افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

خطر ابتلا به سرطان در افراد الکلی بیشتر است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 353985
خطر ابتلا به سرطان در افراد الکلی بیشتر است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سلامتی لاین، یافته های شواهد رو به رشد من اثرات مضر مصرف الکل را حتی برای مصرف کنندگان سبک نیز تایید می کند. تصورات عمومی در مورد الکل به ویژه در میان جوانان در حال تغییر است، زیرا افراد بیشتری تصمیم می گیرند مصرف خود را محدود کنند […]

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سلامتی لاین، یافته های شواهد رو به رشد من اثرات مضر مصرف الکل را حتی برای مصرف کنندگان سبک نیز تایید می کند.

تصورات عمومی در مورد الکل به ویژه در میان جوانان در حال تغییر است، زیرا افراد بیشتری تصمیم می گیرند مصرف خود را محدود کنند یا به طور کامل از آن اجتناب کنند تا از سلامت خود محافظت کنند.

از آنجایی که تحقیقات بیشتر اثرات منفی نوشیدن الکل بر سلامتی را تایید می کند، حتی در مقادیر متوسط، باورهای قدیمی در مورد فواید احتمالی نوشیدن الکل برای سلامتی گاهی اوقات آنها در حال تغییر هستند

یک مطالعه جدید بزرگ نشان داده است که مصرف متوسط ​​الکل هیچ فایده ای برای افراد مسن ندارد، بلکه خطر مرگ و میر را افزایش می دهد. میر خطر ابتلا به بیماری را افزایش می دهد.

این یافته ها بر اساس سوابق پزشکی بیش از 135000 بزرگسال 60 سال و بالاتر در بریتانیا است.

در طول مصاحبه های اولیه، از شرکت کنندگان سوالات دقیقی در مورد مصرف الکل بین سال های 2006 تا 2010 پرسیده شد. میر مشخص شده است که با سرطان و همه علل در مصرف کنندگان کم، متوسط ​​و پرخطر مرتبط است.

نتایج نشان داد که مصرف کم خطر الکل همچنان با افزایش خطر مرگ مرتبط است. میر در این گروه با سرطان مرتبط بود، در حالی که مصرف متوسط ​​الکل همچنان با احتمال بالاتر مرگ ناشی از سرطان و سایر علل مرتبط بود.

قرار گرفتن در معرض اتانول و فرمالدئید برای سلامتی انسان مضر است. نوشیدنی های الکلی حاوی این اجزا در مقادیر مختلف هستند.

هنگامی که الکل از طریق بدن. متابولیزه شده است کبد بیشتر اتانول مصرفی را به یک ترکیب سمی به نام تجزیه می کند استالدئید تبدیل به یک ماده سرطان زا می شود. za شناخته شده است که می تواند باعث آسیب DNA شود.

اگرچه این واکنش استالدئید به طور کلی قبل از تقسیم به استات این کوتاه مدت است، اما هنوز هم می تواند آسیب قابل توجهی ایجاد کند، به خصوص به کبد، جایی که بیشتر متابولیسم الکل در آن انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.