افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

خرید همزمان بیمه مسافرتی و پرواز.

  • کد خبر : 223851
خرید همزمان بیمه مسافرتی و پرواز.

بیمه مسافرتی نوعی بیمه نامه است که برای جبران خسارات و هزینه های احتمالی در سفرهای داخلی و خارجی طراحی می شود. بیمه مسافرتی را می توان به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کرد. در حال حاضر امکان گرفتن بیمه مسافرتی همزمان با رزرو بلیط هواپیما در اسمارتک نیوز وجود دارد. از این پس می […]

بیمه مسافرتی نوعی بیمه نامه است که برای جبران خسارات و هزینه های احتمالی در سفرهای داخلی و خارجی طراحی می شود. بیمه مسافرتی را می توان به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کرد. در حال حاضر امکان گرفتن بیمه مسافرتی همزمان با رزرو بلیط هواپیما در اسمارتک نیوز وجود دارد. از این پس می توانید همزمان با رزرو بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی را با سقف و نرخ مورد نظر خود انتخاب کرده و قرارداد ببندید. در ادامه نحوه خرید همزمان بیمه مسافرتی و پرواز را یاد بگیرید.

بیمه + پرواز سرویس جدید Flytoday

اسمارتک نیوز به منظور تسهیل شرایط سفر و ارائه خدمات کاملتر به مسافران، امکان خرید همزمان بلیط هواپیما و بیمه مسافرتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. با خرید همزمان بیمه و پرواز در زمان صرفه جویی کنید و از مزایای بیمه مسافرتی بهره مند شوید و از سفری راحت لذت ببرید. خرید بلیط هواپیما با بیمه پروازهای داخلی و خارجی از Flytoday امکان پذیر است.

چرا بیمه مسافرتی لازم است؟

خرید بیمه مسافرتی آنلاین یکی از پرطرفدارترین خدمات مسافرتی است که با پیش بینی خطرات و خسارات احتمالی در سفرهای داخلی و خارجی ضرر و زیان شما را جبران می کند. بیمه مسافرتی با پوشش ریسک های مختلف در سفر به شما آرامش می دهد. این بیمه هزینه های درمانی و خسارات پیش بینی نشده مانند تصادف یا صدمات جسمی را پوشش می دهد تا نگرانی های سفر شما به حداقل برسد.

خرید بیمه مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور و سفر به بسیاری از کشورهای خارجی و دریافت ضروری است ویزاباید بیمه مسافرتی معتبر همراه با سایر مدارک ارائه دهید. بیمه مسافرتی در انواع مختلف با محدودیت های پوشش متفاوت صادر می شود.

دلایل اجباری شدن بیمه مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور

  • بازپرداخت هزینه های درمانی: هزینه های درمان در کشورهای خارجی بسیار بالاست و در صورت بیماری یا حادثه ممکن است با مشکلات مالی زیادی مواجه شوید. بیمه مسافرتی می تواند هزینه های درمانی شما را تا سقف بیمه نامه جبران کند.
  • تامین امنیت مالی: در صورت بروز حوادثی مانند گم شدن یا سرقت چمدان، بیمه مسافرتی می تواند خسارت شما را تا سقف بیمه نامه جبران کند.
  • مسئولیت مدنی: اگر در سفر به طور تصادفی به شخص ثالث خسارت وارد کنید، بیمه مسافرتی می تواند خسارت وارده را تا سقف بیمه نامه به شما جبران کند.

حد تعهد درست را انتخاب کنید

با توجه به سقف تعهدات هر شرکت بیمه، هزینه های درمانی و خسارات احتمالی شما در کشور مقصد توسط شرکت بیمه پرداخت می شود. انتخاب محدودیت مسئولیت مناسب بر اساس مقصد سفر و نوع فعالیت هایی که در طول سفر انجام خواهید داد بسیار مهم است. FlyToday با ارائه طیف گسترده ای از طرح های بیمه مسافرتی و پشتیبانی 24 ساعته به شما کمک می کند تا بهترین بیمه مسافرتی را انتخاب کنید.

نحوه خرید همزمان بیمه مسافرتی و پرواز

خرید بیمه مسافرتی همزمان با رزرو بلیط در Flytoday بسیار ساده است. به سادگی مراحل رزرو خود را بر اساس راهنمای ویدیویی زیر انجام دهید.

بیمه سفر؛ چتر راحتی سفر

تصادف گزارش نمی دهد! با بیمه مسافرتی می توانید با خیالی آسوده سفر کنید و از مشکلات احتمالی و هزینه های زیاد جلوگیری کنید. شما می توانید به راحتی قیمت را بررسی کنید و بیمه مسافرتی را به صورت آنلاین در سایت اسمارتک نیوز خریداری کنید. به علاوه، کارشناسان Flytoday به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد نحوه خرید و نرخ بیمه مسافرتی هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.