افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

خسارات وارده به سهامداران ناشی از اقدامات شرکت های کاغذی

  • کد خبر : 380790
خسارات وارده به سهامداران ناشی از اقدامات شرکت های کاغذی

به گزارش صبح شورا؛ احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان شورای اسلامی اشاره به انتظارات در چارچوب فعالیت سازمان. بازار سهام و تقویت این بازار تصریح کرد: در واقع جلب اعتماد مجدد مردم به بورس اولین ماموریت پیش روی سازمان بورس تلقی می شود. انارکی محمدی با بیان اینکه اعتماد مردم به بورس باید افزایش […]

به گزارش صبح شورا؛ احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان شورای اسلامی اشاره به انتظارات در چارچوب فعالیت سازمان. بازار سهام و تقویت این بازار تصریح کرد: در واقع جلب اعتماد مجدد مردم به بورس اولین ماموریت پیش روی سازمان بورس تلقی می شود.

انارکی محمدی با بیان اینکه اعتماد مردم به بورس باید افزایش یابد، ادامه داد: متاسفانه امروز فعالان بازار سرمایه و همچنین مردم اعتماد چندانی به بورس ندارند.

رئیس کمیته «مالی، بازار سرمایه و صنعت بیمه» کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی با بیان اینکه باید زیرساخت های لازم برای جذب اعتبارات مردمی به درستی فراهم شود، تصریح کرد: وضعیت به جایی نرسد جویندگان با هر عنوانی و اسمی منابع مردم را در بورس به جیب زدند و وجوه خود را هدر دادند. متأسفانه در این بخش به اصطلاح تقلب های زیادی رخ داده است که با برنامه ریزی جدیدی که در مدیریت جدید بورس انجام می شود باید از آن جلوگیری کرد.

این نماینده شورای اسلامی مجلس با بیان اینکه بورس از ظرفیت کافی برای تامین مالی تولید تلقی می شود، ادامه داد: این سازمان نیز باید رویکردهای مناسبی را در این بخش اتخاذ کند چرا که سازمان بورس می تواند تامین مالی مناسبی از سرمایه مردمی ایجاد کند. . .

عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته بسیاری از مدیران سازمان بورس مردم را به حضور در این بازار تشویق می کردند، تصریح کرد: در این زمان به دلیل ضعف مدیریتی، سهام برخی شرکت های کاغذی وارد بورس شد و به سهامداران آسیب وارد کردند. . j. بنابراین، فعالیت بازار سهام باید به صورت تخصصی انجام شود و برخی از شرکت های کاغذی غربالگری شوند.

این نماینده شورای اسلامی با بیان اینکه باید واقعیت های عملکرد بورس روشن شود، اظهار داشت: عملکرد بورس باید شفاف تر از گذشته باشد و برخی زیرساخت های آن نیز اصلاح شود./پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20050

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.