افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

خسارت 500 میلیارد تومانی سیل در «کالپوش». یک نفر همچنان مفقود است

  • کد خبر : 126456
خسارت 500 میلیارد تومانی سیل در «کالپوش».  یک نفر همچنان مفقود است

وی در گفتگو با خبرنگار بازار، محمد حمیدی، با اشاره به وقوع سیل چهار روز پیش در کالپوش و تخریب بسیاری از منازل و ساختمان ها، تاکید کرد: از آنجایی که این سیل باعث تصادف یک زن اهل رضوان نیز شده بود، در نتیجه یکی از اولویت ها و محورهای اقدام مشترک نیروهای امدادی جست […]

وی در گفتگو با خبرنگار بازار، محمد حمیدی، با اشاره به وقوع سیل چهار روز پیش در کالپوش و تخریب بسیاری از منازل و ساختمان ها، تاکید کرد: از آنجایی که این سیل باعث تصادف یک زن اهل رضوان نیز شده بود، در نتیجه یکی از اولویت ها و محورهای اقدام مشترک نیروهای امدادی جست و جوی این مفقود شده بود.

وی با بیان اینکه 9 تیم 5 نفره از هلال احمر استان سمنان و نیروهای مردمی در این زمینه مستقر شده اند، افزود: متأسفانه سطح آب و گل بسیار زیاد است و این امر جست و جو را مجبور کرده است. علیرغم تلاش زیاد، این بانوی گمشده یافت نشد

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه محور دوم پاکسازی شهر رضوان و روستاهای همجوار علاوه بر برآورد خسارت است، تصریح کرد: برای پاکسازی محورهای شهری و مواصلاتی، راه ها و تأسیسات شهرسازی از شرق استان سمنان، بنیاد مسکن، عملیات پاکسازی شهر رضوان و روستاهای همجوار انجام می شود. شهرداری های شاهرود، میامی و رضوان در حال دریافت کمک هستند.

حمیدی با بیان اینکه شهرستان رضوان تقریبا تکمیل شده است، گفت: خسارت سیل در بخش کالپوش حدود 500 میلیارد تومب برآورد شده است.

وی با بیان اینکه این خسارت علاوه بر خسارات وارد شده به منازل است، تاکید کرد: 580 منزل مسکونی نیز آسیب دیده و نیازمند تعمیر هستند و 108 منزل دیگر نیز باید تخریب و بازسازی شود.

به گزارش بازار، کالپوش شرقی ترین قسمت استان سمنان در شهرستان میامی است که شهرستان رضوان را در خود جای داده است. این منطقه با گلستان و خراسان شمالی هم مرز است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.