افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

خشم علی دایی ساخته فرهاد مجیدی! – تابناک

  • کد خبر : 396963
خشم علی دایی ساخته فرهاد مجیدی! – تابناک

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از روزنو، استقلال و پرسپولیس در روز 2 اسفند 92 در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که شرایط سرخپوشان پایتخت نسبت به حریف سنتی خود بهتر بود و برخی کارشناسان فکر می کردند مردان شاگردان پرویز مظلومی توانستند شاگردان علی دایی را شکست دهند اما اتفاقات دیگری در زمین […]

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از روزنو، استقلال و پرسپولیس در روز 2 اسفند 92 در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که شرایط سرخپوشان پایتخت نسبت به حریف سنتی خود بهتر بود و برخی کارشناسان فکر می کردند مردان شاگردان پرویز مظلومی توانستند شاگردان علی دایی را شکست دهند اما اتفاقات دیگری در زمین رخ داد.

گل فرهاد مجیدی و چهار شروع استقلال

این دیدار تا دقایق پایانی نیمه دوم بدون گل به پایان رسید و اکثر تماشاگران تصور می کردند که بازی با همین نتیجه به پایان می رسد اما فرار فرهاد مجیدی از عمق خط دفاعی پرسپولیس و برتری او در زمین با شیث رضایی باعث شد. این بازیکن در موقعیت تک به تک و لحظاتی بعد از آن گل پیروزی، استقلال وارد دروازه پرسپولیس شد تا اینکه نیمه آبی ورزشگاه آزادی منفجر شد و نیمه قرمزها ساکت شدند.

به لطف همین تک گل، استقلال بازی را با نتیجه یک بر صفر به پایان رساند و گل فرهاد مجیدی راه را برای 4 برد استقلال مقابل پرسپولیس از مهر 1388 تا آذر 1389 هموار کرد.

فریاد علی دایی گل پرسپولیس مردود شد

این دیدار در نیمه اول صحنه بسیار عجیبی داشت که علی دایی را به شدت عصبانی کرد و هنوز هم پس از 14 سال درباره آن صحبت می شود. پرسپولیس در نیمه اول گلزنی کرد اما مرتضی کریمی یکی از کمک داوران گل را مردود اعلام کرد و مدعی شد محمد نوری هنگام زدن ضربه در موقعیت آفساید بوده است. علی دایی در آن صحنه به شدت عصبانی شد و پس از پایان مسابقه در نشست خبری به شدت با تصمیم کمک داور مخالفت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.