افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

خطرات قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل برای تل آویو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 289298
خطرات قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل برای تل آویو – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری صهیونیستی یدیعوت آحارونوت بلافاصله پس از انتشار اخباری مبنی بر قرار گرفتن رسمی رژیم صهیونیستی در فهرست رژیم های کشتار کودکان سازمان ملل در گزارشی نوشت: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران این رژیم در حال بررسی پاسخ های احتمالی به این اقدام سازمان ملل است. این روزنامه با […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری صهیونیستی یدیعوت آحارونوت بلافاصله پس از انتشار اخباری مبنی بر قرار گرفتن رسمی رژیم صهیونیستی در فهرست رژیم های کشتار کودکان سازمان ملل در گزارشی نوشت: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران این رژیم در حال بررسی پاسخ های احتمالی به این اقدام سازمان ملل است.

این روزنامه با استناد به منابع رسمی نوشت: افزودن تل آویو به فهرست سیاه سازمان ملل بسیار خطرناک است و ممکن است دولت های مختلف را مجبور به ممنوعیت فروش سلاح به رژیم صهیونیستی کند.

ملیحه لودهی نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد در گفتگو با الجزیره این اقدام سازمان ملل را قابل پیش بینی و در عین حال بسیار دیرهنگام خواند و اظهار داشت: دولت های اسلامی موضوع تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی در این سازمان را مطرح کرده اند. ملل متحد. ملل

وی ادامه داد: ما هر کشوری را که به رژیم تل آویو سلاح بفروشد محکوم می کنیم زیرا از این سلاح ها برای کشتار در غزه استفاده می شود.

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد اعلام کرد که از قرار گرفتن رسمی ارتش اسرائیل در لیست سیاه رژیم های کشتار کودکان مطلع شده است.

وی افزود: آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار اضافه شدن تل آویو به لیست سیاه رژیم هایی است که کودکان را می کشند.

ارتش اسرائیل در حمله وحشیانه خود به غزه بیش از 15000 کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است که تقریباً 40 درصد از کل شهدای فلسطینی را تشکیل می دهد. بر اساس آمار رسمی، بیش از 36 هزار فلسطینی در جنگ 8 ماهه غزه شهید و 86 هزار نفر دیگر زخمی شده اند و حدود 70 درصد زیرساخت های غیرنظامی غزه از جمله مدارس، خانه ها و بیمارستان ها ویران شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=289298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.