افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
6

خرید استیم والت ترکیه از سایت ونوم استور

  • کد خبر : 17093
خرید استیم والت ترکیه از سایت ونوم استور

خرید استیم والت ترکیه برای کاربران ایرانی همیشه یک گزینه مناسب و ایده‌آل بوده است. شما هم اگر اهل بازی‌های کامپیوتری باشید، حتما با پلتفرم استیم آشنایی دارید و به دنبال خرید بهترین استیم والت بوده‌اید. استیم نام یک پلتفرم توزیع بازی‌های کامپیوتری است که توسط کمپانی والو (Valve Corporation) تاسیس شد. شما در این پلتفرم […]

خرید استیم والت ترکیه برای کاربران ایرانی همیشه یک گزینه مناسب و ایده‌آل بوده است. شما هم اگر اهل بازی‌های کامپیوتری باشید، حتما با پلتفرم استیم آشنایی دارید و به دنبال خرید بهترین استیم والت بوده‌اید. استیم نام یک پلتفرم توزیع بازی‌های کامپیوتری است که توسط کمپانی والو (Valve Corporation) تاسیس شد. شما در این پلتفرم امکان خرید بازی‌های آنلاین و نصب آن‌ها بر روی درایو کلود به‌صورت مستقیم را دارید. البته این تنها کاربرد استیم و تنها امکانی نیست که در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. در ادامه علاوه‌بر ارائه توضیحات بیشتر درباره استیم، شما را با نحوه خرید استیم والت ترکیه از داخل ایران و مزایای این والت آشنا خواهیم کرد.

معرفی کوتاهی از پلتفرم استیم

پیش از آنکه بگوییم چرا خرید استیم والت ترکیه یک گزینه مناسب برای کاربران ایرانی به‌شمار می‌رود، کمی بیشتر با پلتفرم استیم و کاربردهای آن آشنا می‌شویم. استیم در ابتدا توسط کمپانی والو و تنها به دلیل رفع مشکلات بروزرسانی بازی‌های این کمپانی تاسیس شد؛ عناوین محبوبی چون کانتر استرایک (Counter-Strike)، هف لایف (Half Life) و لفت فور دد (Left4Dead).

اما امروزه، استیم یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های خرید بازی‌های کامپیوتری به‌صورت آنلاین است که می‌توانید در آن‌ انواع بازی‌ها از اکشن و ماجراجویی گرفته تا شوتر سوم‌ شخص و همچنین DLC بازی‌های مختلف را پیدا و دانلود کنید.

دانلود و خرید بازی تنها امکاناتی نیستند که استیم در اختیار کاربران قرار داده است؛ شما در استیم می‌توانید‍ محتوای مخصوص به خود از آثار هنری گرفته تا ویدیو و هر نوع محتوای قابل دانلود را آپلود کنید. در مجموع می‌توانید استیم را یک فروشگاه و کامیونیتی بزرگ برای بازی‌های PC در نظر بگیرید که در آن به انواع محتوای دیجیتال گیمینگ دسترسی خواهید داشت. شما همچنین می‌توانید با استفاده از استیم از اخبار بازی‌ها مطلع بوده و تریلرها و پیش‌نمایش‌های آن‌ها را تماشا کنید.

استیم بر روی ویندوز، مک‌بوک، تلویزیون، لینوکس و موبایل قابل دسترسی است. اما برای استفاده هرچه بهتر از این پلتفرم بهتر است یک لپ‌تاپ مناسب گیمینگ با پهنای باند بالا داشته باشید. اتصال به اینترنت و سرعت مطلوب هم که اولین و مهم‌ترین قدم برای شماست.

خرید استیم والت

استیم والت چیست و چه کاربردی دارد؟

پی‌سی گیمرها برای استفاده از استیم و خرید بازی‌های این پلتفرم به‌صورت دیجیتال نیاز به داشتن یک کیف پول دیجیتال دارند که امکان پرداخت‌های درون استیم را برایشان فراهم کند. استیم والت همان بانک یا کیف پول دیجیتالی است که به شما کمک می‌کند حساب کاربری استیم خود را با اعتبار کافی شارژ کرده و بازی‌های دلخواه خود را خریداری کنید.

برای شارژ استیم والت نیاز به خرید گیفت کارت استیم والت از فروشگاه‌های داخلی دارید. پس از ردیم با فعال شدن کارت، اعتبار کافی به حساب شما افزوده خواهد شد. این اعتبار داخل استیم والت است که امکان خرید محتوای قابل دانلود و بازی‌های مختلف را از استیم برای شما فراهم می‌کند.

استیم والت برای ریجن‌های مختلف به صورت جداگانه طراحی و عرضه شده‌اند؛ از استیم والت آمریکا گرفته تا آرژانتین، گلوبال، ترکیه و غیره. در بخش بعدی یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای بهره‌مندی از خدمات استیم، یعنی خرید استیم والت ترکیه را بررسی خواهیم کرد.

خرید استیم والت ترکیه چه مزایایی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم، استیم والت‌ها در ریجن‌های مختلف عرضه می‌شوند. اما خرید استیم والت ترکیه یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی به‌شمار می‌رود. یکی از دلایل محبوبیت خرید استیم والت ترکیه در میان گیمرهای ایرانی ارزان بودن این والت است که آن را به یک خرید اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند.

وجود نوسانات ارزی روی قیمت استیم والت‌های ریجن‌های دیگر به‌خصوص آمریکا تاثیر زیادی داشته است. اما از آنجایی که خرید استیم والت ترکیه با واحد لیر محاسبه می‌شود، نگرانی‌های شما را از این بابت رفع می‌کند. البته باید نکته مهمی را هنگام خرید استیم والت بدانید و آن هم هماهنگ بودن ریجن یا کشور اکانت استیم شما با استیم والت است. هر حساب کاربری مختص به هر کشور تنها با استیم والت همان ریجن یا کشور شارژ می‌شود.

استیم والت ترکیه

خرید استیم والت ترکیه از سایت ونوم استور

مانند بسیاری از محصولات دیجیتال دیگر، خرید استیم والت ترکیه و ریجن‌هایی غیر از آن نیز برای کاربران ایرانی تقریبا غیرممکن است. وجود تحریم‌های اقتصادی مشکلات گیمرهای ایرانی را دوچندان ساخته و موانع زیادی برای خریدهای آنلاین گیمینگ بر سر راه آن‌ها قرار داده است. اما غیر از خرید مستقیم روش دیگری هم برای خرید استیم والت ترکیه وجود دارد.

شما با مراجعه به وبسایت فروشگاه‌های داخلی معتبر و قابل اعتماد که در زمینه فروش محصولات گیمینگ فعالیت می‌کنند، می‌توانید استیم والت خود را با مبلغ ریالی خریدای کنید. فروشگاه ونوم استور خرید استیم والت ترکیه را در شرایطی آسان و ایمن برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. این استیم‌ والت‌ها از نمایندگی‌های رسمی پلتفرم استیم خریداری می‌شوند و شما می‌توانید از امکان پیگیری سریع در صورت بروز مشکل اطمینان حاصل کنید.

با ورود به صفحه خرید استیم والت، پس از انتخاب ریجن مورد نظر، محصول دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش خود را نهایی کنید. پس از خرید استیم والت ترکیه از فروشگاه ونوم، اطلاعات شارژ حساب به‌صورت آنی برای شما ارسال می‌شود.

کلام پایانی

اگر PC گیمر باشید، بدون شک با پلتفرم استیم آشنایی دارید. در حال حاضر و به دلیل شرایط موجود اقتصادی و تحریم‌ها، اغلب گیمرها به دنبال گزینه‌های اقتصادی‌تری برای خرید هستند. کاربران ایرانی استیم هم با انتخاب خرید استیم والت ترکیه، یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های موجود را انتخاب می‌کنند که دسترسی به بازی‌های و محتوای دیجیتال و غیررایگان استیم را برایشان امکان‌پذیر می‌کند. تنها کافی است برای خرید به یکی از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد مانند ونوم استور مراجعه کرده و در عرض چند دقیقه خرید خود را انجام دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.