افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

خطای پزشکان عجیب و غیرقابل قبول بود.

  • کد خبر : 368038
خطای پزشکان عجیب و غیرقابل قبول بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا به بررسی نشست خبری رئیس جمهور پرداخت. انتظار نمی رفت که مدجیکیان نام اتحاد جماهیر شوروی را ذکر کند. وی در این خصوص به فرارو گفت: یکی از انتقاداتی که برخی می کنند نوع سخنرانی آقای است، برخی می گویند ایشان در نشست خبری خیلی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا به بررسی نشست خبری رئیس جمهور پرداخت.

انتظار نمی رفت که مدجیکیان نام اتحاد جماهیر شوروی را ذکر کند.

وی در این خصوص به فرارو گفت: یکی از انتقاداتی که برخی می کنند نوع سخنرانی آقای است، برخی می گویند ایشان در نشست خبری خیلی ساده، روان یا محاوره ای صحبت کردند و این نوع سخنرانی فاقد است. پیچیدگی و خیلی شبیه سیاستمداران نیست که آقای بیزیکیان بخواهد برای استقبال از مردم صحبت کند، در واقع شیوه صحبت آقای بیزیکیان یکسان است و اتفاقاً به نظر من. این یکی از نقاط قوت آنهاست، وقتی پزشکان کارشان را بر اساس کلمات ساده انجام می دهند، این موضوع در مورد موضوع حصر نیز کاملاً مشهود بود. پاسخ او ساده و روان و بدون لایه های زیاد بود، اگرچه ممکن است این پاسخ توجه برخی را به خود جلب کرده باشد، اما حقیقت این است که او با بیان خودش پاسخ روشنی داده است.

وی افزود: رئیس جمهور جممور بدون هیچ قید و شرطی نظر خود را بیان می کند. این دیدگاه ممکن است عمیق باشد یا نباشد. اما پزشکان عقاید خود را به صورت ساده و بدون عارضه بیان می کنند. شاید این موضوع برای نخبگان مشکل ساز باشد اما برای عموم مردم. قابل درک تر است و با توجه به اینکه از سخنان پیچیده اکثر سیاستمداران دور است، واقعاً قابل تحسین است.

سلیمی نمین گفت: در خصوص مسائل بین الملل، برخی از ایرادات بیانات رئیس جمهور به این دلیل است که ایشان در اظهارات خود فکر کافی نکرده اند. رئیس جمهور نباید هنگام اشاره به نظام سیاسی همسایه شمالی ما اشتباه می کرد که از کلمه شوروی استفاده می کرد. مدت زیادی است که نظام سیاسی همسایه شمالی ما تغییر کرده و نظام سیاسی جدیدی ایجاد شده است. می دانیم که نظام قدیم شوروی سقوط کرده و کشورها تقسیم شده اند و فقط روسیه باقی مانده است. به همین دلیل معتقدم اشتباه رئیس جمهور چندان قابل قبول نبود و مشاوران تا حد زیادی در این زمینه مقصر بودند. طبیعی است که قبل از هر کنفرانس مطبوعاتی، مشاوران تا حد زیادی حدس می زنند که چه سؤالاتی پرسیده می شود، سپس زبانی را برای آن سؤالات آماده می کنند و رئیس جمهور را برای پاسخ آماده می کنند. به هر حال این اشتباه عجیب و غیرمنتظره ای بود که رئیس جمهور محترم به تغییراتی که چندین سال است همسایه شمالی ما ایجاد کرده است توجه نکرد.

منطق آقای بیشیکیان دقیق تر از منطق خبرنگار کاهان بود.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: رئیس جمهور محترم باید در بحث بین المللی، رفع تحریم ها و مواردی از این قبیل بر شرایط ایران تاکید بیشتری می کرد، این نوع مسائل شرایطی را می طلبد که باید توسط رئیس جمهور محترم مطرح می شد، اما متاسفانه این موضوع طبیعتاً ما باید اعتراض خود را مطرح کنیم و شرایطی را اعلام کنیم که استقلال و عزت ما را تضمین می کند، بنابراین به نظر من شایسته است که رئیس جمهور محترم به طور خاص به این مسائل در حوزه جنایات صهیونیست ها بپردازد. آقای بیزیکیان خیلی واضح به این موضوعات پرداخت و اعلام کرد که جنایات صهیونیست ها به دلیل حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از آنهاست جنایات صهیونیست ها، جلوی جنایات آمریکا و جبهه نژادپرستی در اروپا.

وی افزود: در مورد سوال کیهان روزنامه نگار و پاسخ آقای بزیکیان فکر می کنم منطق آقای بزیکیان در این زمینه دقیق تر است، اینکه یک نفر چند سال پیش اشتباه می کند و اصراری برای ادامه اشتباه خود ندارد. آیا ما می توانیم از چنین فردی دوباره استفاده کنیم، اگر از منظر اصلاح طلبان به آن نگاه کنیم، پاسخ مثبت است ما باید به این نکته هم توجه کنیم که فردی که قول داده است به وحدت ملی پایبند باشد، در صورت تکرار مشکلات گذشته، ممکن است در این شرایط از رئیس جمهور توضیح دهد که چرا این افراد بد کرده اند تکرار کنید، صرف این واقعیت که فردی در یک زمان معین کاری انجام داده است، نباید دلیلی برای استیضاح رئیس جمهور باشد.»

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.