افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

خطیره حاتمی، آشا محرابی و سوسن پرور رسماً کولاک کردند! + ویدیوهای هوشمند خود را تماشا کنید

  • کد خبر : 199751
خطیره حاتمی، آشا محرابی و سوسن پرور رسماً کولاک کردند!  + ویدیوهای هوشمند خود را تماشا کنید

این روزها ویدئویی از سه بازیگر زن سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که توجه ها را به خود جلب کرده و در فضای مجازی منتشر شده است. در مطلب زیر در مورد این سه بازیگر زن صحبت کرده ایم. برترین ها: این روزها ویدیویی از سه بازیگر زن […]

این روزها ویدئویی از سه بازیگر زن سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که توجه ها را به خود جلب کرده و در فضای مجازی منتشر شده است. در مطلب زیر در مورد این سه بازیگر زن صحبت کرده ایم.

برترین ها: این روزها ویدیویی از سه بازیگر زن سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که توجه ها را به خود جلب کرده و در فضای مجازی منتشر شده است. در مطلب زیر در مورد این سه بازیگر زن صحبت کرده ایم.

توقع من از مردم صفر است!

« آشا محرابی این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگویی که بخشی از آن در شبکه های اجتماعی پربیننده شده است، می گوید: توقعم از دیگران صفر است و توقعم را از مردم پایین آوردم. من نمی خواهم این طور دیگری باشد. من نمی خواهم کسی برای من کاری انجام دهد. اینطوری احساس راحتی بیشتری می کنم.» این سخنان عشا محرابی واکنش های متفاوتی را در پی داشت.

الناز علوی روانشناس در واکنش به صحبت های آشا محرابی در توئیتی نوشت:

خانم آشا محرابی! داشتن توقعات نامعقول از دیگران فقط زندگی انسان را سخت و غیرقابل تحمل می کند و همین فرد است که این انتظارات بی دلیل را دارد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک رابطه دوستانه، خانوادگی یا عاطفی با انتظاراتی از طرف مقابل مواجه شده باشید که باور نمی کردید منطقی باشد. البته بین انتظار و توقع مرزی وجود دارد. احتمالاً اکنون به این فکر می کنید که چگونه به رابطه خود پایان دهید. ما نه افکار شما را خوانده ایم و نه علم غیبی را می دانیم، فقط می دانیم که توقعات بی جا مردم را از یکدیگر دور می کند.

وقتی پشت صحنه زندگی رضا عطاران آشکار خواهد شد!

صحبت های سوسن پرور درباره زندگی شخصی رضا عطاران از همین نوع ویدئوهایی بود که در فضای مجازی پخش شد و بازخورد داشت.

سوسن پرور درباره رضا عطاران گفت: رضا عطاران شرایط تجمل نشینی را دارد و ندارد، چون فرصت دیدن را از دست نمی دهد، عطاران هنوز ماشین ندارد و همچنان به بازار تهران می رود و خرید می کند. کلاه وجود دارد.عطاران ندارد شناسایی شده است.

رپ بازیگری که عشق کودکی خیلی هاست!

خاطره حاتمی او در مصاحبه جدید خود آهنگ ها و ریتم های رپ را با عبارات و رپ های هگل می سازد. او در این مصاحبه از تجربه مرگ لحظه ای خود صحبت کرد که در اینترنت دست به دست شد.

دلیل بازتاب گسترده این اقدام حاتمی حاتمی این است که وقتی فعالیت زنان در عرصه خوانندگی و نوازندگی ممنوع است و مخالفت های جدی با آن وجود دارد، انتشار تصویری از تابوشکنی این بازیگر و ورود او به عرصه خوانندگی و نوازندگی است. رشته موسیقی و همچنین رپ خبرساز شد و واکنش های بسیاری را برانگیخت.

خطیره حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه این گفت و گوی جنجالی گفت: خیلی ها پیغام می دهند و می گویند تو دلسوز بچگی ما بودی! من چند لحظه مرگ را تجربه کرده ام که اصلاً من را نمی ترساند و برایم عادی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.