افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

خروج 2 میلیون شهروند غیرمجاز قبل از پایان سال – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 382135
خروج 2 میلیون شهروند غیرمجاز قبل از پایان سال – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در نشست فصلی فرماندهان، معاونان و روسا. لطفا که با حضور وزیر کشور برگزار شد، تصریح کرد: اولاً برحسب وظیفه در قبال دوست و دوست قدیمی خود، وزیر محترم کشور و جانشین فرمانده کل قوا لطفا من به شما خوش آمد می گویم و بسیار خوشحال و راضی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در نشست فصلی فرماندهان، معاونان و روسا. لطفا که با حضور وزیر کشور برگزار شد، تصریح کرد: اولاً برحسب وظیفه در قبال دوست و دوست قدیمی خود، وزیر محترم کشور و جانشین فرمانده کل قوا لطفا من به شما خوش آمد می گویم و بسیار خوشحال و راضی هستم از این منظر که خود وزیر با مأموریت های پلیس آشنایی کامل دارد.

وی افزود: وظیفه خود می دانم شهادت سید حسن نصرالله را به همه شما تسلیت بگویم و امیدوارم همه بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و عاقبت ما به شهادت ختم شود.

سردار رادان در ادامه بابیان اینکه لطفا وی با بیان اینکه در طول سال 85 مناسبت و مناسبت در تقویم امنیتی وجود دارد، گفت: این موارد جدا از وظایف جاری است و به طرز شگفت انگیزی آن ها آیا امکان جمع آوری آن در طول سال وجود دارد؟ لطفا ظهور کند

سردار رادان خاطرنشان کرد: امروز مسئولان اجازه برگزاری مسابقات در هیچ مکان ورزشی را بدون حضور نیروی انتظامی نمی دهند و از ابتدای سال تاکنون بیش از 200 مسابقه فوتبال با حضور ماموران نیروی انتظامی برگزار شده است.

وی به دیگر ماموریت های پلیس در طول سال اشاره کرد و خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت هایی که توانستیم انجام دهیم به لطف خداوند و تلاش همکاران و عنایت اباعبدالله الحسین(ع) بود.TO) درست شدن آن رسالت اربعین حسینی بود.

گفت افسران نیروی انتظامی با عشق و ارادت به امام حسینTO) ایشان با حضور در مراسم اربعین افزود: با رایزنی با وزیر کشور عراق و دیپلماسی فعال فرامرزی توانستیم این ماموریت را به نحو احسن انجام دهیم که بسیار موثر بود.

سردار رادان به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش سردار نوری نژاد رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت با همکاری سردار «قنبری» رئیس پلیس راهور لطفا در این کمپ شاهد کاهش 20 درصدی سرقت بوده ایم در حالی که قبل از راه اندازی این کمپ 19 درصد افزایش سرقت داشتیم و در تلاش هستیم تا 25 تا 30 درصد از این مقعد کاهش سرقت داشته باشیم.

فرمانده کل قوا در بخشی دیگر از سخنان خود به رفع دیگر دغدغه های مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی سلام تلاش می کنیم تا قبل از پایان سال 2 میلیون شهروند غیرقانونی را که در کشور هستند اخراج کنیم و بیش از 700 هزار نفر از این افراد دستگیر یا به کشورشان بازگردانده شده اند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور همچنین به موضوع سارقان و نحوه نظارت بر این افراد از طریق ارتباط الکترونیکی اشاره کرد و تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی، سارقانی که بیش از 4 سابقه کیفری دارند مشمول این طرح می شوند و امیدواریم که با کمک وزارت کشور می توانیم آن را تامین کنیم.

وی افزود: برای کنترل و پیشگیری از جرائمی که مردم را نگران می کند باید بتوانیم سارقانی را که سرقت را به عنوان شغل و درآمدزایی انتخاب کرده اند کنترل کنیم و هزینه های محدودیت های الکترونیکی را از طرق مختلف آماده کنیم. و امیدواریم وزارت کشور و دولت در این زمینه کمک های لازم را به پلیس انجام دهند.

وی اظهار داشت: تعداد زیادی از سرقت ها به دلیل عدم تدابیر امنیتی مردم و سوء استفاده سارقان رخ داده است. آماده می شوند و در آینده نزدیک با حضور همکاران نکاتی را برای جلوگیری از سرقت در این مکان ها ارائه خواهند کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه خودرو سمند وظیفه انجام ماموریت ها را بر عهده دارد. لطفا در مناطق عملیاتی نیست، گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار به پلیس کشور بتوانیم از خودروهای مناسب مناطق عملیاتی استفاده کنیم و از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.