افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

خدمات تجاری زیرساخت های مهم اقتصادی هستند

  • کد خبر : 295850
خدمات تجاری زیرساخت های مهم اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار بازار، سید جواد حسینی ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه خدمات بازرگانی استان که به مدت سه روز در محل کارخانه نوآوری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در استان گلستان برگزار شد. مجری نمایشگاه خدمات بازرگانی افزود: نمایشگاه خدمات بازرگانی در سایر استان ها با حضور حدود […]

به گزارش خبرنگار بازار، سید جواد حسینی ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه خدمات بازرگانی استان که به مدت سه روز در محل کارخانه نوآوری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در استان گلستان برگزار شد.

مجری نمایشگاه خدمات بازرگانی افزود: نمایشگاه خدمات بازرگانی در سایر استان ها با حضور حدود 25 تا 30 غرفه برگزار شده است اما در گلستان با 40 پیشخوان و با حضور 37 شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت کیفت سازان سبز گفت: خدمات بازرگانی یکی از زیرساخت های مهم اقتصادی است که در صورت توجه بدون شک تاثیر زیادی بر تولید ناخالص داخلی خواهد داشت.

وی گفت: برای افزایش کیفیت این نمایشگاه حدود 6 کارگاه آموزشی برگزار شد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان مواجه شد.

مدیرعامل شرکت کیفت سازان سبز افزود: از جمله برنامه های موازی این نمایشگاه همچنین برگزاری نشست های B2B و مسابقه ایده شو بود.

وی گفت: برای تحقق این نمایشگاه و در شناسایی حوزه های خدماتی و تجاری مطالعات و بررسی های مفیدی انجام شد که طی آن حدود 84 حوزه خدماتی و تجاری در استان شناسایی شد.

حسینی تصریح کرد: شناخت حوزه های فعالیت یکی از اقدامات مهمی بود که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفت و توانمندی های شرکت ها نیز به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: موضوع دیگری که بسیار مورد توجه قرار گرفت، شبکه سازی و تقویت ارتباط بین فعالان خدمات کسب و کار بود.

حوزه خدمات بازرگانی ویژگی های خاصی دارد، افرادی که وارد این حوزه می شوند باید دانش کافی و بالایی داشته باشند.

وی معتقد است: یکی دیگر از ویژگی های مفید این رشته چابکی و انعطاف است و در مواجهه با مشکلات به راحتی می توان تغییر کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.