افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

خزریان: مقدمات حضور ما را در جبهه های جنگ علیه رژیم صهیونیستی فراهم کنید

  • کد خبر : 379181
خزریان: مقدمات حضور ما را در جبهه های جنگ علیه رژیم صهیونیستی فراهم کنید

نایب رئیس فراکسیون مقاومت مجلس با اینکه از شهادت سید حسن نصرالله ابراز تاسف کرد، اما از آمادگی خود برای ایستادن در کنار مجاهدان جبهه مقاومت خبر داد. به گزارش ایسنا، متن بیانیه علی خزریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به شرح […]

نایب رئیس فراکسیون مقاومت مجلس با اینکه از شهادت سید حسن نصرالله ابراز تاسف کرد، اما از آمادگی خود برای ایستادن در کنار مجاهدان جبهه مقاومت خبر داد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه علی خزریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

رژیم غاصب صهیونیستی در اقدامی جنون آمیز بار دیگر دست به جنایتی بزرگ زد و رهبر محبوب حزب الله لبنان، عالم بزرگ، سربلند جهان اسلام و مجاهد بزرگ حجة الاسلام والمسلمین را به شهادت رساند. جبهه مقاومت سید حسن نصرالله، انجام حملات گسترده در حومه بیروت.

پیروان عاشورای امام حسین (ع) می دانند که شهادت در مکتب اسلام انگیزه ای برای ادامه راهی است که شهدا با قطره قطره خون خود به حقیقت خود شهادت دادند و قطعاً راه نصرالله همان راه است. از شهید سید عباس موسوی و دیگر فرماندهان شهید مقاومت تا امروز ادامه داشته و با قدرت ادامه خواهند داد.

به زودی همه جهان خواهند دید که آنچه امروز با کشته شدن و شهادت سران و فرماندهان محور مقاومت و کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان توسط صهیونیست ها رخ داده است، پایان مقاومت نیست. محرک جدیدی برای تداوم این اندیشه و روش باشد.

این مصیبت وارده را به پیامبر اکرم (ص)، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، به امت اسلامی، به محضر ایشان تسلیت عرض می کنم. ملت سرافراز لبنان و خانواده محترم این شهید والامقام.

در پایان به نمایندگی از میلیون ها جوان ایران اسلامی خطاب به امام مسلمین عرض می کنم:

ای فرزند حسین (علیه السلام)!

امروز و در این برهه مهم از حیات امت اسلامی، بدون تردید خط مقدم جهاد در راه خدا و مقابله با همه استکبار و فریب دنیای استکبار و سرمایه داری، فلسطین عزیز و سرافراز است. لبنان. و در واقع رژیم غاصب، خونخوار و جنایتکار صهیونیستی و حامیان غربی آن به ویژه آمریکا نماد تمام کسانی است که در پی به بند کشیدن بشریت و قتل عام معنویت، عدالت و آزادی در پای دنیا طلبی و هوس او هستند. و تلاش برای قدرت

ما جوانان ایرانی سالهاست که هر روز و هر شب شاهد اخبار جنایات رژیم صهیونیستی و قتل و اسارت برادران و خواهران بی دفاع در فلسطین مظلوم و لبنان عزیز هستیم و به شیوه خود عمل کرده ایم. روش. و یکبار برای همیشه ای اسرائیل این غده سرطانی را از چهره جهان محو کنیم تا به اسلام عزیز ادای احترام کنیم. زیرا در این صورت چه بکشیم و چه کشته شویم، پیروز بیرون می آییم. و شکست در این راه بی معنی است.

خواهشمندیم مقدمات حضور ما در خط مقدم جنگ با رژیم صهیونیستی و پیوستن به برادران عزیز حزب الله را فراهم نمایید و اجازه دهید نام ما در صف مجاهدین در راه خدا ثبت شود. زیرا فداکردن جان خود در این راه یکی از قدیمی ترین آرزوها و بزرگترین شادی و پیروزی ما خواهد بود.

پیروزی تنها از جانب خداوند توانا و حکیم است.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.