افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

خدمات دولتی در بخش سعدآباد نیاز به توضیح دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 190335
خدمات دولتی در بخش سعدآباد نیاز به توضیح دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر حمزه امین نژاد، صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری بخشداری سعد آباد خواستار تشریح و اطلاع رسانی خدمات دولت سیزدهم برای اطلاع عموم مردم و همچنین آذین بندی شد. محیط داخلی و اطراف ادارات، شهرها و شهرکها توسط معتمدین ذیربط به منظور زیباسازی فضاهای عمومی ایام الله دهه مبارک فجر فرا […]

به گزارش خبرگزاری مهر حمزه امین نژاد، صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری بخشداری سعد آباد خواستار تشریح و اطلاع رسانی خدمات دولت سیزدهم برای اطلاع عموم مردم و همچنین آذین بندی شد. محیط داخلی و اطراف ادارات، شهرها و شهرکها توسط معتمدین ذیربط به منظور زیباسازی فضاهای عمومی ایام الله دهه مبارک فجر فرا رسید.

وی افزود: نسل دهه 70 و 80 با وجود تبلیغات گسترده دشمنان مبنی بر اینکه نظام را دوست ندارند و این تبلیغات مستمر، در مراسم اعتکاف امسال مشاهده شد که جوانان گام دوم و حتی نوجوانان در مساجد و حسینیه ها به صورت خودسوزی شایسته معنویت است.

بخشدار سعد آباد گفت: یکی از مهم ترین راهکارهای ارتباط با جوانان ایجاد زیرساخت های فرهنگی، استفاده از روحانیون و سخنرانان توانمند برای تبیین اوضاع داخلی و برنامه های دشمنان، حضور در مراسم معنوی و مذهبی است. به ویژه در روزهای جمعه و نماز جماعت، خانواده ها نقش اصلی را ایفا می کنند و آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان است.

امین نژاد از مسئولان دستگاه ها و ادارات دولتی خواست در زمینه پیگیری و اجرای حوزه های مسئولیت خود در راستای خدمت رسانی و جلب رضایت عموم مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: همیشه به صورت محسوس و نامحسوس و با استفاده از نظر مردم، عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی را به همراه دارد. نوار نقاله آمار و در نهایت با ارزیابی های انجام شده اگر مدیری نتواند پیگیر حوزه مسئولیت خود و رضایت جامعه باشد، عذرخواهی می کند.

امین نژاد عملکرد برخی نانوایی ها را از نظر کمی و کیفی از نظر بازدیدهای انجام شده و گزارش های مردمی در سطح ادارات راضی کننده ندانست و افزود: در صورت تکرار و یا تقلب در وظایف مصوب شورای آرد و نان، متخلفان این کار را انجام خواهند داد. به اداره تعزیرات منتقل شود و طبق قانون هیچ تسامحی نسبت به حقوق مردم وجود نخواهد داشت.

رئیس شورای اداری منطقه سعد آباد گفت: در آینده نزدیک با انتصاب فردی فعال، متخصص، مردمی و سالم برای رضایت عمومی و تغییر در عقب ماندگی کاری، سرنوشت شهرداری سعد آباد مشخص می شود. اثاثیه شهری و پایداری حوزه اداری شهرداری توسط مسئولان مربوطه و z صلوات بر مردم شهرستان سعدآباد اقامه می شود.

در پایان محمدحسن زاده، احمد شهریاری، مصطفی عابدی و سارا مطهری به عنوان رئیس اداره ثبت احوال اداره سعد آباد، دهیار روستایی. آلیوسوفی و رئیس مرکز جامع سلامت روستایی نظرآقا ارائه شدند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.