افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

خطبه غدیر در مسیر 10 کیلومتری جشنواره

  • کد خبر : 301295
خطبه غدیر در مسیر 10 کیلومتری جشنواره

به گزارش رکنا، ساعد مجدی نسب مسئولیت دارد. تبلیغات شهری و توسعه فضایی. نشانی جشن ده کیلومتری عید غدیر خم گفت: امسال مسیر مهمانی غدیر افزایش یافته و از خیابان آزادی تا خیابان دماوند تقاطع امام علی (ع) در نظر گرفته شده است و یک سری راه های فرعی منتهی به جاده اصلی وجود دارد. […]

به گزارش رکنا، ساعد مجدی نسب مسئولیت دارد. تبلیغات شهری و توسعه فضایی. نشانی جشن ده کیلومتری عید غدیر خم گفت: امسال مسیر مهمانی غدیر افزایش یافته و از خیابان آزادی تا خیابان دماوند تقاطع امام علی (ع) در نظر گرفته شده است و یک سری راه های فرعی منتهی به جاده اصلی وجود دارد.

وی افزود: حدود 200 پرچم برای محیط شهری آماده کرده ایم و علاوه بر آن این محیط جاده با خطبه های غدیر ساخته شده است و تبلیغات متعددی برای کودکان طراحی شده است که از جمله آنها می توان به تبلیغات شهری اشاره کرد.

مجدی نسب تصریح کرد: در جشنواره 10 کیلومتری امسال حدود 200 سازه قابل حمل در بحث های محتوایی از جمله غدیر و آیات قرآنی مرتبط با غدیر ساخته شد. اسپیسرهایی با نخ های پرچم و نخ های لامپ در طول مسیر قرار می گیرند. ما همچنین چندین سناریو برای کودکان ایجاد کرده ایم.

مسئول تبلیغات شهری مهمانی 10 کیلومتری گفت: تفاوت فضای شهری جشن غدیر امسال با سال گذشته تفاوت محتوایی آن نسبت به ولایت امیرالمومنین و بحث حزب است. خطبه غدیر و بحث توزیع خطبه غدیر که به صورت کتابی در بین مردم خواهد بود.

وی افزود: در این جشنواره حدود یک میلیون پیکسل و دو میلیون گل روی سر برای دختر بچه ها تهیه شده است که به آنها هدیه داده می شود و برای پسران نیز اسباب بازی هایی تهیه شده است که از طریق آنها در اختیار آنها قرار می گیرد. موکب ها . قرار است شهربازی بسیار بزرگی ساخته شود، موکب هایی برای بچه ها در نظر گرفته شده که در آن کارهای معناداری انجام می دهند، مثلاً نقاشی هایی برای بچه ها طراحی می شود که با رنگ آمیزی پیام غدیر را به آنها می رسانند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.