افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

خرید تویوتا SUV جدید تنها با 970 میلیون تومان! / تصویر

  • کد خبر : 317577
خرید تویوتا SUV جدید تنها با 970 میلیون تومان!  / تصویر

امیر مسعود عابدین_ تویوتا آفریقای جنوبی تصمیم گرفته است از نام Starlet برای شاسی بلند شهری جدید خود استفاده کند. بنابراین این شرکت شاسی بلند Starlet Cross را ایجاد کرد. تویوتا استارلت کراس آشنا به نظر می رسد زیرا در واقع همان خودروی سوزوکی فرانک و تویوتا شهری کروزر است. همانطور که انتظار می رفت، […]

امیر مسعود عابدین_ تویوتا آفریقای جنوبی تصمیم گرفته است از نام Starlet برای شاسی بلند شهری جدید خود استفاده کند. بنابراین این شرکت شاسی بلند Starlet Cross را ایجاد کرد. تویوتا استارلت کراس آشنا به نظر می رسد زیرا در واقع همان خودروی سوزوکی فرانک و تویوتا شهری کروزر است.

همانطور که انتظار می رفت، Starlet Cross تقریباً شبیه به Franks و Urban Cruiser به نظر می رسد. عناصر خاص تویوتا به سپر جلو، نشان‌ها و گرافیک LED روی چراغ‌های جلو و عقب محدود می‌شوند.

خرید تویوتا SUV جدید تنها با 970 میلیون تومان!  / تصویر

این تغییر نام به این دلیل است که خریداران آفریقای جنوبی از قبل با نام Starlet آشنا هستند و آن را به انتخاب خوبی برای یک SUV کوچک تبدیل کرده است. Toyota Starlet Cross با طول 3995 میلی متر (157.3 اینچ) از معماری Heartect سوزوکی استفاده می کند. تنها گزینه پیشرانه در آفریقای جنوبی یک موتور 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی است که 103 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. خریداران می توانند بین گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند. در هر دو مورد، نیرو منحصراً به محور جلو ارسال می شود.

خرید تویوتا SUV جدید تنها با 970 میلیون تومان!  / تصویر

در داخل تویوتا استارلت کراس یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 7 یا 9 اینچی و یک شارژر بی سیم وجود دارد. نسخه پایه XR تنها با دو کیسه هوا و نسخه پرچمدار XS با شش کیسه هوا عرضه می شود.

خرید تویوتا SUV جدید تنها با 970 میلیون تومان!  / تصویر

قیمت تویوتا استارلت کراس در آفریقای جنوبی بین 16226 تا 1422 دلار (معادل بین 973 تا 1 میلیارد و 165 میلیون تومان) است.

خرید تویوتا SUV جدید تنها با 970 میلیون تومان!  / تصویر

آبنما: بیل ماشین

58322

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=317577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.