افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

خدا کمک کرد؛ آفساید بودم!

  • کد خبر : 287035
خدا کمک کرد؛  آفساید بودم!

آفتاب نیوز: وحید قلیچ درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال، گفت: بازی از نظر فنی جذاب نبود و ترس و استرس به وضوح در پاهای پرسپولیسی ها محسوس بود. . . خدا را شکر در این دیدار 3 امتیاز گرفتیم و قهرمان شدیم. وی ادامه داد: 90 […]

آفتاب نیوز:

وحید قلیچ درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال، گفت: بازی از نظر فنی جذاب نبود و ترس و استرس به وضوح در پاهای پرسپولیسی ها محسوس بود. . . خدا را شکر در این دیدار 3 امتیاز گرفتیم و قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: 90 دقیقه استرس را مقابل مس رفسنجان شاهد بودیم و در این دیدار که بسیار مهم بود باید محکم و با آرامش بازی می کردیم. توپی که گلسیانی وارد دروازه حامد لک کرد یاری خدا بود. بازیکنان زیادی در این دیدار نتیجه منفی گرفتند و بسیاری از هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند این را می دانند. فشار روی بازیکنان نشان از خستگی آنها داشت چرا که سه بازی متوالی پرفشار انجام دادند و این میزان عدم تمرکز تقریبا طبیعی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره قضاوت دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: به نظر من گل پرسپولیس آفساید بود اما داور چطور می تواند چنین صحنه ای را تشخیص دهد؟ در طول لیگ از این اتفاقات برای تیم های زیادی رخ داد و حتی برخی از بازی ها با پرسپولیس قضاوت شد. وقوع چنین اتفاقاتی نشان دهنده ضعف کمیته داوران است. حتی اروپایی ها هم وقتی دیدند برخی صحنه ها با چشم قابل تشخیص نیست، فناوری داوری ویدیویی را معرفی کردند، اما حالا که چند سال از این فناوری می گذرد، لیگ ایران همچنان قادر به استفاده از آن نیست، موضوعی که فدراسیون فوتبال برای آن در نظر گرفته است. باید دلیلش را توضیح دهد امیدوارم در فصل آینده کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و تیم ها عادلانه جایگاه خود را در جدول پیدا کنند.

قلیچ در خصوص عملکرد اسمار و آینده او در باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس از زمانی که یحیی گل محمدی را از دست داد، به سختی از نظر تاکتیکی تغییر کرده است. عثمر راه گل محمدی را در پیش گرفت و در این امر موفق بود. زمانی که او هدایت قرمزها را برعهده گرفت، آنها در 2 بازی دوستانه شکست خورده بودند و افراد کمی به او اعتماد داشتند. او با کمک کادر فنی و تجربه بازیکنان توانست تیم را به خوبی بسازد و با تمرکز روی مسابقات و برنامه ریزی دقیق که برای عثمار بسیار مهم است، آن را به قهرمانی برساند. به نظر من او باید در تیم بماند و با تقویت خطوط پرسپولیس در فصل بعد به کسب افتخارات دیگر ادامه دهد.

وی با بیان اینکه بازیکنان سابق این تیم باید کنار گذاشته شوند، تصریح کرد: به نظر من عثمر به خوبی می داند که قرمزپوشان در چه زمینه هایی ضعیف هستند. اگرچه برخی از بازیکنان پرسپولیس تجربه خوبی دارند، اما سابقه آنها از نظر سنی گذشته است و باشگاه باید در مسیر جوانسازی حرکت کند.

قلیج در پایان درباره درگیری لفظی سامی و درویش در یک برنامه تلویزیونی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در یک برنامه تلویزیونی رخ می دهد، تنها نشان دهنده ضعف مجری آن برنامه است، زیرا او باید همه اتفاقات را کنترل کند و درگیر نشود. دور شدن با تمسخر اتفاقاتی می افتد. لیگ ایران آماتور است و همینطور خواهد ماند چون برخی نمی خواهند فوتبال ما حرفه ای شود. برای هواداران پرسپولیس خوشحالم و امیدوارم این شادی ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.