرامش و برای همه همرزمان و خانواده داغدارش صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

روحت شاد و در کنار اجداد پاکت باشد.
علی شمخانی – 16 مهر 1403

۲۷۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.