افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

خسارت سیل در شرق استان سمنان

  • کد خبر : 409242
خسارت سیل در شرق استان سمنان

به گزارش خبرنگار بازار، بارندگی از روز گذشته در شرق استان سمنان به ویژه شهرستان های شاهرود و میامی موجب جاری شدن سیل در برخی نقاط این شهرستان شد. سیل در کالشور و سواحل شرقی میامی بیش از هر جای دیگری گزارش شده است. وسعت آبگرفتگی در شرق میامی محدود و محور میامی – جاجرم […]

به گزارش خبرنگار بازار، بارندگی از روز گذشته در شرق استان سمنان به ویژه شهرستان های شاهرود و میامی موجب جاری شدن سیل در برخی نقاط این شهرستان شد. سیل در کالشور و سواحل شرقی میامی بیش از هر جای دیگری گزارش شده است.

وسعت آبگرفتگی در شرق میامی محدود و محور میامی – جاجرم مسدود است و خودروها نمی توانند از آن عبور کنند. نیروهای اورژانس و عوامل راهنمایی و رانندگی در دو نقطه در میامی مشغول خدمت هستند.

خسارت برآورد شده است

سیل در منطقه شرقی میامی خساراتی به ویژه به ساختمان ها و جاده ها وارد کرد اما به گفته فرماندار میامی هنوز نمی توان میزان دقیق خسارت را برآورد کرد و باید تا فروکش شدن آب منتظر بمانیم، اما خوشبختانه در آنجا وجود دارد. نه قربانی بودند و نه قربانی

سیل پل کلشور را پر کرده و تا ارتفاع نیم متری جاده را فرا گرفته و تردد در این محور را از صبح امروز غیرممکن کرده است. راهداران همچنین در حال بررسی و بیل زدن جاده کالپوش هستند که از بامداد روز جمعه 4 آبان شاهد بارش برف بوده است.

میامی- گوشی من مسدود شده بود

تنها محور مسدود شده در شهرستان میامی، محور میامی – جاجرم در محدوده بکران، کهن و کلشور است. مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: راهداران مدتی است در محدوده کلشور حضور دارند و در حال بازگشایی مسیر هستند.

امیر عمیدی ​​با بیان اینکه در حال حاضر امکان تردد در مسیر میامی – جاجرم وجود ندارد، گفت: تا پاکسازی کامل جاده و رفع خطر، محور میامی – جاجرم در استان خراسان شمالی بسته می ماند.

وی با بیان اینکه ماموران راهداری و هلال احمر در این مسیر در حال ارائه خدمات هستند، افزود: هنوز نمی توان میزان خسارت احتمالی پل کلشور و امکانات فنی و ساختمان های محور میامی – جاجرم را مشخص کرد.

بازگشایی جاده ها و امدادرسانی همچنان ادامه دارد

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان نیز با بیان اینکه راهداری با همکاری پلیس و ماموران امدادی و کمک های لازم به تردد کنندگان در حال بازگشایی راه است، تاکید کرد: برای پاکسازی و بازگشایی تلاش می شود. این جاده در اسرع وقت

فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان میامی نیز از ساعتی پیش در منطقه کلشور حضور یافته و در حال ادامه روند امدادرسانی و بازگشایی مسیر هستند که البته میزان آب بسیار بالاست و به نظر می رسد این افزایش خواهد یافت. حداقل تا دو تا سه ساعت آینده ادامه دهید. دیگه راه رو باز نکن

در محور کالپوش نیروهای امدادی و راهداری در حال برف روبی هستند و با اقدام به موقع راهزنان راه اصلی مسدود نشده است اما از مردم خواسته شده تا بازگشایی کامل محور میامی – جاجرم وارد نشوند. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.