افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

خدادادی: یحیی با من تماس گرفته اما هنوز چیزی مشخص نیست/ با باشگاه پرسپولیس قرارداد جدیدی نبسته ام

  • کد خبر : 31776

مهاجم جدید سرخ ها می گوید: فصل گذشته تا زمانی که مصدوم شدم، عنوان آقای گل امید را با 14 گل در 20 بازی داشتم. علیرضا خدادادی مهاجمی که تا زمان مصدومیت فصل گذشته عنوان مستر گل را در اختیار داشت، حالا به درخواست یحیی به تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس در کنار دیگر بازیکنان دعوت […]

مهاجم جدید سرخ ها می گوید: فصل گذشته تا زمانی که مصدوم شدم، عنوان آقای گل امید را با 14 گل در 20 بازی داشتم.

علیرضا خدادادی مهاجمی که تا زمان مصدومیت فصل گذشته عنوان مستر گل را در اختیار داشت، حالا به درخواست یحیی به تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس در کنار دیگر بازیکنان دعوت شده است. مهاجمی که یکی از دو گل تیمش را در بازی تدارکاتی مقابل پیکان به ثمر رساند تا زمانی که پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه است سرمربی پرسپولیس می تواند روی او حساب کند. او در مورد موضوعات و شرایط مختلف این بازیکن در پرسپولیس گفت وگویی انجام داد.

در مقطعی با مصدومیتی مواجه شدی که نگرانت کرد، الان از این نظر مشکلی داری؟
نه خدا رو شکر دستم درد نکنه یک ماه پیش پیش دکتر رازی رفتم و بعد از معاینه کامل به من گفت که می توانی فوتبال بازی کنی و مشکلی نیست، پس خدا را شکر بدون مشکل در تمرین پرسپولیس حاضر می شوم و انگیزه زیادی برای درخشش دارم. .

یحیی شما و چند بازیکن دیگر تیم امید تماس گرفتید و قرار است قرارداد ببندید؟
بله، سرمربی تیم با من تماس گرفته است اما هنوز چیزی مشخص نیست و در حال حاضر قرارداد جدیدی با باشگاه ندارم، اما امید زیادی دارم و با انگیزه زیادی تمرین می کنم. .

او در فصل قبل لقب آقای گلی امیدها را داشت اما چطور این عنوان تا پایان فصل حفظ نشد؟
فصل گذشته تا زمانی که مصدوم شدم با 14 گل در 20 بازی عنوان آقای گل امید را در اختیار داشتم اما بعد از مصدومیت و غیبت تقریباً نیم فصل، بازیکن دیگری با تفاضل گل کمتر از من آقای گل شد. هدف.

گلی که زدی اولین گل پرسپولیس بود؟
نه، قبلاً دو سه گل در بازی های دوستانه زده بودم و گلی که به پیکان زدم خیلی خوب بود و باعث دلگرمی من شد. مهدی ترابی یک پاس زیبا به من داد و من آن را زدم چون پاس مهدی که واقعا یکی از بهترین هاست آنقدر خوب بود که نمی شد گل نزد.

در بین سه بازی دوستانه ای که تاکنون انجام داده اید کدام تیم بهتر بوده است؟
همه بازی های دوستانه برای ما مثمر ثمر بود و به تیم ما کمک کرد، اما فکر می کنم از سه دیداری که انجام دادیم، بازی با پیکان برای ما بهتر و پربارتر بود.

ترکیب مهاجمان این تیم در دو نیمه چگونه بود؟
در نیمه اول محمد عمری و شهاب زاهدی مهاجمان تیم ما بودند اما در نیمه دوم من و عبدی در خط حمله جایگزین آنها شدیم.

شرایط بدنی تیم شما چگونه است؟
تیم اکنون در 40 یا 50 درصد آمادگی بدنی قرار دارد و تلاش می کنیم بهترین شرایط را برای شروع لیگ پیدا کنیم، اما جدای از این موضوع، تیم ما در این بازی های تدارکاتی شرایط خوبی داشته و به نوعی شرایط ما به گونه ای است که می توان گفت بازیکنان پرسپولیس همیشه آماده هستند.

آیا بازی تدارکاتی دیگری دارید؟
بله، روز جمعه یک بازی تدارکاتی دیگر داریم و همانطور که گفته شد در ورزشگاه شهید کاظمی با تیم صنعت نفت بازی خواهیم کرد.

خیلی ها معتقدند پرسپولیس برای آسیا گلزن ندارد. با توجه به توقعات زیادی که وجود دارد، فکر می کنی بتوانی جایگاه ثابتی در بین مهاجمان پرسپولیس پیدا کنی؟
به هر حال می دانم بازی در تیمی مثل پرسپولیس آسان نیست زیرا انتظارات کادرفنی و بازیکنان آنها بسیار بالاست اما تیم ما انگیزه زیادی برای موفقیت هم در ایران و هم در آسیا دارد و می تواند دوباره قهرمان شود. . در ایران و حتی در آسیا کارهای بزرگ انجام دهید.

اما فشار روی بازیکنان پرسپولیس برای نتیجه گیری و تکرار موفقیت زیاد است!
فشار همیشه وجود دارد اما سعی می کنیم با عملکرد خوب و بازی ها و نتایجی که می گیریم فشار را کاهش دهیم. امسال تیم خیلی خوبی داریم و حرف های زیادی برای گفتن داریم اما منتظر می مانیم تا در تمرین کارمان را نشان دهیم.

برای بازی با تیم های آسیایی و تیمی مثل النصر و اتحاد که احتمال رویارویی با آنها و ستاره هایی مثل رونالدو و بنزما وجود دارد، در بین بازیکنان پرسپولیس چه چیزی وجود دارد؟
بچه ها خیلی امیدوار هستند و بازیکنان ما همه روی موفقیت و ساخت یک بازی خوب و قوی تمرکز کرده اند و حتی در صحبت هایی که انجام می دهیم تاکید می کنیم که قطعا می توانیم بازی خوبی مقابل ستاره های بزرگ انجام دهیم و بازیکنان ما روی این موضوع تمرکز کرده اند. . . امر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.