افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

خطاب عصر ستاری فرد به معلمان / اظهارات معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش + جزئیات

  • کد خبر : 111498
خطاب عصر ستاری فرد به معلمان / اظهارات معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش + جزئیات

به گزارش خبرجو 24; خطاب عصر ستاری فرد به معلمان / اظهارات معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش + جزئیات صادق ستاری بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از خواسته های فرهنگیان اجرای طرح احراز صلاحیت بود، اظهار داشت: موضوع طبقه بندی فرهنگیان که تا قبل […]

به گزارش خبرجو 24; خطاب عصر ستاری فرد به معلمان / اظهارات معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش + جزئیات

صادق ستاری بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از خواسته های فرهنگیان اجرای طرح احراز صلاحیت بود، اظهار داشت: موضوع طبقه بندی فرهنگیان که تا قبل از این هیچ توجهی به آن نشده بود. دولت سیزدهم، پس از سالها این حکومت مردمی. اجرای این وظیفه در اولین سال ایجاد آن باعث افتخار است و علاوه بر آن 500 هزار میلیارد ریال برای این موضوع پیش بینی و تامین اعتبار شد.

وی با اشاره به اینکه سیاست ما در آموزش و پرورش برگرفته از قانون اساسی و رهنمودهای رهبر انقلاب فرزانه است، گفت: در این سال ها علیرغم همه نظارت ها، اتفاقات رخ داده در حوزه نیروی انسانی، برنامه ها و مطالب، همچنین فضا و تجهیزات در سند تحول بنیادین که باید ساخته می شد با آن نقطه مطلوب فاصله داشت که در دولت مردمی رئیس جمهور توجه ویژه ای به این موضوع داشت.

ستاری فرد افزود: کیفیت گزینش استخدامی که بر اساس آموزه های غربی بود در دولت سیزدهم ارتقا یافت که الگویی برای سایر وزارتخانه ها شده است.

وی با اشاره به اینکه همزمان 600 مرکز سنجش در کشور برای ارزیابی واقعی نیروی آموزشی به صورت تخصصی و عمومی فعال بود، گفت: امسال کنکور آموزش و پرورش از نظر کمی و کیفی تحول بزرگی داشت. و با استخدام 57 هزار معلم، چارچوب و فرآیند ارزشیابی به کلی تغییر کرده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سهم هرمزگان از جذب دانشگاه فرهنگیان امسال نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است، گفت: آموزش و پرورش استان هرمزگان در سال جدید 1250 معلم متخصص و واجد شرایط استخدام می کند.

ستاری فرد گفت: همچنین سهمیه ویژه ای در شهرستان بشاگرد برای جذب کادر آموزشی اختصاص یافت و استاندار هرمزگان و رئیس شورای آموزش و پرورش استان به این کار ارزشمند توجه زیادی داشتند.

صدور مجوز استخدام مربی تربیت بدنی تا یک ماه آینده

این مقام وزارت آموزش و پرورش همچنین با اشاره به اینکه معلم تربیت بدنی و ورزش مهم ترین مربی آموزشی است، تصریح کرد: سازوکار و برنامه جدیدی را با معاونت استخدامی ریاست جمهوری برای جذب نیروی انسانی در حوزه اجرا می کنیم. پژوهشی، آموزشی و بهداشتی که ظرف یک ماه آینده مجوز استخدام مربی آموزش و پرورش و آمادگی جسمانی صادر خواهد شد.

ستاری فرد با اشاره به اینکه علاوه بر جذب نیرو، بحث رویدادها و مسابقات ورزشی نیز بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: رویدادهای مختلف فرهنگی، ورزشی، اردویی، علمی، آموزشی، فناوری و هنری در استان ها با طرح جدید برگزار می شود. رویکرد، مشخص و سازمان یافته است. .بودن

وی همچنین طرح شهید خرازی در حوزه ورزش را برجسته کرد و گفت: در این طرح دانش آموزان و حتی خانواده ها می توانند در تعطیلات تابستانی به صورت رایگان از وسایل ورزشی مدارس استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به استان هرمزگان گفت: در قالب طرح بزرگ شهید سلیمانی امسال 2000 فضای ورزشی در سراسر کشور به بهره برداری رسید و در مرحله دوم این طرح طی دوره بعد از ریاست جمهوری در سفر به این استان باید عنوان مصوبه ای مطرح شود تا در استان های دیگر روال شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود رهبری آموزش و پرورش هرمزگان را نیرویی پیگیر، پرتلاش و دلسوز عنوان کرد که از پیشتازان نظام آموزشی کشور است.

ستاری فرد، توان امیدآفرینی و اقدامات تحول آفرین بزرگ را از ویژگی های مدیریت آموزشی در هرمزگان برشمرد و گفت: این استان در اجرای سیاست های کلی وزارت آموزش و پرورش خوش درخشیده است که نتیجه پیگیری های استاندار است. بالا فراز و نشیب و تلاش.

وی افزود: در آموزش و پرورش سیاست ها بر اساس رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تدوین شده و نتیجه این رهنمودها در سند تحول بنیادین منعکس شده است اما هدف از این سند دور از ذهن است. آنچه محقق شد

ستاری فرد گفت: در دولت مردمی رئیس جمهور توجه ویژه ای به آموزش و پرورش دارد و در حوزه نیروی انسانی، برنامه ها و محتوا، فضا و تجهیزات توجه بی سابقه ای به آموزش و پرورش شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: سهم استان هرمزگان از جذب دانشگاه فرهنگیان نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است، این در حالی است که میانگین افزایش در سراسر کشور 20 درصد بوده است که به این معناست که آموزش و پرورش استان هرمزگان امسال 1250 معلم جدید جذب کرد. .یا جذب خواهد کرد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.