افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

خدا قوت عراقچی به نیروی هوایی نیروی هوایی

  • کد خبر : 384666
خدا قوت عراقچی به نیروی هوایی نیروی هوایی

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر توجه ویژه و مستمر تهران به همسایگان و توسعه همکاری های منطقه ای تاکید کرد. به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح جمعه در صفحه اینستاگرام خود با انتشار مطلبی در خصوص سفر […]

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر توجه ویژه و مستمر تهران به همسایگان و توسعه همکاری های منطقه ای تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح جمعه در صفحه اینستاگرام خود با انتشار مطلبی در خصوص سفر به قطر در پی سفر مسعود آل – رئیس جمهوری اسلامی ایران به قطر نوشت. مادیجیان.

عراقچی نوشت: به دعوت رسمی شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر و همراهی دکتر مسعود البادزیکیان رئیس جمهور کشورمان در سفری دو روزه به دوحه سفر کردیم.

وی یادآور شد: در این سفر رئیس جمهور و هیات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران ضمن شرکت در سومین نشست مجمع گفت وگوی همکاری های آسیایی، با امیر قطر، نخست وزیر تایلند، دیدار و گفتگو کردند. هیأت عالی رتبه حماس و وزیر خارجه عربستان سعودی. در نشست مشترک دوجانبه با قطر، مقامات ارشد طرفین 6 سند همکاری امضا کردند.

وی همچنین نوشت: دیدار با ایرانیان عزیز مقیم قطر از دیگر برنامه های این سفر بود.

عراقچی همچنین درباره ارتباط مشترک با وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نوشت: فرصتی ایجاد شد که علاوه بر همراهی دکتر مزیکیان در برنامه های عالی و متنوع، در اولین نشست مشترک با وزرای امور خارجه. . کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، آخرین تحولات را برای گفتگو و رایزنی درباره مسائل منطقه ای و بین المللی و تاکید بر همگرایی و همکاری کشورهای منطقه با یکدیگر در زمینه های مختلف و ادامه گفت وگوهای دوجانبه و چندجانبه برای تقویت روابط فی مابین اعلام کردند. و راه های همکاری برای رشد و شکوفایی منطقه بیابند.

وزیر امور خارجه ایران گفت: در این دیدار توجه ویژه و همیشگی کشورمان به همسایگان، توسعه همکاری‌های منطقه‌ای و حرکت به سمت ایجاد منطقه‌ای قدرتمند با مشارکت همه کشورهای منطقه برجسته شد.

عراقچی در پایان نوشت: باید با خلبانان نیروی هوایی رشید که هواپیمای حامل رئیس جمهور را تا مقصد اسکورت کردند خداحافظی کنم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.