افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

خط و نشان وزیر دفاع دولت پزشکی برای رژیم صهیونیستی / پاسخ ما خیلی بالاست اگر … / عملیات امروز بخشی از توان موشکی ما بود

  • کد خبر : 382480
خط و نشان وزیر دفاع دولت پزشکی برای رژیم صهیونیستی / پاسخ ما خیلی بالاست اگر … / عملیات امروز بخشی از توان موشکی ما بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به اسرائیل، ضمن تبریک این عملیات موفقیت آمیز، اظهار داشت: مردم موفق بوده اند. نمایندگان مجلس با خواستار انجام این عملیات طولانی مدت و حتی در […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به اسرائیل، ضمن تبریک این عملیات موفقیت آمیز، اظهار داشت: مردم موفق بوده اند. نمایندگان مجلس با خواستار انجام این عملیات طولانی مدت و حتی در زمان رای اعتماد، خواستار پاسخگویی نیروهای مسلح به جسارت رژیم صهیونیستی در خصوص شهادت اسماعیل هنیه در داخل ایران شدند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: این عملیات با احتیاط، هوشمندانه و با طراحی بسیار پیچیده و با انواع فرآورده های موشکی و مطابق با اهدافی که ایجاد شده بود و همچنین مطابق با سامانه های پدافندی موجود انجام شد رژيم صهيونيستي عمليات بسيار موفقي عليه اهداف نظامي به ويژه مكانهايي بود كه در ترور اسماعيل هنيه مورد استفاده قرار گرفت.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه عملیات امشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاملاً مشروع و منطبق بر قوانین بین المللی بود، تاکید کرد: اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند و این رژیم جسورانه عمل کند، قطعاً واکنش ما در مراحل بعدی بسیار شدید خواهد بود و انواع مختلفی از آنها پیشرفته‌ترین سلاح‌هایی که داریم از آنچه در اختیار داریم استفاده می‌کنیم.

وزیر دفاع ادامه داد: این عملیات یک ضد عملیات مربوط به پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه بود، اما اگر رژیم صهیونیستی با اشتباه محاسباتی پاسخ دهد، احتمال اینکه ما دوباره پاسخ دهیم بسیار زیاد است و این را هم بگویم. که عملیات امروز بخشی از ظرفیت موشکی ما بود و بخش بزرگی از ظرفیت موشکی ما که از فناوری بالاتر و شدت آسیب بالاتری برخوردار است، هنوز استفاده نشده است.

وی تاکید کرد: کسانی که جلوی تجاوزات رژیم را نگیرند و به منطقه با جنگ دست و پنجه نرم کنند باید بدانند که در امواج بعدی با قدرت بیشتری عمل خواهیم کرد.

۲۷۲۱۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.