افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

خرید جدید ترین آینه های دکوراتیو موجود در بازار-آینه دکوراتیو از کجا بخرم | اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 78734
خرید جدید ترین آینه های دکوراتیو موجود در بازار-آینه دکوراتیو از کجا بخرم | اسمارتک نیوز

خانه ، بی آیینه دلسرد و بسته می باشد. آیینه همواره بعد تازه ای از اشیا و وسایل را منعکس می‌ نماید و نشان می‌دهد. آیینه‌ی کدر و یا شفاف، رنگی یا بدون ‌رنگ، بزرگ و کوچک ، هر یک چشمی دیگر می باشند.آیینه‌ها بعضا به کمک انسان می‌آیند و او را همراهی می‌ نمایند. […]

خانه ، بی آیینه دلسرد و بسته می باشد. آیینه همواره بعد تازه ای از اشیا و وسایل را منعکس می‌ نماید و نشان می‌دهد. آیینه‌ی کدر و یا شفاف، رنگی یا بدون ‌رنگ، بزرگ و کوچک ، هر یک چشمی دیگر می باشند.
آیینه‌ها بعضا به کمک انسان می‌آیند و او را همراهی می‌ نمایند. امروزه بهره گیری از آیینه‌های تزیینی در منزل بسیار رایج شده است. این آیینه‌ها ، در اندازه و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند.
بعضی از آنان دارای قاب چوبی ، فلزی ، برنزی ، استیل و پلاستیکی می باشند و می‌توان رنگ و مدل آنان را با سبک دکوراسیون منزل ست نمود. می‌توان از آیینه‌های قاب‌دار مربع یا دایره با هدف تزیین فضای نشیمن و پذیرایی خانه استفاده کرد و دیوار را به زیبایی آراست.
برخی از مدل‌های آینه‌های تزیینی ، بی قاب اند اما به صورت‌ اشکال هندسی خاصی هستند. برخی از آیینه‌های تزیینی ، چند تکه می باشند و با کنار هم قرار گیری تکه‌های آنان می‌توان شکل و طرحی خاصی را ایجاد نمود؛ به عنوان مثال پروانه‌های در حال پرواز از این نمونه آینه‌های تزیینی می باشند.
برخی از آیینه‌های تزیینی از جنس پلکسی می باشند. آیینه‌های پلکسی دارای شفافیت کمتری در مقایسه با آیینه می باشند ولی وزن آنان سبک ‌تر هست و لبه‌های آنان تیز نمی باشد ؛ لذا برای کودکان هیچ آسیبی به دنبال ندارند.
آیینه‌های دیواری جزو آیینه‌های فانتزی می باشند که می‌توان آنان را در بخش ‌های گوناگون خانه علی الخصوص اتاق‌خواب جای داد. آیینه‌های قدی نمایی کامل از افراد را ارائه می‌ دهند ؛ لذا برای ارزیابی تیپ و استایل پیش از بیرون رفتن از خانه بسیار مناسب و کارآمد می باشند.
آیینه‌های تزیینی قیمت پایین ‌تری را در مقایسه با انواع تابلو‌های نقاشی و تزیینی دارا می باشند ؛ لذا بهره گیری از این نوع آیینه‌ها با هدف ایجاد تنوع و آرایش دکور منزل بسیار مقرون ‌به ‌صرفه می باشد.
این آیینه‌ها با هزینه‌ی کم اتاق‌های بی‌جان را جان می‌بخشند و موجب درخشش منزل می‌شوند. نور انعکاس شده از این آیینه‌ها موجب روشنایی اتاق و فضای خانه می‌شود ؛ لذا محیط، بزرگ ‌تر و دل ‌بازتر تصور می‌شود.
امروز می خواهیم به بررسی جدید ترین آینه های دکوراتیو موجود در بازار پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

1 آینه اِلِنسی مدل پاپیون بسته سه عددی

سری آینه موتیو های کلاسیک هر جای خانه که نصب شوند انعکاس خیره کننده ای دارند. قاب های طلایی براق با روکش پلی استری که رنگ را براق‌تر جلوه می‌دهد بر روی آینه‌ای با ضخامت 6 میلی متر و تراش یک سانتی در بخش‌های جانبی خود بالای مبل، دو طرف تخت خواب، روی ستون یا بالای میز آباژور درخشش منحصربفردی خواهد داشت. طرح فریم پاپیون که در بالا و پایین آینه قرار گرفته شامل شاخه و برگهای فانتزی با گل و غنچه‌هایی بین شاخه‌ها و یک پاپیون روی این فریم است. نگین‌های کارشده روی قاب آینه پاپیون به درخشش کار افزوده تا جایی که کافیست در اتاق کمی نور از هر زاویه‌ای روی آینه قرار داشته باشد تا تراش آینه با درخشش نگین‌های چند ضلعی درخشان چشم هر بیننده‌ای را خیره کند. قاب و آینه دکوراتیو پاپیون روی هر سطحی نصب می‌شود: کاغذ دیواری ، انواع دیوار ، کاشی و سرامیک. برای نصب پاپیون از یک میخ استفاده میشود. جنس آینه بکار برده شده در این طرح ، آینه شیشه‌ای با ضخامت 6 میلی متر دارای تراش 1 سانتی در کناره‌هاست که انعکاس بسیار زیبایی دارد. ابعاد آینه 70×15 سانتی متر می‌باشد.رنگ آمیزی روی فریم های پاپیون در چند مرحله صورت گرفته که باعث شده تا در برابر نور و رطوبت مقاوم بوده و تغییر رنگ ندهد . برای تمیز کردن قاب و آینه می توان از یک دستمال مرطوب نرم مانند دستمال مایکروفایبر استفاده نمایید . قبل از انتخاب به فضای نصب توجه کنید و تعداد آینه‌ها را با توجه به فضای مورد نظر انتخاب نمایید. می‌توانید برای روی ستون‌ها از یک قاب آینه، از دو قاب آینه در دو طرف تخت خواب و برای بالای مبل‌های چند نفره از سه یا تعداد بیشتری قاب آینه پاپیون استفاده نمایید. همچنین می‌توانید چیدمان آینه‌ها را روی دیوار با سلیقه خود و باتوجه به مکان نصب تغییر دهید : آن‌ها را در یک خط نصب کرده یا بصورت پلکانی و یا آرایش دیگری را برای نصب انتخاب نمایید.

. . .

2 آینه اِلِنسی مدل پاپیون

60361e039d6bd راهنمای خرید آینه دکوراتیو

سری آینه موتیو های کلاسیک هر جای خانه که نصب شوند انعکاس خیره کننده ای دارند. قاب های طلایی براق با روکش پلی استری که رنگ را براق‌تر جلوه می‌دهد بر روی آینه‌ای با ضخامت 6 میلی متر و تراش یک سانتی در بخش‌های جانبی خود بالای مبل، دو طرف تخت خواب، روی ستون یا بالای میز آباژور درخشش منحصربفردی خواهد داشت. طرح فریم پاپیون که در بالا و پایین آینه قرار گرفته شامل شاخه و برگهای فانتزی با گل و غنچه‌هایی بین شاخه‌ها و یک پاپیون روی این فریم است. نگین‌های کارشده روی قاب آینه پاپیون به درخشش کار افزوده تا جایی که کافیست در اتاق کمی نور از هر زاویه‌ای روی آینه قرار داشته باشد تا تراش آینه با درخشش نگین‌های چند ضلعی درخشان چشم هر بیننده‌ای را خیره کند. قاب و آینه دکوراتیو پاپیون روی هر سطحی نصب می‌شود: کاغذ دیواری ، انواع دیوار ، کاشی و سرامیک. برای نصب پاپیون از یک میخ استفاده میشود. جنس آینه بکار برده شده در این طرح ، آینه شیشه‌ای با ضخامت 6 میلی متر دارای تراش 1 سانتی در کناره‌هاست که انعکاس بسیار زیبایی دارد. رنگ آمیزی روی فریم های پاپیون در چند مرحله صورت گرفته که باعث شده تا در برابر نور و رطوبت مقاوم بوده و تغییر رنگ ندهد . برای تمیز کردن قاب و آینه می توان از یک دستمال مرطوب نرم مانند دستمال مایکروفایبر استفاده نمایید . قبل از انتخاب به فضای نصب توجه کنید و تعداد آینه‌ها را با توجه به فضای مورد نظر انتخاب نمایید. می‌توانید برای روی ستون‌ها از یک قاب آینه، از دو قاب آینه در دو طرف تخت خواب و برای بالای مبل‌های چند نفره از سه یا تعداد بیشتری قاب آینه پاپیون استفاده نمایید. همچنین می‌توانید چیدمان آینه‌ها را روی دیوار با سلیقه خود و باتوجه به مکان نصب تغییر دهید : آن‌ها را در یک خط نصب کرده یا بصورت پلکانی و یا آرایش دیگری را برای نصب انتخاب نمایید.

. . .

3 آینه اِلِنسی مدل پاپیون بسته 3 عددی

60361e03ec506 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

سری آینه موتیو های کلاسیک هر جای خانه که نصب شوند انعکاس خیره کننده ای دارند. قاب های طلایی براق با روکش پلی استری که رنگ را براق ‌تر جلوه می‌دهد بر روی آینه‌ای با ضخامت 6 میلی متر و تراش یک سانتی در بخش‌های جانبی خود بالای مبل، دو طرف تخت خواب، روی ستون یا بالای میز آباژور درخشش منحصربفردی خواهد داشت.
طرح فریم پاپیون که در بالا و پایین آینه قرار گرفته شامل شاخه و برگهای فانتزی با گل و غنچه‌هایی بین شاخه‌ها و یک پاپیون روی این فریم است. نگین‌های کارشده روی قاب آینه پاپیون به درخشش کار افزوده تا جایی که کافیست در اتاق کمی نور از هر زاویه‌ای روی آینه قرار داشته باشد تا تراش آینه با درخشش نگین‌های چند ضلعی درخشان چشم هر بیننده‌ای را خیره کند. قاب و آینه دکوراتیو پاپیون روی هر سطحی نصب می‌شود: کاغذ دیواری ، انواع دیوار ، کاشی و سرامیک. برای نصب پاپیون از یک میخ استفاده میشود. جنس آینه بکار برده شده در این طرح ، آینه شیشه‌ای با ضخامت 6 میلی متر دارای تراش 1 سانتی در کناره‌هاست که انعکاس بسیار زیبایی دارد. ابعاد آینه 70×15 سانتی متر می‌باشد.رنگ آمیزی روی فریم های پاپیون در چند مرحله صورت گرفته که باعث شده تا در برابر نور و رطوبت مقاوم بوده و تغییر رنگ ندهد .
برای تمیز کردن قاب و آینه می توان از یک دستمال مرطوب نرم مانند دستمال مایکروفایبر استفاده نمایید . قبل از انتخاب به فضای نصب توجه کنید و تعداد آینه‌ها را با توجه به فضای مورد نظر انتخاب نمایید. می‌توانید برای روی ستون‌ها از یک قاب آینه، از دو قاب آینه در دو طرف تخت خواب و برای بالای مبل‌های چند نفره از سه یا تعداد بیشتری قاب آینه پاپیون استفاده نمایید. همچنین می‌توانید چیدمان آینه‌ها را روی دیوار با سلیقه خود و باتوجه به مکان نصب تغییر دهید : آن‌ها را در یک خط نصب کرده یا بصورت پلکانی و یا آرایش دیگری را برای نصب انتخاب نمایید.

. . .

4 آینه اِلِنسی مدل BT058

60361e04a6cfb راهنمای خرید آینه دکوراتیو

آینه دیواری مدل BT058 از آیه قرآنی وان یکاد بصورت خوششنویسی طراحی شده و امکان تغییر چیدمان کلمات بصورت دلخواه وجود دارد، اما در صورتی که قصد دارید آینه را مانند تصویر پیشنهادی نصب کنید، یک شابلون کاغذی درون بسته محصول قرار گرفته است. این محصول کاملا برجسته بوده و از جنس ورق های مولتی استایل آینه ای در دو رنگ نقره ای و طلایی تولید شده است. مولتی استایل نوعی پلاستیک با روکش آینه ای است که تصویر را مانند آینه منعکس می کند و می توانید تصویر خود را در آن مشاهده نمایید. برای نصب آینه، چسب دوطرفه برجسته درون بسته بندی کالا قرار گرفته و می توانید عبارت هایی مانند (( وان یکاد الذین)) که بصورت یک تکه است روی میخ با فاصله بیشتری از دیوار قرار دهید تا سایه زیبایی روی سطح دیوار بسازد.
لازم به ذکرست، روی تمامی قطعات محصول روکش شفاف پلاستیکی جهت جلوگیری از ایجاد خط و خش در زمان حمل قرار گرفته که باید پس از نصب بوسیله ناخن یا چاقو از سطح قطعات جدا شود.

. . .

5 آینه اِلِنسی مدل AM-008

60361e05be7fb راهنمای خرید آینه دکوراتیو

عشق را روی دیوارهای خانه، به کمک قلب های آینه ای، برجسته کنید.
مجموعه آینه قلب شامل 10 عدد قلب و 10 عدد حلقه قلبی شکل از جنس آینه های مولتی استایل است که روی هر سطح صافی مانند: یخچال، کمد دیواری، کابینت، انواع دیواری، شیشه و پنجره، کاشی و سرامیک نیز قابل نصب است. تعداد زیاد قلب ها به شما کمک می کند تا لکه، ترک های دیوار و یا جای سوراخ های ایجاد شده در اثر میخ را بپوشانید. همچنین ابزار بسیار مناسبی برای پوشاندن فضای بین کابینت های دیواری و زمینی، روی سرامیک آشپزخانه هستند.
مولتی استایل در واقع نوعی پلاستیک با روکش آینه است که تصاویر را مانند آینه منعکس می کند و نسبت به آینه های شیشه ای بسیار سبک بوده و لبه های آن به پوست دست آسیبی نمی رساند، ازین رو اکسسوری خوبی برای تزئین کردن اتاق کودکان است.
چیدمان قلب ها و فواصل بین آنها، با سلیقه شما روی دیوار انجام خواهد شد. مجموعه قلب به کمک چسب های موجود در پشت آن، براحتی روی کلیه سطوح نصب می شود و با نگه داشتن باد گرم سشوار روی چسب های آن، می توانید قطعات را براحتی جابجا نمایید. لازم به ذکرست که در زمان دریافت محصول، قطعات، دارای روکش شفاف ضد خش هستند که لبه های کار را مشکی جلوه می دهد، برای مشاهده انعکاس کامل آینه، پس از نصب قطعات روی دیوار، روکش پلاستیکی محصول را با ناخن جدا نمایید. برای راحتی در نصب، راهنمای فارسی نصب و جداسازی بدون صدمه به دیوار نیز درون بسته این محصول وجود دارد.

. . .

6 آینه اِلِنسی مدل My Sweet Kitchen

60361e08b722f راهنمای خرید آینه دکوراتیو

تزئین کردن فاصله‌ی بین دو کابینت هوایی و زمینی در آشپزخانه کار آسانی نیست، چرا که اکسسوری‌ برای این فضا طراحی نشده است. آینه مولتی استایل طرح آشپزخانه شیرین من برای این کاربرد طراحی شده و فضای خالی بین دو کابینت و یا فضای بالای اجاق گاز تا هود، مکان مناسبی برای نصب این طرح است.
این محصول از جنس آینه مولتی استایل ساخته شده که از ویژگی‌های این متریال، وزن بسیار سبک و مقاومت بالا در برابر ضربه آن است. این محصول براحتی روی کلیه سطوح از کاشی یا سرامیک تا انواع کابینت و درب یخچال قابل نصب است. برای نصب، درون بسته محصول چسب دوطرفه وجود دارد، که برای نصب روی کلیه سطوح مناسب بوده و براحتی با حرارت سشوار قابل جابجاییست.
برای نصب آینه ،چسب دوطرفه بهمراه راهنما درون بسته محصول قرار گرفته است.آینه های مولتی استایل نسبت به آینه های شیشه ای از کیفیت پایین تری برخوردار بوده و صرفا جنبه تزئینی دارند.
لازم به ذکرست در زمان دریافت، روکش مات و دودی شکلی روی سطح آینه قرار گرفته که باید پس از نصب به کمک ناخن یا چاقو از گوشه قطعات جدا شود تا انعکاس کامل آینه نمایان شود.
نصب این محصول به کمک چسب دوطرفه موجود در بسته محصول انجام می شود و راهنمای نصب و جداسازی درون بسته موجودست.

. . .

7 آینه مدل slab cir

60361e090d31d راهنمای خرید آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو مدل slab cir یک آینه با شکل هندسی دایره به قطر 60 سانتیمتر است /قسمت پایین آینه به اندازه حدودا 20 سانتیمتر از چوب طبیعی (گردو/توسکا/راش/توت) میباشد /همچنین برای استحکام و جلوگیری از شکستن آینه , زیر آینه یک سطح ام دی اف به اندازه قطر آینه به کار رفته است
با توجه به اینکه چوبها از چوبهای طبیعی استفاده شده است ,طبیعتا از نظر رنگی و از نظر گره و نقش چوب با همدیگر متفاوت میباشند و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر محصول میشود

. . .

8 آینه اِلِنسی مدل AM-090

60361e09b53d0 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

با چند عدد آینه پروانه ای شکل، چه کارهای هنری زیبایی که نمی شود ساخت!
کافیست کمی خلاقیت بخرج دهید. آن ها را به شمع وارمر بچسبانید و پس از اتمام شمع نیز، جدا کرده و روی شمع های نو بچسبانید و یا روی پارچه پرده با طرح دلخواه نصب کنید. گلدان را تزئین کنید، و یا بدنه پشتی لپ تاپ یا قاب تلفن همراه را زیبا کنید.
این محصول شامل 5 عدد آینه پروانه ای شکل بوده که از جنس آینه های فوق سبک مولتی استایل ساخته شده است. برای نصب پروانه ها چسب دوطرفه بهمراه راهنما درون بسته محصول قرار گرفته است.آینه های مولتی استایل نسبت به آینه های شیشه ای از کیفیت پایین تری برخوردار بوده و صرفا جنبه تزئینی دارند.
لازم به ذکرست در زمان دریافت، روکش مات و دودی شکلی روی سطح آینه قرار گرفته که باید پس از نصب به کمک ناخن یا چاقو از گوشه قطعات جدا شود تا انعکاس کامل آینه نمایان شود.
نصب این محصول به کمک چسب دوطرفه موجود در بسته محصول انجام می شود و راهنمای نصب و جداسازی درون بسته موجودست.

. . .

9 آینه اِلِنسی مدل A-180

60361e0a841b4 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

نور کافی و انعکاس آن در محیط خانه روحیه افراد خانه را تغییر می‌دهد و نشاط و صمیمیت را بیشتر می‌کند. با توجه به عدم وجود پنجره‌های فیزیکی در اتاق‌ها و یا پوشش آن‌ها با پرده‌، انعکاس نور در محیط خانه هایمان بسیار کم است‌، ازین رو تایل آینه فانتزی طرح پنجره برای جبران این کمبود استفاده می‌شود‌. دیوار پشت مبل‌، راهرو‌ها و بالای کنسول و یا میز تلفن یا میز آباژور مکان مناسبی برای نصب تایل پنجره است‌. اگر درخانه از میز خاطرات استفاده می‌کنید‌، این اکسسوری مکمل مناسبی برای آن بخش خانه است‌. آینه دیواری طرح پنجره از جنس آینه‌های فوق سبک مولتی استایل ساخته شده و با آینه‌های شیشه‌ای متفاوت است‌. ضخامت این آینه‌ حدود 2 میلی متر و بسیار سبک می باشد. ویژگی سبک بودن باعث شده تا برای نصب از چسب دوطرفه موجود در بسته محصول استفاده شود که با حرارت سشوار از روی دیوار قابل جابجایی است. این محصول در زمان نصب دارای روکش ضدخش مات است که برای مشاهده انعکاس کامل آینه، پس از نصب باید از روی سطح آینه جدا شود.

. . .

10 آینه اِلِنسی مدل کهکشان

60361e0af16b9 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

هر بار که به سقف نگاه می‌کنید، مجموعه ای زیبا از ستاره ها دور لوستر، نور را در فضا منعکس می کنند.تزئین سقف ها، کار بسیار سختی و پرهزینه ای است، چرا که المان های دکوراتیو کمی برای تزئین سقف طراحی شده اند و معمولا باید از گچبری یا کناف برای نمادادن به سقف استفاده کنید. اما مجموعه آینه علاوه بر مقرون و بصرفه بودن، اکسسوری جالب و کم نظیری است که در هر خانه ای پیدا نمی شود. مجموعه آینه کهکشان دارای 74 قطعه آینه پلکسی گلس فوق سبک است که شامل 4 قطعه 20×8.5 سانتی و 16 قطعه 15×6 سانتی و 54 قطعه 7.5×3 سانتی متری می باشد. یکی از ویژگی های متریال این آینه، فوق سبک بودن قطعات است که کمک می کند تا قطعات را براحتی و بوسیله چسب دوطرفه موجود در بسته، روی کلیه سطوح از جمله انواع دیوار، کناف ، شیشه و آینه، کاشی و سرامیک نصب کنید. همچنین جدا بودن قطعات این امکان را می دهد تا طرح دلخواه خود را روی سقف اجرا نمایید. برای نصب این مجموعه نیاز به مهارت خاصی نیست و کافیست چسب ها را پشت قطعات نصب کرده و روی سطوح دیوار بچسبانید. برای جابجایی قطعات نیز می توان از حرارت سشوار کمک گرفت. راهنمای نصب و جابجایی آسان درون بسته محصول وجود دارد. لازم به ذکرست که قطعات در زمان ارسال دارای روکش مات ضد خش بوده که برای مشاهده انعکاس کامل آینه ، روکش را از کنار قطعات با کمک ناخن جدا کنید.

. . .

11 آینه اِلِنسی مدل AM-016 بسته 50 عددی

60361e0b3b5e8 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

عشق را روی دیوارهای خانه، به کمک قلب های آینه ای، برجسته کنید.
مجموعه آینه قلب شامل 50 عدد قلب از جنس آینه های مولتی استایل است که روی هر سطح صافی مانند: یخچال، کمد دیواری، کابینت، انواع دیواری، شیشه و پنجره، کاشی و سرامیک نیز قابل نصب است. تعداد زیاد قلب ها به شما کمک می کند تا لکه، ترک های دیوار و یا جای سوراخ های ایجاد شده در اثر میخ را بپوشانید. همچنین ابزار بسیار مناسبی برای پوشاندن فضای بین کابینت های دیواری و زمینی، روی سرامیک آشپزخانه هستند.
مولتی استایل در واقع نوعی پلاستیک با روکش آینه است که تصاویر را مانند آینه منعکس می کند و نسبت به آینه های شیشه ای بسیار سبک بوده و لبه های آن به پوست دست آسیبی نمی رساند، ازین رو اکسسوری خوبی برای تزئین کردن اتاق کودکان است. هر قلب طول 4 سانتی داشته که به کمک یک بسته می توانید دیواری حدودا 6 تا 9 متره را پوشش دهید، اما چیدمان قلب ها و فواصل بین آنها، با سلیقه شما روی دیوار انجام خواهد شد.
مجموعه قلب به کمک چسب های موجود در پشت آن، براحتی روی کلیه سطوح نصب می شود و با نگه داشتن باد گرم سشوار روی چسب های آن، می توانید قطعات را براحتی جابجا نمایید. لازم به ذکرست که در زمان دریافت محصول، قطعات، دارای روکش شفاف ضد خش هستند که لبه های کار را مشکی جلوه می دهد، برای مشاهده انعکاس کامل آینه، پس از نصب قطعات روی دیوار، روکش پلاستیکی محصول را با ناخن جدا نمایید. برای راحتی در نصب، راهنمای فارسی نصب و جداسازی بدون صدمه به دیوار نیز درون بسته این محصول وجود دارد.

. . .

12 آینه اِلِنسی مدل AM-016

60361e0c3baf5 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

این محصول برای تزئین فضای بین کابینتی در آشپزخانه طراحی شده است.
مجموعه آینه قلب شامل 10 عدد قلب از جنس آینه های مولتی استایل است که روی هر سطح صافی مانند: یخچال، کمد دیواری، کابینت، انواع دیواری، شیشه و پنجره، کاشی و سرامیک نیز قابل نصب است. تعداد زیاد قلب ها به شما کمک می کند تا لکه، ترک های دیوار و یا جای سوراخ های ایجاد شده در اثر میخ را بپوشانید. همچنین ابزار بسیار مناسبی برای پوشاندن فضای بین کابینت های دیواری و زمینی، روی سرامیک آشپزخانه هستند.
مولتی استایل در واقع نوعی پلاستیک با روکش آینه است که تصاویر را مانند آینه منعکس می کند و نسبت به آینه های شیشه ای بسیار سبک بوده و لبه های آن به پوست دست آسیبی نمی رساند، ازین رو اکسسوری خوبی برای تزئین کردن اتاق کودکان است.
مجموعه قلب به کمک چسب های موجود در پشت آن، براحتی روی کلیه سطوح نصب می شود و با نگه داشتن باد گرم سشوار روی چسب های آن، می توانید قطعات را براحتی جابجا نمایید. لازم به ذکرست که در زمان دریافت محصول، قطعات، دارای روکش شفاف ضد خش هستند که لبه های کار را مشکی جلوه می دهد، برای مشاهده انعکاس کامل آینه، پس از نصب قطعات روی دیوار، روکش پلاستیکی محصول را با ناخن جدا نمایید. برای راحتی در نصب، راهنمای فارسی نصب و جداسازی بدون صدمه به دیوار نیز درون بسته این محصول وجود دارد.

. . .

13 آینه اِلِنسی مدل AM-016

60361e0cc8dec راهنمای خرید آینه دکوراتیو

عشق را روی دیوارهای خانه، به کمک قلب های آینه ای، برجسته کنید.
مجموعه آینه قلب شامل 30 عدد قلب از جنس آینه های مولتی استایل است که روی هر سطح صافی مانند: یخچال، کمد دیواری، کابینت، انواع دیواری، شیشه و پنجره، کاشی و سرامیک نیز قابل نصب است. تعداد زیاد قلب ها به شما کمک می کند تا لکه، ترک های دیوار و یا جای سوراخ های ایجاد شده در اثر میخ را بپوشانید. همچنین ابزار بسیار مناسبی برای پوشاندن فضای بین کابینت های دیواری و زمینی، روی سرامیک آشپزخانه هستند.
مولتی استایل در واقع نوعی پلاستیک با روکش آینه است که تصاویر را مانند آینه منعکس می کند و نسبت به آینه های شیشه ای بسیار سبک بوده و لبه های آن به پوست دست آسیبی نمی رساند، ازین رو اکسسوری خوبی برای تزئین کردن اتاق کودکان است. هر قلب طول 4 سانتی داشته که به کمک یک بسته می توانید دیواری حدودا 6 تا 9 متره را پوشش دهید، اما چیدمان قلب ها و فواصل بین آنها، با سلیقه شما روی دیوار انجام خواهد شد.
مجموعه قلب به کمک چسب های موجود در پشت آن، براحتی روی کلیه سطوح نصب می شود و با نگه داشتن باد گرم سشوار روی چسب های آن، می توانید قطعات را براحتی جابجا نمایید. لازم به ذکرست که در زمان دریافت محصول، قطعات، دارای روکش شفاف ضد خش هستند که لبه های کار را مشکی جلوه می دهد، برای مشاهده انعکاس کامل آینه، پس از نصب قطعات روی دیوار، روکش پلاستیکی محصول را با ناخن جدا نمایید. برای راحتی در نصب، راهنمای فارسی نصب و جداسازی بدون صدمه به دیوار نیز درون بسته این محصول وجود دارد.

. . .

14 آینه رومیزی مدل ترنج کد 500

60361e0d83973 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

. . .

15 آینه رومیزی مدل نقش جهان کد 500

60361e0e3bcda راهنمای خرید آینه دکوراتیو

. . .

16 آینه پلکسی گلس آتریکس کد md36

60361e0ea2119 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

محصول ناموجود می باشد.

آینه تاثیر بسیاری در دکوراسیون خانه شما دارد . آینه md36 طرح بسیار زیبا مناسب نصب بر روی درب کمد ، کابینت و دیوار است . جنس آینه های مولتی استایل فوق سبک ساخته شده که تماس آن با پوست دست آسیبی به بدن نمی رساند مولتی استایل نسبت به آینه های شیشه ای از کیفیت پایین تری برخوردار بوده و صرفا جنبه تزئینی دارند. نصب در مکان های مرطوب امکان پذیرست. برای نصب از چسب دوطرفه همراه محصول میتوان استفاده کرد. آینه های مولتی استایل نسبت به آینه های شیشه ای از کیفیت پایین تری برخوردار بوده و صرفا جنبه تزئینی دارند. روی محصول دارای روکش نازک جهت جلوگیری از خط و خش میباشد که پس از نصب به راحتی با ناخن یا چاقو از محصول کنده میشود و انعکاس آینه نمایان شود.

. . .

17 آینه رومیزی مدل قاب 714-526-20

60361e11f07d1 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

قاب آینه در ابعاد استاندارد و متناسب جهت استفاده رومیزی برای میز آرایش و استفاده دکوراتیو با قابلیت نصب روی دیوار میباشد . در این مدل از آینه سفید با کیفیت بسیار بالا ( آینه درجه یک فلوت ) و پشت قاب از MDF روکش دار پایه دار درجه و یراق آلات مناسب جهت نصب روی دیوار استفاده شده است .

. . .

18 آینه اِلِنسی مدل AM-088

60361e125061a راهنمای خرید آینه دکوراتیو

آینه مدل AM088 موتیو دکوراتیو کاربردی برای تزئین نقاط مختلف دکوراسیون است. یخچال، کابینت ، کمد دیواری ، در و نبشی های دیوار مکان هایی هستند که امکان تزئین با این آینه تزئینی را دارند .
این محصول از جنس آینه های مولتی استایل ساخته شده که نسبت به آینه های شیشه ای بسیار سبک تر و در برابر ضربه و فشار مقاوم است. از دیگر مزایای این محصول این است که لبه های آن به پوست دست آسیب نمی رساند و حتی اگر از کف روی دیوار نصب شود، باعث آسیب به دست کودکان یا شکستگی قطعات نمی شود. آینه های مولتی استایل نسبت به آینه های شیشه ای از کیفیت پایین تری برخوردار بوده و صرفا جنبه تزئینی دارند. با توجه به ابعاد بزرگ محصول، طرح آینه به سه بخش تقسیم شده که در کنار هم نصب می شود.
لازم به ذکرست در زمان دریافت، روکش مات و دودی شکلی روی سطح آینه قرار گرفته که باید پس از نصب به کمک ناخن یا چاقو از گوشه قطعات جدا شود تا انعکاس کامل آینه نمایان شود.
نصب این محصول به کمک چسب دوطرفه موجود در بسته محصول انجام می شود و راهنمای نصب و جداسازی درون بسته موجودست.

. . .

19 آینه اِلِنسی مدل Laurent

60361e12d7ea7 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

آینه لورنت، برای نصب دور قاب کلید یا پریزهای دوقلو طراحی شده است. این محصول از جنس آینه های مولتی استایل تولید شده است. ویژگی این متریال، فوق سبک بودن و عدمه آسیب رساندن به پوست می باشد. قاب آینه ای لورنت، به کمک چسب دوطرفه موجود در بسته روی انواع سطوح مانند کاشی و سرامیک و دیوار قابل نصب بوده و به کمک حرارت سشوار قابل جابجایی می باشد. لازم به ذکرست، روی سطح آینه، روکش مات و دودی رنگی قرار گرفته که باید پس از نصب به کمک ناخن یا چاقو از روی قطعه جدا شود.
این محصول توسط برند ((Elenci)) طراحی و تولید شده است.

. . .

20 آینه اِلِنسی مدل فلورا

60361e1336923 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

آینه تزئینی فلورا برای تزیین قاب های مربعی مانند کلید و پریزهای دیواری طراحی شده است. این محصول از جنس آینه های فوق سبک (مولتی استایل) برجسته ساخته شده و یکی از مزیت های آن، انعکاس تصویر، همانند آینه های شیشه ای است. قاب کلید و پریز مدل فلورا براحتی با کمک چسب دوطرفه موجود در بسته روی کلیه سطوح صاف مانند کاشی و سرامیک و انواع دیوار قابل نصب است. از ویژگی های دیگر این محصول قابل جابجایی بودن آن، بدون صدمه به دیوارست. راهنمای نصب و جابجایی در بسته محصول قرار دارد. لازم به ذکرست در زمان دریافت محصول، روی سطح آن، یک روکش مات و دودی قرار دارد که باید حتما پس از نصب به کمک چاقو یا ناخن از کنار سطح آینه جدا شود تا انعکاس کامل آینه نمایش داده شود.
این محصول توسط برند ((Elenci)) طراحی و تولید شده است.

. . .

21 آینه مدل ریوند کد R_45

60361e14ace66 راهنمای خرید آینه دکوراتیو

. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=78734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.