افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

خرید یک متر مسکن از طریق کندوکراد ممکن شد!

  • کد خبر : 154684
خرید یک متر مسکن از طریق کندوکراد ممکن شد!

بازار: با افزایش قیمت مسکن در ایران و تورم سایر املاک، خرید مسکن برای اقشار کم درآمد به یک رویا تبدیل شده است. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور پلتفرم های مختلف تامین مالی جمعی، راه های جدیدی برای خرید خانه و داشتن خانه به صورت گروهی باز شده است. پلت فرم Hive Crad یک […]

بازار: با افزایش قیمت مسکن در ایران و تورم سایر املاک، خرید مسکن برای اقشار کم درآمد به یک رویا تبدیل شده است. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور پلتفرم های مختلف تامین مالی جمعی، راه های جدیدی برای خرید خانه و داشتن خانه به صورت گروهی باز شده است. پلت فرم Hive Crad یک سیستم است خرید متر مسکن. که با کمک آن می توان سرمایه گذاری های کوچکی در حوزه مسکن انجام داد. در این بستر هر فرد می تواند با توجه به مشارکت خود در یک پروژه عمرانی سرمایه گذاری کند و ماه به ماه سرمایه خود را افزایش دهد. از مزایای این سیستم می توان به رابط کاربری ساده و ارائه این پلتفرم بر روی سیستم عامل های مختلف اندروید و آیفون، علاوه بر تسهیل خرید و فروش دارایی های موجود در پروفایل اشاره کرد.

خرید متر مسکن. و املاک بورسی طرحی است که اخیرا برای حمایت از افرادی که بودجه کافی برای خرید ملک مسکونی ندارند اما قصد سرمایه گذاری در مسکن را دارند به تصویب رسیده و به زودی در بورس اجرایی می شود. اما برخی افراد معامله در بورس و آشنایی با نمادهای مختلف سهام را کمی گیج کننده و دشوار می دانند. از سوی دیگر سود و زیان حاصل از این معاملات نامشخص است و افرادی که سرمایه خود را به امید خرید کنتور خانگی وارد بورس می کنند ممکن است متضرر شوند.

سکو کندوکراد که به منظور تسهیل در سرمایه گذاری در حوزه مسکن راه اندازی شد که موجب سهولت سرمایه گذاری در ملک برای علاقمندان شده است. این پلتفرم که در نسخه های تحت وب و اندروید طراحی شده است، پروژه های مختلفی را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد و هر فرد می تواند با میزان سرمایه خود حتی از یک سانتی متر در پروژه مورد نظر خود سرمایه گذاری کرده و ملک خود را به فروش برساند.

شفافیت در مراحل پروژه های ساختمانی به صورت فیلم و عکس موجود در این سامانه به شما کمک می کند تا در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که سرمایه شما در مکانی امن رشد کرده و به یک واحد مسکونی تبدیل می شود. شایان ذکر است هر ماه می توانید به سرمایه خود بیافزایید و متراژ بیشتری از پروژه ساختمانی خریداری کنید.

در پلتفرم Kondo Crad که به صورت وب و اپلیکیشن اندروید طراحی شده و در دسترس عموم قرار گرفته است، همراه با پیشرفت پروژه ساختمانی که در آن سرمایه گذاری کرده اید، سود ماهیانه مربوط به رشد سرمایه خود را دریافت خواهید کرد. ، که برابر با درصدی از سرمایه اولیه در حساب کاربری شما ظاهر می شود. برای هر پروژه سود تخمینی را می توان در صفحه اصلی آن مشاهده کرد و مدت زمان پروژه نیز به عنوان تخمین مشخص می شود. از طریق این پلتفرم می توانید در پروژه ای که می خواهید و برای زمانی که می خواهید سرمایه گذاری کنید. این افزایش با رشد قیمت مسکن در منطقه افزایش می یابد.

از آنجایی که در شرایط اقتصادی کنونی خرید خانه به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است، کندو بستری را فراهم می کند متریک بخرید محل اقامت این فرصت را به خریدار می دهد که مثلاً هر دو ماه یک متر مربع خانه بخرد و در همین روند پس از چند سال آپارتمان خود را خریداری کند.

کندوکراد چه می کند؟

با کمک کندوکراد می توانید بصورت آنلاین و با حداقل سرمایه:

– خرید یا فروش املاک مسکونی یا تجاری.

– از روند ساخت و ساز به صورت آنلاین و با موبایل مطلع شوید

– افزایش سرمایه یا فروش ملک خود در هر زمان

– با مراجعه به دوستان و سرمایه گذاری درآمد کمیسیون کسب کنید

– بهره مندی از سود حاصل از پیشرفت پروژه یا افزایش نرخ مسکن.

در سامانه کندوکراد می توانید هر چقدر که می خواهید در ملک مورد نظر خود سرمایه گذاری کنید و ماهانه چند متر به ملک خود اضافه کنید. حتی می توانید از حساب اعتباری این بستر استفاده کنید و مبالغ بیشتری را برای خرید اقساط مسکن از این بستر درخواست کنید. پس از انجام مراحل لازم، مبلغ مورد نظر به حساب شما اضافه می شود و می توانید ملک را به صورت آنلاین خریداری کنید.

علاوه بر این، با کمک کوندو کراد خرید متر مسکن. همچنین می توانید ملک خود را متری بفروشید، برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کندوکراد به نشانی مراجعه کنید https://kandoocrowd.com/ برنامه Kendo Crad را از کافه بازار یا میکت ببینید یا نصب کنید. این سیستم دارای درگاه پرداخت امن و غیره می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.