افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

خطرات قرص های جوشان/از مصرف این قرص خودداری کنید

  • کد خبر : 389808
خطرات قرص های جوشان/از مصرف این قرص خودداری کنید

آفتاب نیوز: مکمل های دارویی یکی از مهم ترین عواملی هستند که می توانند روند بهبودی را در طول دوره بیماری تسریع کنند. قرص جوشان یکی از محبوب ترین مکمل هاست که نام آن برای اکثر افراد آشناست. استفاده از قرص های جوشان در بین افراد حتی زمانی که سالم هستند بسیار زیاد است. اما […]

آفتاب نیوز:

مکمل های دارویی یکی از مهم ترین عواملی هستند که می توانند روند بهبودی را در طول دوره بیماری تسریع کنند. قرص جوشان یکی از محبوب ترین مکمل هاست که نام آن برای اکثر افراد آشناست. استفاده از قرص های جوشان در بین افراد حتی زمانی که سالم هستند بسیار زیاد است. اما گاهی مصرف آن با ایجاد مشکلات و عوارض همراه است. اگر نوشیدن حداقل یک لیوان محلول قرص جوشان را در برنامه هفتگی یا روزانه خود قرار داده اید، این مقاله را دنبال کنید تا از عوارض آن مطلع شوید.

می تواند باعث بروز مشکلاتی مانند حساسیت، ضعف در سیستم ایمنی بدن، بیماری های گوارشی و افزایش فشار خون شود.

عوارض مصرف قرص های جوشان بدون آب را جدی بگیرید.

به طور کلی مصرف طولانی مدت و خودسرانه قرص ویتامین جوشان می تواند منجر به مشکلاتی مانند بیماری های گوارشی، افزایش فشار خون، حساسیت و ضعف سیستم ایمنی بدن شود. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر قصد استفاده طولانی مدت از این ویتامین ها را دارید با یک متخصص مشورت کنید.

از طرفی بسیاری از افراد قرص های جوشان را بدون آب مصرف می کنند. این می تواند مشکلات جبران ناپذیری را در دستگاه گوارش به خصوص معده ایجاد کند. زیرا آزاد شدن سریع ویتامین ها و دی اکسید کربن باعث ایجاد حساسیت های داخلی جدی در فرد می شود.

پیشنهاد می کنیم حتی پس از مصرف یک لیوان این ویتامین، قرص های جوشان را در آب بیندازید و مایعات بیشتری در طول روز بنوشید. به عنوان مثال، می توانید در حین کار 1.5 لیتر آب معدنی را در دسترس بگذارید و هر 30 دقیقه کمی بنوشید تا به جذب ویتامین ها کمک کند.

تاثیر کیفیت آب بر جذب ویتامین ها برای سلامتی

علاوه بر این که مقدار آب می تواند بر جذب ویتامین ها تأثیر بگذارد، کیفیت آب نیز عامل مهمی در این ترکیب است. نوشیدن آب آلوده برای حل کردن ویتامین ها نه تنها به سلامتی شما کمکی نمی کند، بلکه می تواند نتایج معکوس داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.