افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

خسارات نهایی صهیونیست ها در حمله به موقعیت استراتژیک البغدادی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 281906
خسارات نهایی صهیونیست ها در حمله به موقعیت استراتژیک البغدادی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشتر به گزارش رسانه جنگ لبنان، مقاومت اسلامی لبنان امروز شنبه با صدور بیانیه ای درباره حمله به مواضع «البغدادی» وابسته به رژیم صهیونیستی با سلاح های مناسب تاکید کرد که این حمله تلفات قطعی در بین صهیونیست ها بر جای گذاشته است. در بیانیه حزب الله تاکید شده است که چنین […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشتر به گزارش رسانه جنگ لبنان، مقاومت اسلامی لبنان امروز شنبه با صدور بیانیه ای درباره حمله به مواضع «البغدادی» وابسته به رژیم صهیونیستی با سلاح های مناسب تاکید کرد که این حمله تلفات قطعی در بین صهیونیست ها بر جای گذاشته است.

در بیانیه حزب الله تاکید شده است که چنین حمله ای با حمایت ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و مقاومت قهرمانانه آن انجام شده است. المیادین گزارش داد که این حمله توسط هواپیماهای بدون سرنشین انتحاری انجام شده است.

رژیم صهیونیستی نه تنها آمار واقعی قربانیان خود را در این حملات ارائه نمی کند، بلکه خسارات این حملات و هویت واقعی مراکز نظامی و امنیتی آسیب دیده را سانسور می کند.

حزب الله نیز شب گذشته ده ها راکت به سمت منطقه «اسبة الجلیل» شلیک کرد. رسانه های رژیم صهیونیستی نیز از شنیده شدن زنگ خطر در شهرک صهیونیست نشین کریات شمون خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه های صهیونیستی، حزب الله یک هدف نظامی راهبردی و یک مرکز نظارت و مراقبت نظامی را هدف قرار داده است که سامانه سانسور نظامی رژیم صهیونیستی ارائه اطلاعات در رسانه های اسرائیلی را در مورد آن ممنوع کرده است.

بر اساس این گزارش رسانه ها، هدف فوق به طور کامل از کار افتاده است، اما رسانه های اسرائیلی از ارائه جزئیات بیشتر از این حمله منع شده اند. انتظار می رود حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ماهیت این هدف راهبردی را که شب گذشته مورد حمله قرار داد، افشا کند.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز ساعتی پیش از به صدا درآمدن آژیر هشدار در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی و در مجاورت لبنان خبر دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.