افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

خطر غرق شدن در باتلاق استقلال/دربی بحران زده جنوب – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 211030
خطر غرق شدن در باتلاق استقلال/دربی بحران زده جنوب – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفدهم لیگ بیست و سوم فوتبال کشور در حالی امروز با برگزاری 3 دیدار در شهرهای مختلف به پایان می رسد که دربی اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. استقلال که با اختلاف نسبت به حریف در […]

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفدهم لیگ بیست و سوم فوتبال کشور در حالی امروز با برگزاری 3 دیدار در شهرهای مختلف به پایان می رسد که دربی اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. استقلال که با اختلاف نسبت به حریف در صدر جدول قرار دارد تلاش می کند جایگاه خود را حفظ کند و صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان نیز برای خروج از بحران تلاش می کنند.

فن – شمس آذر قزوین

تیم های حددار تهران و شمس آذر قزوین در حالی امروز به مصاف یکدیگر می روند که دیدار هفته شانزدهم خود را با تساوی بدون گل به پایان رساندند تا با همین شرایط به مصاف یکدیگر بروند. شمس آذر با قرار گرفتن در رده نهم جدول وضعیت بهتری نسبت به هوادار دارد و می تواند با افزودن 3 امتیاز جایگاه خود را در تهران حفظ کند.

مسعود شجاعی که پس از بازی در هوادار برای اولین بار روی نیمکت می نشیند، در نیم فصل اول لیگ کار سختی مقابل این تیم شگفتی ساز دارد. این دو مربی امروز در حالی به مصاف هم می روند که برای اولین بار به طور رسمی در لیگ برتر تمرین می کنند. هوادار با 15 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

صنعت نفت آبادان – فولاد خوزستان

دو تیم صنعت نفت و فولاد خوزستان دربی خوزستان را برگزار می کنند که فولادی ها هنوز سرمربی جدید خود را مشخص نکرده اند و همچنان با احمد النامه کار می کنند. دربی خوزستان همیشه حال و هوای خاصی دارد و این بار با حضور سهراب بختیاری زاده می تواند جذابیت و حساسیت خاص خود را داشته باشد.

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هفته گذشته دیدار خود را با شکست یک بر صفر مقابل حریف به پایان رساندند و باید از بحرانی که در آن قرار دارند خارج شوند. نفت برای خروج از انتهای جدول باید امروز فولاد را شکست دهد وگرنه کار برایشان سخت می شود.

صنعت نفت آبادان هم اکنون با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی می تواند به رده سیزدهم جدول صعود کند و خطر سقوط را از خود دور کند. در جدول رده بندی لیگ بیست و سوم مقابل خوزستان با 15 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

ملوان بندرانزلی – استقلال تهران

آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر، یادآور روزهای هادی ملوان در فوتبال ماست. لحظه ای بود که ملوان به یکی از قدرت های فوتبال خارج از تهران تبدیل شد و دوران طلایی فوتبال گیلان را با بزرگان رقم زد. مثل سیروس تایکاران، محمد احمدزاده، بهمن صالح نیا و… تا ملوان به دست مازیار زارع و پژمان نوری ها رسید.

ناوبر این فصل با مهدی تارتار تیمی جذاب و هجومی است که یادآور دوران طلایی قوهای سفید است. انزلیچی ها هفته گذشته در اصفهان موفق به شکست ذوب آهن شدند تا با روحیه بالا به مصاف لیدر استقلال بروند.

هر چقدر که استقلال در این فصل در مستطیل سبز خوب و با طراوت به نظر رسیده و خارج از آن نتایج درخشانی کسب کرده است، به هزار و یک دلیل حاشیه ساز شده است، اما باز هم آبی پوشان بازگشت را با یک مسابقه آغاز کردند. خانه با پیروزی مقابل نفت آبادان 35 امتیازی شد. ایستادگی سپاهان و پرسپولیس

خطر غرق شدن در باتلاق برای استقلال/دربی جنوب در بحران

آبی های پایتخت بازی سختی را در انزلی پیش رو خواهند داشت، به خصوص که ملوان در نیم فصل بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته است که شاخص ترین آنها میلاد سرلک و محمد عمری از پرسپولیس هستند، بنابراین ملوان رنگ پرسپولیسی خواهد گرفت. بیشتر از همیشه.

استقلال همچنان به دنبال ادامه مسیر طلایی خود در لیگ و حفظ جایگاه اول است. ملوان به نوبه خود با 27 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و به دنبال حضور در جمع مدعیان است.

ملوان از سال 2015 موفق به شکست استقلال نشده است و تساوی بهترین نتیجه سال های اخیر بوده است. استقلال نکونام باهوش است، با برنامه و تمرکز بازی می کند و امتیاز گرفتن از این تیم کار هیچ تیمی نیست.

برنامه هفته هفدهم

پنجشنبه 3 مارس

هواداران تهران – شمس آذر قزوین / ساعت 15:00 تهران، ورزشگاه پاس قوامین

ملوان بندرانزلی – استقلال / ساعت 17:15 ورزشگاه تختی انزلی

صنعت نفت آبادان – فولاد خوزستان / ساعت 16:00 ورزشگاه تختی آبادان

خطر غرق شدن در باتلاق برای استقلال/دربی جنوب در بحران
جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان دیدارهای روز اول هفته هفدهم
لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.