افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

خدمت به میهمانان جامعه احمد مایه افتخار و برکت است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369614
خدمت به میهمانان جامعه احمد مایه افتخار و برکت است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)ص) و همچنین سالروز ولادت امام صادق (علیه السلام) امسال دومین جشن بزرگ «حزب امت احمد» است.ص)این جشن با حضور پرشور مردم متدین و متدین در سنندج برگزار شد. جشن بزرگ عید ام احمدص) جمعه 9 شهریور از ساعت 16 در خیابان فردوسی […]

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)ص) و همچنین سالروز ولادت امام صادق (علیه السلام) امسال دومین جشن بزرگ «حزب امت احمد» است.ص)این جشن با حضور پرشور مردم متدین و متدین در سنندج برگزار شد.

جشن بزرگ عید ام احمدص) جمعه 9 شهریور از ساعت 16 در خیابان فردوسی شهر سنندج با حضور غرفه ها و موکب های عمومی، هنرمندان، خوانندگان و دف. نوازندگان و مردم شهر سنندج شروع کردند.

در این مراسم برنامه های متنوع و شادی برای کودکان با نواختن تنبور و مولودی خوانی، تئاتر و نمایش، موسیقی و شعبده بازی و در حاشیه جشن غرفه های فرهنگی و پذیرایی از عموم مردم برگزار شد.

مسئول غرفه شهدای خدمت در غرفه عمومی واقع در پیاده رو فردوسی سنندج در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خدمت به میهمانان پیامبر اکرم (ص) مایه افتخار و سعادت است.

مهدی شیدایی گفت: 3 هزار نان روغنی در این غرفه به فروش می رسد.

وی گفت: تعداد افراد مستقر در این غرفه 7 نفر است و تا پایان جشن نان می پزند.

باید گفت؛ جشن بزرگ “عید احمد احمد”ص)امسال برای دومین سال متوالی به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) در سنندج جشن گرفته شد و در این مراسم 130 غرفه برای ارائه خدمات رایگان به مردم برپا شد.

در این مراسم علاوه بر گروه های فرهنگی و هنری استان از چهره های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی دعوت شده است. این جشن و مجریان برنامه کودک نیز برنامه هایی را برای کودکان و نوجوانان اجرا می کنند تا همه مردم این دیار از برنامه های شاد این جشن بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.