افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

خدمات اولویت دار آژانس همیاری سیستان و بلوچستان روزنامه بومیها ایران و جهان می باشد

  • کد خبر : 385466
خدمات اولویت دار آژانس همیاری سیستان و بلوچستان روزنامه بومیها ایران و جهان می باشد

اطلاع رسانی کند خبرنگار مهر خلیل احمد سلامی ظهر امروز جمعه در ادامه سفر به نصرت آباد با حضور در کمیته کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: نصرت آباد دارای قابلیت ها و پتانسیل های متنوعی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، گردشگری، معدنی و … است. . که بسیاری از آنها […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار مهر خلیل احمد سلامی ظهر امروز جمعه در ادامه سفر به نصرت آباد با حضور در کمیته کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: نصرت آباد دارای قابلیت ها و پتانسیل های متنوعی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، گردشگری، معدنی و … است. . که بسیاری از آنها محقق نشده است.

وی ادامه داد: در برگزاری هیأت مدیره، همه روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را موظف می کنیم در خصوص توانمندی ها، پتانسیل ها و مشکلات حوزه جغرافیایی حوزه فعالیت خود بحث و تبادل نظر کنند. آمار تا بتوانیم به صورت جدی وارد آنها شویم و ضمن پیگیری، از ظرفیت ها و پتانسیل ها در قالب تعاونی ها بهره ببریم. دریافت کنید و برای حل مشکلات باید اقدامات لازم را در قالب قوانین و مقررات اجرا کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه جمعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بخشداری نصرت آباد باید تعاونی ها در بخش های مختلف از جمله معدن، کشاورزی، دامپروری و کشاورزی به ثبت برسند. دریافت کنید ظرفیت شما باید در اولویت باشد.

وی تصریح کرد: تعاونی ها باید به گونه ای تشکیل شوند که مردم در آن سهام داشته باشند و از سود فعالیت ها بهره مند شوند.

سلامی تاکید کرد: متولیان طرح پیشرفت فیزیکی بیش از 70 تا 80 درصد را جهت نظارت از طریق معاونت های کارآفرینی و توسعه تعاون وزارت تعاون به اداره کل تعاون، کار و تامین اجتماعی استان ارائه خواهند کرد. . کارو خوش به حال ارسال.

این مسئول افزود: در قالب یک تفاهم نامه می بینم و با همکاری نهادهای مختلف از جمله جهاد فنی، حرفه ای و دانشگاهی حاضر به ارائه آموزش ها و خدمات مختلف در زمینه کار و فعالیت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای وجود پنجره بانکی باید توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی این شهرستان به اداره کل ابلاغ شود تا با مکاتبه با وزارت کشور نسبت به ایجاد شعبه یا پنجره اقدام شود. بانک های فعال زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این منطقه فعال شده و مشکلات مردم را حل می کند.

نبود نمایندگی نمایندگی ها در نصرت آباد یکی از مشکلات اصلی این شهرک است

شهردار نصرت آباد نیز در این جلسه گفت: این منطقه دارای قابلیت ها و پتانسیل های متفاوتی در زمینه های گردشگری، کشاورزی، دامپروری و … است که اکثر این پتانسیل ها محقق نشده است.

عبدالناصر نارویی افزود: عدم استقرار دفاتر و نمایندگی آنها و دوری مرکز استان از مشکلات جمعیت این منطقه است.

وی افزود: این منطقه می تواند به قطب گردشگری، بازرگانی و کشاورزی تبدیل شود. معدن، دام و غیره در استان، اما در این زمینه نگاه بلندمدت مسئولان و حضور سرمایه گذاران و تجار و تخصص های مختلف و آموزش های گوناگون نیاز است تا شاهد توسعه شهری باشیم.

شهردار نصرت آباد تاکید کرد: ما در شهرداری و همه مسئولان حاضر در این منطقه آماده و به دنبال توسعه منطقه هستیم.

در این جلسه محمد نارویی بخدار نصرت آباد علاوه بر تقدیم سلام و پرتره مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به تشریح توانمندی ها و پتانسیل های این شهرستان و مشکلاتی از جمله کمبود صندوق ها یا شعب بانک های این حوزه اشاره کردند و خواستار توجه بیشتر مسئولان نهادهای مختلف و دولت به این حوزه شدند.

گفتنی است در ادامه این جلسه اعضا گزارشی از فعالیت ها، درخواست ها و مشکلات مربوط به حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ارائه کردند.

در این بازدیدها که با در نظر گرفتن پتانسیل های شهرستان نصرت آباد و با عنایت ویژه مدیرکل تعاون، کار و رفاه جمعی سیستان و بلوچستان به همراه معاونین توسعه کارآفرینی و اشتغال و تعاون انجام شد. در این ستاد نیز تجار به مشکلات و درخواست های خود پرداختند. پشتیبانی تا کنون انجام شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.