افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

خزعلی معاون رئیس جمهور: به نمایندگان سایر کشورها اعلام شد که شرایط خوبی برای پیشرفت زنان در دولت ریاست جمهوری فراهم شده است.

  • کد خبر : 230088
خزعلی معاون رئیس جمهور: به نمایندگان سایر کشورها اعلام شد که شرایط خوبی برای پیشرفت زنان در دولت ریاست جمهوری فراهم شده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): بیشتر: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از توجه به موضوع خانواده و زنان در غزه در دیدار با نمایندگان کشورهای مختلف خبر داد. انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم اختصاص یک درصد از بودجه کشور به […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

بیشتر: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از توجه به موضوع خانواده و زنان در غزه در دیدار با نمایندگان کشورهای مختلف خبر داد.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم اختصاص یک درصد از بودجه کشور به زنان و خانواده بود.

وی ادامه داد: در دیدار با نمایندگان سایر کشورها اعلام شد که در دولت سیزدهم شرایط خوبی برای پیشرفت زنان و افزایش فعالیت علمی و اجتماعی زنان ایجاد شده است.

خزعلی افزود: موضوع جنگ غزه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گفته شد وضعیت زنان غزه و فقری که فراگیر شده و بسیاری از خانواده ها مجبورند بخشی از غذای خود را بردارند و به فرزندان خود بدهند. . تاسف بار است و باعث شده بسیاری از مادران این فداکاری را انجام دهند.

خزعلی گفت: در رابطه با همه مردم و کسانی که با آنها سر و کار داریم، خواستار توجه به این موضوع هستیم که رژیم غاصب صهیونیستی دست خود را به خون زنان و کودکان غزه آغشته کرده است، هرچند کشورها کنار هم هستند و کار را تسهیل کرده اند. . برای اجرا، اما هنوز موفقیت چندانی کسب نکرده اند.

وی در خصوص پرداختن به سایر موضوعات در حوزه زنان در خارج از جلسات گفت: علاوه بر جلسات چند جانبه ای که با چند کشور در عربستان، ترکیه و برخی کشورهای اروپایی و آفریقایی برگزار شد، جلساتی نیز برگزار شد که موضوع را مطرح کردیم. از اهمیت خانواده و ما استقبال خوبی داشتیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.