افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

خرم سلطان با این قیافه/سبک و حجابی که چشم هیچکس را نگرفت سلطان عرب شد.

  • کد خبر : 144913
خرم سلطان با این قیافه/سبک و حجابی که چشم هیچکس را نگرفت سلطان عرب شد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: سریال های ترکی طرفداران ایرانی زیادی دارد. نمی دونم شاید به خاطر اینه که ایرانی ها از ترکیه می آیند و می روند یا شاید به خاطر طولانی بودن و تخیلی بودن سریال ها! به هر حال هر چه که هست، دو دهه است که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: سریال های ترکی طرفداران ایرانی زیادی دارد. نمی دونم شاید به خاطر اینه که ایرانی ها از ترکیه می آیند و می روند یا شاید به خاطر طولانی بودن و تخیلی بودن سریال ها! به هر حال هر چه که هست، دو دهه است که ایرانی ها خیلی به این سریال ها وابسته اند و حتی خیلی از خانواده ها سریال های ترکی را بیشتر از آمریکایی و ایرانی دنبال می کنند. اما جالب است که ترکیه بازیگران زیادی هم دارد. به حدی که وقتی در سه سریال 300 قسمتی می بینیم بازیگری فوت می کند، درجا بازیگر دیگری جایگزین می شود و تعداد این بازیگران بسیار زیاد است.

اما یکی از مشهورترین هنرمندان سریال های ترکی مریم اوزرلی است که با بازی در یکی از نقش های اصلی سریال حریم سلطان به شهرت رسید و جایگاهی غیرقابل وصف و تکرار نشدنی پیدا کرد. مریم اوزرلی در این سریال نقش خرم سلطان را بازی می کرد پس باید بگوییم از آنجایی که ایرانیان زیادی این سریال را تماشا کرده اند، خرم سلطان را خیلی ها می شناسند. مریم اوزرلی یکی از زیباترین چهره ها را در این کار داشت تا اینکه دیدم متورم یا تا حدودی غیرطبیعی به نظر رسیدن در اثر تزریق فقط برای ایرانی ها نیست و ترک ها هم در این مواقع خفه می شوند.

مریم اوزرلی یکی از آنهاست!

حضور عجیب مریم اوزرلی با حجاب در عربستان

شاید بهتر است بگوییم یکی از بدترین و عجیب ترین نمونه های بازیگری در ترکیه به حساب می آید! احتمالاً کنجکاو هستید که چه اتفاقی افتاده و چه اتفاقی افتاده است، بنابراین باید بگوییم که بعداً صحبت خواهیم کرد و ابتدا می خواهیم خرم سلطان را با سبکی شیک و عجیب در جشنواره فیلم «دریای سرخ» جده که اخیراً در آن حضور داشته است ببینیم. .

مریم اوزرلی در این تیپ روسری به همراه یک لباس قرمز با یقه کوتاه به تن داشت که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و تعجب بسیاری را برانگیخت. در ادامه عکس هایی از این بازیگر جوان را می بینم.

5 روز

4dd - کپی کنید

1dd - کپی کنید

خرم سلطان چند سال دارد و چرا از سریال ناپدید شد؟

می شد فهمید که پدر مریم اوزرلی جوان نیست و سنش زیاد است، از چهره اش می توان فهمید! در پاسخ باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید، زیرا او تنها 40 سال سن دارد و در مقایسه با آنچه در سریال حریم سلطان دیدیم، کمی پیرتر به نظر می رسد.

جالب است بدانید مریم اوزرلی حریم سلطان را نصفه و نیمه ترک کرد زیرا افسرده شده بود و نمی خواست بیشتر از این ادامه دهد. اگر از طرفداران این سریال بوده باشید، می دانید که تایم پیری خرم بازیگری را ادامه داد و به ایفای نقش پرداخت.

تحت عنوان

وقتی خرم سلطان سرش را در ظرف ژل و بوتاکس تکان می دهد!

همانطور که گفتیم مریم بانو در دربار سلطان چهره ای زیبا داشت و به همین دلیل چهره اش آنقدر جالب بود که کنیز پادشاه عثمانی شد. اما طولی نکشید که مریم اوزرلی با چهره ای متفاوت ظاهر شد. او هوادارانش را شگفت زده کرده بود زیرا چهره عجیب و باورنکردنی این بازیگر زن پس از بوتاکس از زمین تا آسمان متفاوت بود. به گفته طرفدارانش، خرم سلطانه حریم سلطان چهره ای فوق العاده شنیع پیدا کرده بود. در زیر این بازیگر ترکیه ای را با تغییرات عجیب مشاهده می کنید.

تحت عنوان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.