افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

خطیب: محور مقاومت با نابودی کامل رژیم صهیونیستی انتقام خواهد گرفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 379170
خطیب: محور مقاومت با نابودی کامل رژیم صهیونیستی انتقام خواهد گرفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است: به نام سرور شهیدان و صدیقین و كسانى كه در راه خدا مى‏ميرند آنان را مرده نمى‏پندارند، بلكه در پيشگاه پروردگارشان زنده‏اند. شهادت مجاهد کبیر، فرمانده […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

به نام سرور شهیدان و صدیقین

و كسانى كه در راه خدا مى‏ميرند آنان را مرده نمى‏پندارند، بلكه در پيشگاه پروردگارشان زنده‏اند.

شهادت مجاهد کبیر، فرمانده غیور جبهه مقاومت لبنان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، پرچمدار مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان به همراه جمعی از یارانش توسط این گروه تروریستی حاکم بر رژیم سفاک صهیونیستی و جان باختن ایشان به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در سمت راست ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، ملت رشید و مقاومت لبنان و جبهه و مقاومت پرافتخار و مردم عزیز ایران و بیت شریف و شهادت نصرالله.

شهید سید حسن نصرالله عمر پر افتخار خود را در راه دفاع از مظلومان و آرمان قدس سپری کرد و انشاالله به برکت خون پاک و مطهر این شهید بزرگوار، محور مقاومت با آزادسازی قدس شریف، انهدام کامل رژیم صهیونیستی و قطع دست های کثیف آمریکا و دم آن در منطقه، انتقام خواهد گرفت.

اگرچه این اقدام تروریستی رژیم باطل و جنایتکار با حمایت آمریکای جنایتکار و در مقابل سکوت مدعیان حقوق بشر غربی انجام شد، اما برکت خون آن شهید و سایر شهدای مقاومت موجب تقویت خواهد شد. و تقویت بیش از پیش جبهه مقاومت و راه پرافتخار و آرمان مقدس آن را تقویت کنیم. در دفاع از لبنان و آزادی قدس شریف، فرزندان لبنان و فلسطین و خیل عظیم مجاهدان راه حق را ادامه می دهند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سازمان های اطلاعاتی کشور به روح مطهر سید مقاومت و همه شهدای والامقام جبهه مقاومت و اسلام درود می فرستند و از خداوند متعال برایشان صفا و علو درجات می خواهند. .

سید اسماعیل خطیب

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.