افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

خط رودیگر و قرارداد با امباپه/ کی گفته به رئال میاد؟ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 248148
خط رودیگر و قرارداد با امباپه/ کی گفته به رئال میاد؟  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، رئال مادرید سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می رود و در دیگر دیدار این مرحله چهارشنبه از ساعت 22:30 به مصاف پاری سن ژرمن و دورتموند هر کدام می روند. دیگر. بسیاری از پیش بینی ها حاکی از آن است که رئال […]

به گزارش خبرنگار مهر، رئال مادرید سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می رود و در دیگر دیدار این مرحله چهارشنبه از ساعت 22:30 به مصاف پاری سن ژرمن و دورتموند هر کدام می روند. دیگر.

بسیاری از پیش بینی ها حاکی از آن است که رئال مادرید و پاری سن ژرمن با برتری مقابل رقبای خود به فینال راه خواهند یافت و دو تیم آلمانی تلاش خواهند کرد تا این پیش بینی ها را خنثی کرده و به فینال اروپا راه یابند.

«آنتونیو رودیگر» مدافع آلمانی رئال مادرید در گفت و گو با رسانه «لمدیا کاره» در مورد دیدار با بایرن و همچنین حضور احتمالی پاری سن ژرمن در فینال گفت: اگر در دیدار با کیلیان امباپه در تورنمنت روبرو شوم. بازی فینال، او را شکست خواهم داد و اگر مرا دریبل کنی، او را نابود خواهم کرد.

خبرنگار این رسانه درباره آخرین دیدار تیم های آلمان و فرانسه که با برتری دو بر صفر آلمان به پایان رسید از رودیگر پرسید: در آن بازی امباپه را در جیب خود گذاشتید.

اما رودیگر پاسخ داد: فکر می‌کنم بی‌احترامی است که اینطور صحبت کنیم. ما در مورد یکی از بهترین بازیکنان جهان صحبت می کنیم و هر کدام سعی می کنند بهترین بازی خود را ارائه دهند و سوالاتی از این دست باید برای شبکه های مجازی گذاشته شود. ما اینجا در دنیای واقعی زندگی می کنیم. کیلیان بسیار خاص است و در 18 سالگی قهرمان جام جهانی شد که او را خاص تر می کند.

وی ادامه داد: به نظر من امباپه می تواند بهترین بازیکن تاریخ فرانسه شود هرچند هنوز به آن مرحله نرسیده است. در حال حاضر زیدان بهترین بازیکن تاریخ فرانسه است.

رودیگر در خصوص حضور احتمالی امباپه در رئال مادرید نیز گفت: کی گفته به رئال می آید؟ این یک بیانیه غیر رسمی است. به نظر من بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال همیشه برای رئال مادرید بازی کرده اند. امباپه نیز یکی از بهترین بازیکنان جهان است و می تواند به رئال بیاید و نتایج خوبی کسب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.