افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

خطاب درویش نماینده سابق پرسپولیس: این تیم جای آزمون و خطا نیست/ خواسته یحیی چه بود که حل نشد؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 190050
خطاب درویش نماینده سابق پرسپولیس: این تیم جای آزمون و خطا نیست/ خواسته یحیی چه بود که حل نشد؟  – پرسپولیس نیوز

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی ای که اخیرا برای پرسپولیس معرفی شده بسیار انسان شریف و خوبی است اما تیم پرسپولیس با این سابقه و هوادار میلیونی جای آزمون و خطا ندارد. محمد محمدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و مربی فصل گذشته همین باشگاه در گفتگو با خبرورزشی درباره انتخاب اسمار به عنوان […]

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی ای که اخیرا برای پرسپولیس معرفی شده بسیار انسان شریف و خوبی است اما تیم پرسپولیس با این سابقه و هوادار میلیونی جای آزمون و خطا ندارد.

محمد محمدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و مربی فصل گذشته همین باشگاه در گفتگو با خبرورزشی درباره انتخاب اسمار به عنوان جانشین یحیی گل محمدی اظهار داشت: اسمار مربی بسیار خوبی است. حدود یک سال بود کارهایش را دیده بودم اما پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست. درست است که او تیم را می شناسد و بازیکنان هم او را می شناسند، اما یک تیم بزرگ به یک مربی بزرگ نیاز دارد.

وی ادامه داد: هرکسی که می خواهد سرمربی پرسپولیس شود باید رزومه محکمی داشته باشد. حتی اگر از مربی داخلی استفاده می کردند، وضعیت بهتر بود.

محمدی افزود: در مجموع می گویم چرا گل محمدی رفت؟ چرا کسی توضیح نمی دهد که دلیل جدایی یحیی از پرسپولیس چه بوده است؟ چه کاری می خواستید انجام ندهید و دلایل این جدایی چه بود؟ خواسته های یحیی چه بود که نتوانست او را ارضا کند؟ مطالبات یحیی بدتر از وصول اتوبوسی 800 هزار دلاری بود که با توجه به قیمت فعلی دلاری، بیش از 45 میلیارد تومان ارزش داشت! آیا یحیی بیشتر از اینها مشکل داشت؟ اصلا مشکل مالی بود؟ آنها چه بودند! یعنی حتی یک نفر هم نمی آید که صریح بگوید گل محمدی به خاطر مشکلی از باشگاه رفته است.

این مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: حالا که یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شد، وقتی برای مذاکره رفتی، با چه کسانی مذاکره کردی؟ چرا اعلام نکردی؟ چرا به مردم نگفتی چه اتفاقی افتاده؟ چرا به وضوح به مردم نگفتید که برونکو در ابتدا چه گفت یا باشگاه از او چه می خواست؟ چطور ممکن است آقای دلبری به دوحه برود، با برانکو ملاقات کند و با اینکه هنوز اتفاقی نیفتاده، عکسش با برانکو پخش شود و آن هم در قطر؟ و بعد آقای درویش به مذاکره برمی گردد و اتفاقات عجیبی یکی پس از دیگری رخ می دهد.

وی خاطرنشان کرد: باز هم می گویم که عثمر را می شناسم. او فردی بسیار شریف و قابل احترام و تمرین کننده خوبی است، اما اینجا پرسپولیس است. همه اینها را به عنوان یک هوادار می گویم. نه به عنوان مدیر ورزشی، نه به عنوان فردی که 5 سال برای پرسپولیس بازی کرد و یک سال و نیم در این باشگاه مربی بود، نه! من اصلا نمی خواهم در مورد این عناوین صحبت کنم، فقط از سر دلسوزی است.

محمدی با پیش بینی احتمالات در آینده نزدیک گفت: الان کارها را انجام می دهند تا فردا تصمیم بگیرند که چه کار کنند و راحت بگویند که چرا نتوانستیم با عثمر موفق شویم! می گویند تجربه مربیگری نداشت، فرصت نداشت و…! تصور کنید در اولین مسابقه وقتی هوادار به ورزشگاه می آید و جو علیه این مربی است، چطور می تواند کار کند!

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: متأسفانه زمان را از دست دادیم و این همه تعطیلات خوب برای جام ملت ها که تیم می توانست خوب تمرین کند، همه از دست رفت! می شد از این تعطیلات به نحو احسن استفاده کرد اما متاسفانه این امکان برای پرسپولیسی ها پیش نیامد. باز هم به نظرم بهترین کار حفظ یحیی گل محمدی بود. باید او را تا پایان فصل نگه می داشتند اما متاسفانه نشد. در حال حاضر من معتقد نیستم که انتخاب آقای عثمر درست بوده است. یک بار دیگر تاکید می کنم که این حرف ها را به عنوان یک هوادار می گویم چون پرسپولیس اصلا جای آزمون و خطا نیست.

دروازه بان سابق تیم ملی کشورمان همچنین در آستانه بازی تیم ملی کشورمان مقابل سوریه در مرحله حذفی جام ملت های آسیا گفت: بازی تیم ملی مقابل سوریه در شرایط حذفی برگزار می شود و البته در این مرحله است. دشوار. درست است که تیم سوریه در سال های اخیر مقابل ما شکست خورد، اما همیشه خیلی شکست خوردند. جدا از معدود بازی هایی که مقابل این تیم با قدرت بردیم، در سایر موارد به سختی آنها را شکست داده ایم. آنها در پشت زمین دیدار می کنند و خیلی با هم بازی می کنند و این کار را برای ما سخت می کند.

محمدی افزود: وقتی دفاع او فشرده می شود، حرکت خط دفاعی مهدی طارمی کمتر می شود، وقتی مهدی نمی تواند نفوذ کند عملاً زهر او از بین می رود. به همین دلیل فکر می‌کنم اگر می‌خواهیم برنده شویم باید به ضربات ایستگاهی یا کرنر یا اشتباهات پشت محوطه یا ارسال از جناحین فکر کنیم. روی کاغذ ما خیلی بهتر از سوریه هستیم، مرد به مرد بهتر هستیم و باید پیروز شویم. بازیکنان تیم باید با تمام قوا بر این بازی غلبه کنند تا به مراحل بالاتر برسند.

وی با توجه به اینکه برخی معتقدند از این پس باید به فکر ژاپن باشیم و تیم سوریه را بازنده دیدار این هفته مقابل تیم ملی بدانیم، هشدار جدی به ملی پوشان داد و گفت: سوریه مانند هنگ کنگ است. . ما همان تصویر ذهنی هنگ کنگ را داشتیم و فکر می کردیم به راحتی از آنها عبور می کنیم، اما دیدیم در مرحله گروهی تنها تیمی که ما را آزار می دهد هنگ کنگ بود زیرا آنها را شکست داده بودیم.

محمدی در پایان تاکید کرد: چهار بازی تا قهرمانی فاصله داریم و باید در این چهار بازی با تمام توان به میدان برویم. بچه ها باید با جدیت تمام بازی کنند. باید با تمام بازیکنان اصلی به میدان برویم. مسابقات هر چهار روز یکبار برگزار می شود و شانس خوبی برای بهبودی داریم. من معتقدم این نسل از فوتبال مدیون یک جام به هواداران این ورزش است که امیدوارم در این مسابقات به دست مردم برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.