افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

خط و امضای درویشی برای استقلال / ما همیشه قهرمانیم!

  • کد خبر : 282390
خط و امضای درویشی برای استقلال / ما همیشه قهرمانیم!

خط و امضای درویشی برای استقلال / ما همیشه قهرمانیم! مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که از فردا کار برای تمدید قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم آغاز می شود.به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، رضا درویش درباره آخرین بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: از هفته 22 گفتیم اگر همه بازی […]

خط و امضای درویشی برای استقلال / ما همیشه قهرمانیم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که از فردا کار برای تمدید قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، رضا درویش درباره آخرین بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: از هفته 22 گفتیم اگر همه بازی هایمان را ببریم قهرمان می شویم. خدا کمک کرد و زحمت بچه ها ارزش داشت و به فضل الهی آخرین ایستگاه را می بریم و قهرمان می شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست که قهرمانی پرسپولیس به خاطر اتفاقات فوتبالی از دست برود، تصریح کرد: نه، بچه های ما برای بردن بازی باید همه غم ها را پشت سر بگذارند. اگر این اتفاق بیفتد ما قهرمان می شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد اسمار لوس ویرا گفت: ابتدا در این دیدار پیروز شویم و سپس در این مورد تصمیم گیری می کنیم.

درویش در پاسخ به این سوال که از آنجایی که پرسپولیس در لیگ برتر شرکت می کند، برنامه شما برای این مسابقات چیست؟ . چند صد میلیون دلاری ما آن ثروت را نداریم یا سقف قرارداد اجازه نمی دهد و باید تا جایی که می توانیم تلاش کنیم. از آنجایی که بانک شهر در روزهای اخیر پشتوانه خوبی داشته است، امروز ساعت 12 برای پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان نامه نوشتیم. خداروشکر پول واریز شده و تا الان تقریبا 80 درصد پرداخت کردیم. گزینه ها در اولویت قرار گرفته اند و انشالله پس از اتمام فصل پرداخت خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که: این که محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در آسیا برداشته شده، کار پرسپولیس را سخت نمی کند، گفت: باید خودمان را مقایسه کنیم؟ مهم نیست آنها چه می کنند، ما باید ببینیم که چه توانایی هایی داریم و از آنها به درستی استفاده کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تمدید قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم از چه زمانی آغاز می شود، اعلام کرد: انشاالله از فردا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.